- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 kg afvallen gaat je echt wel lukken in 3 maanden, als je een beetje doorzettingsvermogen hebt. What's done is done, ****it, ga jezelf niet gek zitten maken. Die 10 kg zit er nu eenmaal aan, boo friggedy hoo, nu is het zaak die er zo snel mogelijk af te krijgen.

Bedankt weer voor de reacties!
Ik heb zaterdag en zondag vis gehad.
koolvisfilet en zalm. Beide op de grill was errug lekker.
Squatten ben ik ook mee begonnen en ben gaan joggen als alternatief op de cardio want ik doe voornamelijk cardio op de crosstrainer.
Gisteren hadden we familiedag met bbq dus heb wat meer gegeten dan de bedoeling was. (niet eens meer maar gewoon verkeerd)
Ja ik biecht het op
Maar vandaag goed begonnen denk ik...
2 sneetjes volkoren brood met 2 lapjes kipfilet sla en komkommer.
wat betreft die pics ik heb geen foto van mij in bikini (op de pc) en in kleren zie je niet veel denk ik?
Groetjes Veronique.
---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------
ow en nog even op hoe het gekomen is?
Ik heb altijd aanleg gehad om dik te worden
(mijn broers en ouders kunnen eten wat ze willen en komen geen gram aan ik heb dat dus absoluut niet!)
rond de 15 was ik echt veel te zwaar woog over de 80 kilo voornamelijk door geen beweging en slecht eten.
Ben toen op dieet gegaan ben 18 kilo afgevallen. Toen iets bijgekomen en heel lang op 65 kilo gebleven.
Toen nieuwe baan gekregen en zat toen in 1 keer de hele dag maar eetpatroon niet aangepast. Weer wat bijgekomen, maar toen heb ik een crosstrainer gekocht en een yogamat en ben thuis 3 a 4 keer in week gaan sporten.
Ben toen terug gegaan naar 63 kilo en dat is ook 2 jaar zo gebleven.
Toen arbeidsconflict gekregen licht overspannen niet lekker in mijn vel.
Daardoor slechter gaan eten geen puf meer om te sporten etc.
Nou heb ik een nieuwe baan sinds een maandje. Ben geestelijk weer helemaal happy maar nou niet meer met mijn lichaam. Zit gewoon in de weg van mijn happy state of mind.
Dus weer lekker aan de sport en gezond eten.
Ben al 4 kilo kwijt nog 3 te gaan en ik wil de boel gewoon weer strakker hebben.
Groetjes!