MuscleMeat

Ten einde raad met Borst!

Waarom tips geven over hoe hij zijn borst moet trainen als we al kunnen zien dat het ergens anders structureel flink fout gaat en dat dat naar alle waarschijnlijk de reden is dat het voor geen meter groeit.

• Topic Starter Topic Starter
daarom kom ik hier vragen wat ik fout doe omdat ik ten einde raad ben.. Als je me niet wilt helpen wil ik je vragen om niet meer te reageren.

Hoeveel ben je aangekomen in de laatste 2 maanden?

daarom kom ik hier vragen wat ik fout doe omdat ik ten einde raad ben.. Als je me niet wilt helpen wil ik je vragen om niet meer te reageren.

Ok naturebuilder, ik adviseer je om je borst schema te verdubbelen, 3x zoveel pompsetjes toe te voegen en vergeet vooral niet te 21en :thumbup: en vergeet uiteraard vooral niet elke avond 1000 x op te drukken.

Vergeet alle posts met advies over goede en andere voeding, want je weet klaarblijkelijk zelf al hoe je geholpen dient te worden, vraag ik me alleen af wat nu precies het probleem is.

Als je nou eens dat enorme bord voor je kop weghaald kan je misschien wel lezen dat Steph@n, MacB en ik je allang gezegd hebben waar je fout zit. Als dat niet hetgeen is wat je wilt horen dan wil ik me graag bij Steph@n zijn advies over je trainingsschema aansluiten. Succes met je vooruitgang! :thumbup:

Auwtsjjj, jullie zijn wel hard hoor, maar misschien helpt het!

Vaak hetzelfde met dit soort gevallen. Totaal geen basis maar wel een grote borst/biceps whatever willen hebben. Wanhopig op zoek naar de magische oefening in de laatste muscle en fitness en toch wil het maar niet groeien. Een magisch wondersupplement dab? Shakes No-blabla, weightgainers, testboost stacks:P

De jongens hebben gewoon gelijk. Admit it en doe er wat mee.

Muscle tech!!!

Mensen die zeggen alles geprobeerd te hebben.... Tsja, als dat het geval zou zijn, was je tot je dood bezig met de mogelijkheden die je zou hebben. Conclusie: je kennis is niet toereikend.

Lees je eens in naar andere trainingsschema's, en ga gewoon eens totaal anders eten. Doe je nu split? Probeer eens een full body of een UB/LB. Is je voeding meer gebaseerd op carbs? Gooi het eens om en ga eens low carb eten. Mix it up a little.

Mensen die zeggen alles geprobeerd te hebben.... Tsja, als dat het geval zou zijn, was je tot je dood bezig met de mogelijkheden die je zou hebben. Conclusie: je kennis is niet toereikend.

Lees je eens in naar andere trainingsschema's, en ga gewoon eens totaal anders eten. Doe je nu split? Probeer eens een full body of een UB/LB. Is je voeding meer gebaseerd op carbs? Gooi het eens om en ga eens low carb eten. Mix it up a little.

waarom die nadruk leggen op trainen? zou het eerder bij zn voeding zoeken.

komt nog eens bij dat hij een kleine kilo is aankomen afgelopen maand...1kg PER MAAND...ben ik de enige die het probleem niet ziet?

waarom die nadruk leggen op trainen? zou het eerder bij zn voeding zoeken.

komt nog eens bij dat hij een kleine kilo is aankomen afgelopen maand...1kg PER MAAND...ben ik de enige die het probleem niet ziet?

Omdat het nooit kwaad kan om je kennis te verbreden in algemene zin. Door systematisch het een en ander te proberen wat betreft verschillende voedingschema's en eetschema's kun je achterhalen wat voor je eigen lichaam van toepassing is.

De borst is sowieso bij veel een probleemgebied, en dat blijft gewoon een kwestie van proberen om te kijken wat voor die persoon helpt. Het zijn gewoon enkel voorbeelden die ik erbij betrek.

Verder leg ik niet het nadruk op trainen. Het staat er gewoonweg in random volgorde.

Ik moet dus me voeding aanpassen en dit zal ik dus doen.

Havermout, vette vis in plaats van kibbeling, fruit, groente, vlees, yoghurt en dat soort zaken
Vetinname zo low as possible houden.

Maar aardappels is tog normaal gezond voedsel of ben ik nou gek..

als ze niet uit de frituurpan komen of vergezeld gaan met satesaus wel ja.

nee gewoon gebakken in een koekenpan.. beetje boter in de pan..
Zo slecht leek het me niet daarom dat ik het even vraag..

Terug
Naar boven