- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahha oke dan die shit moet ik hebbenleuke vriendenkring heb jij trouwens
![]()

volgens mij checken ze dit wel ff in de computer..? ze houden alles bij.. en volgens mij is het bij je huisarts gesynchroniseerd met de apotheek.. lijkt me wel handig.. of zijn we nog zo primitief in NL dat dit niet zo is?
rohypnol, ben je gek man.. Is heel sterk spul, weet je echt niet meer wat je doet als je er paar van neemt. Word ook verkrachtingspil genoemt. Is best wel eens leuk, maar om het elke dag te nemen lijkt het me niet gezond.
volgens mij checken ze dit wel ff in de computer..? ze houden alles bij.. en volgens mij is het bij je huisarts gesynchroniseerd met de apotheek.. lijkt me wel handig.. of zijn we nog zo primitief in NL dat dit niet zo is?
Valt wel mee. Ik denk dat als je er alcohol bij hebt gehad, dat het dan weleens zo heftig kan zijn dat je niet meer weet wat je doet. Maar met alleen rohypnol wordt je rustig, erg rustig als je er te veel van neemt![]()
Ik denk dat de gemiddelde persoon bij 5 mg moeite heeft om zich normaal te bewegen.

Ooit eens 3 van 2mg genomen, toen wist ik echt niet meer wat ik allemaal deed hoor.. Word ik volgende dag wakker (18uur geslapen ofzo), aaaaaaaaah lekker uitgeslape![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen.ja Maus voor zover ik weet ook hoor bro:
* Temazepam Capsules/Tabletten (generiek): Recept-medicijn
o Dit medicijn is uitsluitend op recept verkrijgbaar (= UR-geneesmiddel).
temazepam doesn't do the trick for me.. oxazepam werkt wat beter.. check mn log.. ben zelf op zoek naar rohypnol dat is veel sterker spul