geen yoghurtjes. Neem zo een wasa cracker lichtgewicht. Die is de beste variant, neem ik altijd ook ^^

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen yoghurtjes. Neem zo een wasa cracker lichtgewicht. Die is de beste variant, neem ik altijd ook ^^

: d
Wat is er daar mis mee?
per 100g
kcal 320,0 E 10,0 KH 65,0 (waarvan suikers 2,5) V 1,5 (waarvan verz. 0,3)
vezels 16,0
...
Goed dat je de voedingswaarden geeft
Wat weegt zo'n crackertje? 10g? Wat doe je erop? Plakje kaas?
Je gaat dus ontbijten en eet i.p.v. yoghurt een crackertje?
Is het niet beter als volgt te ontbijten?
- 100g Havermout
- 200g Koolvis
- Appel
Met yoghurt kun je trouwens goed beginnen hoor.
Noem maar wat:
- 500ml magere yoghurt
- 75g Havermout/Brinta
- **g Whey
'Cracker' klinkt ook zo armzalig. Lightweight, baby!
Zo ene weegt 9 gram; maar doe er gewoon mijn kalkoenfilet op ter vervanging van volkoren brood. Soms zit er tussen mijn 2 crackers 10cm spatie ^^
Ook soms pindakaas 's avonds op de cracker

S'avonds eet ik geen crackers maar kwark.Het gaat nu niet om wat jullie 's avonds op jullie cracker smeren, maar om BDD die dringend goed advies nodig heeft.
Okey.
Ik vind het wel wat weinig. Het zal mijn maag niet vullen. Wel goede vezels iig.
Goed eten! En ook vooral genoeg!![]()

Veronique, je eet wel HEEUL weinig voor iemand die zoveel sport.. zelfs voor iemand die dag in dag uit stil zou zitten!
Heb je ooit je basale energieverbruik per dag uitgerekend?
Hallo allemaal
Het is toch ongelooflijk hoe bedrogen wij vrouwen dan toch uitkomen...
Ik heb trouwens dezelfde achtergrond als de topicstarter.
Lang op gewicht gebleven nadat ik 18 kilo was afgevallen en het afgelopen jaar wegens omstandigheden (arbeidsconflict) bijgekomen.
Ben 1.73 en ben van 63 naar 70 kilo gegaan.
Vanochtend woog ik 66.0
Waarom weten jullie dan toch zoveel en wij de altijd maar lijnende vrouwen zo weinig?
Ik dacht altijd nee ik doe geen krachttraining want ik wil geen spierballen maar daar heeft het dus niks mee te maken. Als ik de boel wat strakker wil hebben kom ik er dus niet onderuit
Ik heb trouwens een crosstrainer. Doe dat iedere dag een half uur/ 40 min en dan nog ong 20 min buikspieroefeningen ed.
Ik ga nou dus gewichten halen en een schema zoeken dat ik kan volgen.
Daarnaast ren ik ongeveer 2 keer per week een uur en loop ik iedere dag ongeveer anderhalf uur met mijn 2 honden (duitse herders)
Ik heb aangepaste voeding (weinig vetten weinig koolhydraten veel eiwitten) en kom uit op ong 1200 "Calorie">cal per dag (ik werk van 9 tot 5 op kantoor dus beweeg gedurende de dag niet veel)
Vind het trouwens super hoe jullie de dame in kwestie adviezen geven en ik heb ook veel aan deze informatie!
groetjes Veronique
nee, maar wel net gezocht en gedaan en dat is 1455.8 per dag zonder activiteit
dus ik eet te weinig dan..
dag voor mij
8:00 2 zacht gekookte eitjes
10:00 2 vitalu cracker (vezels)
12:00 bakje optimel kwark
14:00 2vitalu cracker
16:00 yoghurt
17:30 veel wokgroenten met kip en sla en eventueel een wrap of een pitabroodje erbij
dan na het trainen met de honden en gewoon sport nog een keer yoghurt of kwark.
Ik eet nou de laatste tijd wat te eenzijdig dat weet ik wel, maar voel me super lekker en heb ook totaal geen honger..