AndroidHealthClinic

temazepam tijdens kuur

Mss zou je beter een sterkere inslaper zoeken ofzo, zonder kalmerende bijwerken.. Als benzo's niet werken dan..

wat had je in gedachten

Lastige vraag man, ik had er een tijdje terug maar ben de naam vergeten, als je daar niet van slaapt snap ik het niet, alsinds als je wakker blijft kan je niet veel doen. Ik had het van iemand gekregen die psychisch gestoord was en van die aanvallen kreeg enzo :D

hahha oke dan die shit moet ik hebben :D leuke vriendenkring heb jij trouwens ;)

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn geen bijwerkingen opgetreden. Heb 40 mg genomen s nachts toen ik wakker werd en ben toen verder gaan slapen. 40 mg is voor mij normaal genoeg. 20 mg soms net te weinig. Heb ook weleens 60 mg gebruikt. Rohypnol heb ik ook eens van een jongen gekregen. Onder de naam flunitrazepam ofzo. Tabletten van 1 mg en behoorlijk sterk. Die jongen maakte zijn eigen recepten op de computer en copieërde de handtekening:p

aardige jongen.. ;)

Hmmm, recepten en handtekening vervalsen. Ik ben nerd genoeg om het te kunnen. Wat voor haken en ogen zitten hier nog aan? :D

volgens mij checken ze dit wel ff in de computer..? ze houden alles bij.. en volgens mij is het bij je huisarts gesynchroniseerd met de apotheek.. lijkt me wel handig.. of zijn we nog zo primitief in NL dat dit niet zo is?

volgens mij checken ze dit wel ff in de computer..? ze houden alles bij.. en volgens mij is het bij je huisarts gesynchroniseerd met de apotheek.. lijkt me wel handig.. of zijn we nog zo primitief in NL dat dit niet zo is?

Idd, volgens mij is dit ook zo. Wel jammer, ik had er vroeger bij moeten zijn.

die themazepam ook wel eens gebruikt tijdens kuur.. maar word rot wakker dan.. net gevoel alsof ik niet geslapen heb.

Nu werkt een goede joint nog het beste... maar vannacht dus ook niet.. amper paar uurtjes kunnen pakken.. of wat ghb.. maarja.. liever zo slapen.. maar als ik kuur zit het er niet in...

rohypnol, ben je gek man.. Is heel sterk spul, weet je echt niet meer wat je doet als je er paar van neemt. Word ook verkrachtingspil genoemt. Is best wel eens leuk, maar om het elke dag te nemen lijkt het me niet gezond.

Valt wel mee. Ik denk dat als je er alcohol bij hebt gehad, dat het dan weleens zo heftig kan zijn dat je niet meer weet wat je doet. Maar met alleen rohypnol wordt je rustig, erg rustig als je er te veel van neemt:p

Ik denk dat de gemiddelde persoon bij 5 mg moeite heeft om zich normaal te bewegen.

Het zal ongeveer een half jaar geleden zijn dat ie dat deed. Hij kreeg een receptbriefje mee van de huisarts. Vervolgens scande hij die in. Vervolgens aanpassen naar medicijnen die je wil. Dan printen en de handtekening van de dokter nog eens overtrekken met pen zodat je niet kan zien dat ie geprint is.

Voor zover ik weet is dit niet te traceren als je steeds andere namen gebruikt. Alleen die jongen ging op het laatst bijna iedere dag dus toen werd ie para omdat het op begon te vallen.

Valt wel mee. Ik denk dat als je er alcohol bij hebt gehad, dat het dan weleens zo heftig kan zijn dat je niet meer weet wat je doet. Maar met alleen rohypnol wordt je rustig, erg rustig als je er te veel van neemt:p

Ik denk dat de gemiddelde persoon bij 5 mg moeite heeft om zich normaal te bewegen.

Ooit eens 3 van 2mg genomen, toen wist ik echt niet meer wat ik allemaal deed hoor.. Word ik volgende dag wakker (18uur geslapen ofzo), aaaaaaaaah lekker uitgeslape :D

ja Maus voor zover ik weet ook hoor bro:

* Temazepam Capsules/Tabletten (generiek): Recept-medicijn
o Dit medicijn is uitsluitend op recept verkrijgbaar (= UR-geneesmiddel).

temazepam doesn't do the trick for me.. oxazepam werkt wat beter.. check mn log.. ben zelf op zoek naar rohypnol dat is veel sterker spul

zou maar ver weg blijven v rohypnol

kijk je geen oprah winfrey??

heb jij mijn log wel eens gelezen? :D

40 mg temazepam is erg veel. het heeft een verslavende werking en je moet minimaal 8 uur slapen om een beetje uit je roes te komen. Je kunt je af vragen waar je mee bezig bent als je je lichaam zo over de flos helpt. Seresta (oxazepam) is een vriendelijker middel dat geen "kater "geeft. Ook train ik de volgende dag goed als ik seresta gebruikt heb. Dit in tegenstelling tot valium (diazepam) en normison (temazepam) dan blijf ik een slome dieseltrein.
ook met seresta zou ik niet meer dan 25 mg dagelijks gebruiken. Zie het maar als een bijkuurtje waarbij je ook moet afbouwen.

Terug
Naar boven