Fitness Seller

Ten einde raad met Borst!

Ik moet dus me voeding aanpassen en dit zal ik dus doen.

Havermout, vette vis in plaats van kibbeling, fruit, groente, vlees, yoghurt en dat soort zaken
Vetinname zo low as possible houden.

Maar aardappels is tog normaal gezond voedsel of ben ik nou gek..

vetinname zo laag als mogelijk is ook weer super dom, ipv hier wat wild guesses over voeding te gaan doen, moet ej gewoon wat basic voedingsleer gaan bestuderen (genoeg hier in de stickies van het forum te vinden).

Maar dit al 100x gezegd, dus ik denk dat je beter af bent met een slotje op dit topic, zodat je misschien eens van onder die steen komt.

Als je nou eens stopt met 74kg wegen zal je borst ook groeien. 9kg in 2jr is niet echt super veel. Zelfde als mensen van 70kg die lopen te zeiken dat ze maar 37cm armpjes hebben, stop dan eerst met 70kg wegen!

Btw: In 2jr heb je misschien alle mogelijkheden geprobeerd (dat betwijfel ik maar goed), maar misschien probeer je wel teveel? Als je iets een paar weken doet hoe kan je dan merken of het werkt?

+1 .
En als je genoeg eet , dan maken die aantal reps echt niet zo heel veel uit . Groeien zul je . Hoe kan je nu een dikke borst hebben als je 70 kg weegt ?

Dit topic valt enorm in herhaling en de TS twijfelt zo te lezen nog steeds. Niet te helpen dus. TS ga je inlezen en ga dan gericht vragen stellen, dit loopt op niks uit.

:slotje:

Terug
Naar boven