Fitness Seller

Tenniselleboog

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Heren een hele goedemorgen,

Mijn broer heeft een tenniselleboog.

Hiervoor gaat hij dus al 6 maanden lang naar een fysio. Hij wil niks liever dat zijn blessure zsm weggaat zodat hij weer lekker kan gaan trainen.

Mijn vraag is of er steroide/anabolen zijn die het herstel kunnen bevorderen van een dergelijke blessure?

Vriendelijk groetend,

Mossad

een vrij omstreden onderwerp; bijna geen medicus zal het toegeven, maar ik kan je uit eigen praktijkervaring vertellen dat AAS als deca zeker zullen zorgen voor een sneller herstel. 2 jaar geleden een schouderblessure gehad die volgens de dokter een half jaar zou duren. na een maandje deca was het weg ;)

t zou kunnen..
mijn zuster vertelde mij 1 jaar terug dat ze in irak op hun gewonde soldaten ook steriods gebruiken.
om zo hun herstel te versnellen..
dat is wat ik heb gehoord...

verder durf ik er geen uitspraken op te doen...

mvg

interessant Bayla, kan je achterhalen welke AAS dat waren en misschien de hoeveelheden?

ik zou het een vragen....
ze adviseerde het mij ook toen ik nog met een pees ontsteking in de knie rond liep
waar ik niet vanaf kwam..

heb een tijdje erna wel een

test - dboll kuurtje gedaan
wk 1-4 dboll
Wk 1-10 test e 500 mg EW

en ben er nu wel een geruime tijd vanaf

of het ook echt dus werkt???
heb het niet aan de arts gevraagd hahaha die zou wel denken haha

ga is informeren

een arts moet jou altijd zo goed mogelijk informeren dus het is zijn plicht om jou deze info te geven. ik bespreek alles met mijn arts. gelukkig heb ik een zeer openminded arts die met mij meedenkt dus dat is wel prettig in mijn geval.

de dbol en test zullen zeker er aan bij hebben gedragen dat je bent hersteld, maar deca zou hier nog meer aan mee gedragen hebben door zijn ontstekingsremmende eigenschap.

dat zou zeker kunnen
zou het de volgende afspraak ff navragen
(mijn werk en kuren gaat niet zo samen vandaar.....niet zo open minded)

mvg

kijk maar man :) ben benieuwd, heb zelf ook een medische achtergrond dus dit soort discussies vind ik altijd interessant

Interessant, zelf heb ik een golferselleboog maar ik golf niet :(
Zou ook wel graag hebben dat dit verdwijnt, ik heb gelezen dat boldenone zeer goed zou zijn daarvoor, dan deca en op 3e plaats primo.

Deca wordt ook in de americaanse football gebruikt om sneller te herstellen. Dit werkt schijnbaar.

Ik ben echt geen deca liefhebber, vooral omdat ik erg gevoelig ben voor de sides. Ik zit al makkelijk meer dan een jaar met hetzelfde probleem aan mijn elleboog, ik heb allerhande zalfjes en dergelijk geprobeerd zonder succes. Dan maar besloten is te kijken wat nandro zou doen. En idd, nu 3 weken later, zo goed als geen last meer. En het mooiste is, ik heb er maar 100mg npp voor nodig gehad!!
En aangezien het een korte esther was en vrij snel uitgewerkt is, veronderstel ik dus dat het effectief geneest, want ik heb nog steeds geen pijn.

Ik had ook al 4 a 5 maanden last van mijn schouder. Was soms erger dan andere keren.
Was spieraanhechting waarschijnlijk. Deed vooral pijn bij bankdrukken.

Na 1 maand test e was ik daar ook vanaf. Nooit meer last van gehad erna.

Heren een hele goedemorgen,

Mijn broer heeft een tenniselleboog.

Hiervoor gaat hij dus al 6 maanden lang naar een fysio. Hij wil niks liever dat zijn blessure zsm weggaat zodat hij weer lekker kan gaan trainen.

Mijn vraag is of er steroide/anabolen zijn die het herstel kunnen bevorderen van een dergelijke blessure?

Vriendelijk groetend,

Mossad

Met trainen, bedoel je daar krachttrainen, of tennis trainen mee; dat is mij niet helemaal duidelijk.
Toen ik zelf zo'n 5 x per week tennisde heb ik ook een tennis elleboog gehad. Maandje rust genomen, en tennis sinds dien met een soort band, die je aan kan trekken van het merk: Mc David. Sindsdien geen last meer van gehad. Kijk anders of dat werkt, later kan je altijd nog over gaan op steriode / anabolen i.m.o.

Edit; Die band trek je dus aan (van iets strakker doen), niet te strak anders krijg je een mega pomp in je onderarm, gewoon even kijken wat lekker voelt. Die band zit over je boven arm +- 5 cm van de elleboog af, ik zal even een plaatje voor je zoeken.

Edit; kan geen plaatje vinden, zal even foto maken, dan zie je meteen hoe hij moet zitten

Laatst bewerkt:
34zfthh.jpg

Sorry voor de kwaliteit.

ja...dat bandje dit is zeker beter , als t werkt ,dan de keus voor anabolen

maar ik ga het nog ff uitzoeken, supergrow

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen voor jullie reacties. Die band zal ik denk ik geen optie zijn omdat hij ook aan bodybuilding doet hij is een huge mofo en heeft altijd veel getraind en draait helemaal door dat hij zijn UB niet kan trainen momenteel.
Maar Deca is dus een goed middel icm test begrijp ik hieruit?

Interessant, zelf heb ik een golferselleboog maar ik golf niet :(
Zou ook wel graag hebben dat dit verdwijnt, ik heb gelezen dat boldenone zeer goed zou zijn daarvoor, dan deca en op 3e plaats primo.

er zijn er zelfs die een geslachtsziekte hebben, maar die nog nooit geslacht hebben :D

deca en een bandje.Ik heb hetzelfde gehad,en die aanhechting op je elleboog wordt zo goed ondersteunt en gefixeerd.
Mueller heeft die dingen.
200mg pw deca is ook een aanrader

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven