XXL Nutrition

Teleurgesteld iemand stelt zich voor (met pics!)

Natuurlijk kon ik erbij zeggen dat je splits kan volgen want je spiergroepen rusten dan sowieso: je traint een andere om de dag. Ik kon nog héél wat meer en gedetailleerd uitleg geven maar de tijd ontbrak (examens) en de post werd te lang. Btw, je heet me wel érg welkom zeg. SS wordt geschat op 1 jaar en wordt gezien als een goede basis voor KRACHT. Ik wist niet of hij kracht of massa moest hebben dus gaf ik dat maar alvast. Voor die 120kg schijven: beter te veel dan te weinig. Hij kan er al zeker een paar dikke maanden mee voort en heeft hij te weinig koop je er aan. Ijzer heb je nooit genoeg.

Even het rijtje aanvullen:

Na de training: dextrose (= druivensuiker) (0.4*aantal VVM) of chocomelk.
Als pre-workoutmeal kan je fruit eten, de fructose ervan gaat naar de spieren. Na de training is het niet zo handig omdat het dan naar de lever gaat.

Dit heb ik niet gepost ;) en ik viel jou niet aan maar die achterlijke tboyy met zijn neppe stats.

@zunnepitte: fructose gaat NIET naar de spieren want dat is biologisch gezien onmogelijk.

Fructose blijft in je lever zitten, daarna zijn er twee mogelijkheden:

1. je lichaam heeft meer glucose nodig in de bloedbaan, in dit geval gaat de lever de fructose omzetten in glucose en in het bloed brengen

2. je lichaam heeft al meer dan genoeg glucose in de bloedbaan (en lever) , de fructose wordt dan omgezet in VET en opgeslagen in vetcellen

Dat was ik dus niet :D

Terug
Naar boven