Fitness Seller

Tenniselleboog

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
huh hoe kom je hierbij? Test en deca is de klassieker onder de kuren vanwege het synergetische effect die ze op elkaar hebben en dat zal altijd zo blijven :)

off topic
Ja dat schrijf ik toch ook. Hierboven schreef iemand dat het uit was!
Dont tell me bro door deze combi ben ik van 100/101 naar 112 steady gegaan in 2 months.

o oke die moet zich maar even gaan schamen dan want dat is pertinent niet waar inderdaad. mooie gains bro :)

off topic
Ja dat schrijf ik toch ook. Hierboven schreef iemand dat het uit was!
Dont tell me bro door deze combi ben ik van 100/101 naar 112 steady gegaan in 2 months.

Enige fout die je maat die moet maken is zwaar gaan trainen tijdens zijn kuur. Door de test en deca wordt hij sterker en onderdrukt het de pijn. Hierdoor kan de blessure alleen maar erger worden en als de kuur dan voorbij is is het helemaal ellende.

Mijn advies zou zijn als hij wilt trainen tijdens de kuur. Train licht en hou het alleen bij compound oefeningen. Dus geen concentratie oefeningen. Die zetten alleen maar meer druk op de gewrichten.

• Topic Starter Topic Starter
Enige fout die je maat die moet maken is zwaar gaan trainen tijdens zijn kuur. Door de test en deca wordt hij sterker en onderdrukt het de pijn. Hierdoor kan de blessure alleen maar erger worden en als de kuur dan voorbij is is het helemaal ellende. Mijn advies zou zijn als hij wilt trainen tijdens de kuur. Train licht en hou het alleen bij compound oefeningen. Dus geen concentratie oefeningen. Die zetten alleen maar meer druk op de gewrichten.

Thanks supergrow!

100% eens de kuur is gericht op herstel. Hij heeft ook andere bronnen geraadpleegd en overweegt idd een kuur met deca te doen.
Is genoodzaakt om test erbij te nemen anders loopt zijn 10 jaar jongere vriendin bij hem weg. Of vallen de bij effecten wel mee als je geen combi maakt met test? Moet hij een snelle test pakken of een depot?

Ik ben echt benieuwd of dit gaat helpen.
Informeer jullie uiteraard.

Laatst bewerkt:
duidelijk verhaal man, dan zou ik zeggen lekker knallen en net zoals knikker adviseert wat NPP erbij zetten ;)

Ga dinsdag even horen wat die sportarts zegt en dan beginnen met men kuur heb ze nu lang genoeg uitgesteld vanwege men blessure,rust is zeker goed tot een bepaalde moment eens je weer begint met trainen komen de kwaaltjes weer boven of je moest trainen like a p*ssy maar daar gaan we niet voor naar de gym:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven