- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lunatic zei:Ik heb nu puur vitamine B5 poeder, ook van 1fast400. Als ik daarvan 3 theelepels (gram of 6) neem, een uur voor het slapen in een glas vruchtensap, dan slaap ik meteen als ik ga liggen, slaap de heel nacht door en word fit wakker. Je houd er ook nog eens een hele mooie huid aan over. Zonder acne.
Johny zei:Oke, ik heb ook b5 poeder, maar is 6 gram niet iets teveel vh goede??
pinodambini zei:Gebruik zelf sinds korte tijd melatonine voor mn nachtrust, moet zeggen, werkt perfect.
Heb in 3 jaar tijd niet zo goed geslapen als dat ik nu doe. En werkt voor mij een stuk beter als temazepam (hebben we hier ook liggen, maar heeft geen effect).

Encephalitis zei:Ik gebruik Fluvoxamine... Valt ook onder de anti-depressiva geloof ik. Inslapen en doorslapen gaat perfect... maar ik zou niet weten of 't negatieve gevolgen heeft op spiergroei...
Johny zei:Fluoxetine mischien (prozac). Ik wist niet dat je daar goed van kan slapen. Mischien omdat het je depressie wat minder maakt ofzo.
DBC01 zei:Prozac heeft een inwerkingstijd van 10 dagen tot twee weken. Dus eerst dagelijks slikken en dan maar wachten. Bovendien hebben alle anti-depressiva één ding gemeen: Je wordt er dikker van en je humeur wordt op de lange duur emotieloos.
Emotieloos is een subjectieve waarneming van de gebruiker.
axestream zei:Volgens de bijsluiter is krachtsverlies een van de mogelijke bijwerkingen