XXL Nutrition

Tenniselleboog

Status
Niet open voor verdere reacties.
er bestaan ook goeie oefeningen om genezing van golferselleboog te versnellen. oefeningen die de aanmaak van collageen versnellen. bepaalde rekoefeningen en oef om pezen te versterken. in de sectie blessures en herstel ergens aangeduid in één van de topics. ik heb die oef gedaan en heb ongeveer een jaar last gehad van een golferselleboog door tevel pull up's. een veel voorkomende blessure bij klimmers. zij kennen die oefeningen ook.

er bestaan ook goeie oefeningen om genezing van golferselleboog te versnellen. oefeningen die de aanmaak van collageen versnellen. bepaalde rekoefeningen en oef om pezen te versterken. in de sectie blessures en herstel ergens aangeduid in één van de topics. ik heb die oef gedaan en heb ongeveer een jaar last gehad van een golferselleboog door tevel pull up's. een veel voorkomende blessure bij klimmers. zij kennen die oefeningen ook.

Bedankt voor de tip ;)

hehe, leuk dat ik dit logje tegen het lijf liep, zit ook met een tenniselleboog. ik ga wel geen anabolen pakken ^^

Ik heb op dit moment last van een tennisarm/eleboog. Ik word ook 1x per week behandeld hiervoor bij de fysio. Het is een verkramping van de onderarmspier.
Ik heb laatst mijn kuur afgerond en heb geen verbetering gekregen met mijn tennisarm.
Ik gebruik nu nog dagelijks HGH waarmee je zou denken dat dit ook snelle herstel moet krijgen. Echter loop ik nu al 3 maanden met mijn arm, en er komt wel verbetering in maar dat komt door de behandeling van de fysio en alle rek-oefeningen.

Hier een link wat te doen bij tennisarm etc. http://airbed.ch/tennisarm/frm.htm?/tennisarm/behan1_nl.htm

Goed om dit te lezen heb namelijk ook last van en tennis en golfelleboog:eek:
Nu moet ik dinsdag as naar de sportarts en wilde me in eerste instantie een cortisonespuit laten zetten maar ga hier zeker vanaf zien!!

Nu men volgende kuur ligt klaar test e en boldenone is het nu absurd om er wat deca naast te zetten in een lage dosering om te zien of dit help tegen de ontstekingen?

Als ik lees helpen test en boldenone evenzeer dus.......

Greetz

Nu moet ik dinsdag as naar de sportarts en wilde me in eerste instantie een cortisonespuit laten zetten maar ga hier zeker vanaf zien!!

Nu men volgende kuur ligt klaar test e en boldenone is het nu absurd om er wat deca naast te zetten in een lage dosering om te zien of dit help tegen de ontstekingen?

Greetz

Ik heb inderdaad ergens gelezen dat boldenone nog beter dan deca zou moeten zijn voor zulke dingen. 200mg deca per week is genoeg om piepende gewrichten wat te smeren, je kan het altijd toevoegen om zeker te zijn.

Greetz

heel verstandig dat je naar een sportarts gaat. ik zou dat even afwachten en dan de boldenone even laten voor wat het is en switchen voor deca. als je toch weet dat deca beter aansluit bij je doel op dit moment dan zou ik dat niet laten voor die paar tientjes. die boldenone heb je dan lekker voor de toekomst :)

Ik heb inderdaad ergens gelezen dat boldenone nog beter dan deca zou moeten zijn voor zulke dingen. 200mg deca per week is genoeg om piepende gewrichten wat te smeren, je kan het altijd toevoegen om zeker te zijn.

Oke piepende gewrichten is één ding een ontsteking op de pezen is wat anders,gaat het hier ook tegen helpen want anders heeft het weinig zin om te nemen?!

greetz

heel verstandig dat je naar een sportarts gaat. ik zou dat even afwachten en dan de boldenone even laten voor wat het is en switchen voor deca. als je toch weet dat deca beter aansluit bij je doel op dit moment dan zou ik dat niet laten voor die paar tientjes. die boldenone heb je dan lekker voor de toekomst :)

Heb bewust gekozen voor een test,boldenone kuur ivm de sides van de deca:mad:

En om deca voornamelijk te nemen om eventueel een ontsteking te herstellen waarvan niet bewezen is dat het werkt???

Ik wilde eens kijken hoe ik op deze kuur reageerde is bijna 2 jaar geleden men laatste kuur,mss dat ik 200 of zelfs 100 mg/week deca kan zetten voor herstel maar aangezien ik de laatste maanden op een dieet stond en een stuk droger ben geworden is dit ook niet aan te raden,let me know guys???

greetz

De boldenone gebruik je toch redelijk lang, dus kun je gewoon de eerste 6 weken deca op 200mg zetten. Tegen dat je dan stopt is de deca al lang uit je systeem en heb je er geen last van. Zie het als een medicijn tegen je ontsteking(wat het ook is) en als je niet probeerd weet je het nooit. Je kan ook voor de kort werkende versie gaan (npp).

Het heeft ook wel effect op de pezen omdat het de aanmak van weetikveelwat verhoogd.

De boldenone gebruik je toch redelijk lang, dus kun je gewoon de eerste 6 weken deca op 200mg zetten. Tegen dat je dan stopt is de deca al lang uit je systeem en heb je er geen last van. Zie het als een medicijn tegen je ontsteking(wat het ook is) en als je niet probeerd weet je het nooit. Je kan ook voor de kort werkende versie gaan (npp).

Het heeft ook wel effect op de pezen omdat het de aanmak van weetikveelwat verhoogd.

hey man ff een klein misverstand uit de wereld helpen. de half life van deca ligt op z'n 3 weken, maar dat wil niet zeggen dat het uit je systeem is. Het kan wel tot anderhalf jaar duren gezien de decanoaat ester voordat deca uit je systeem is ;) dat is precies de reden waarom zoveel mensen lang last krijgen van hun libido omdat het gewoonweg lang op je natuurlijk testproductie onderdrukt ;) NPP adviseren is daarentegen wel goed ja, dat zal een libido klap zeker goed opvangen.

Heb bewust gekozen voor een test,boldenone kuur ivm de sides van de deca:mad:

En om deca voornamelijk te nemen om eventueel een ontsteking te herstellen waarvan niet bewezen is dat het werkt???

Ik wilde eens kijken hoe ik op deze kuur reageerde is bijna 2 jaar geleden men laatste kuur,mss dat ik 200 of zelfs 100 mg/week deca kan zetten voor herstel maar aangezien ik de laatste maanden op een dieet stond en een stuk droger ben geworden is dit ook niet aan te raden,let me know guys???

greetz

duidelijk verhaal man, dan zou ik zeggen lekker knallen en net zoals knikker adviseert wat NPP erbij zetten ;)

cortisonespuiten zeker afblijven....

mits je er max 1 per 2-4 maand zou laten zetten,
wat ik al eerdr zei had een pees ontsteking in de knie...
ze hebben er 3 spuiten in gezet...en achteraf blijkt het echt troep te zijn.
en heeft meer afgebroken dan goedgedaan..

daarentegen die na die test kuur was ik er zo goed als af....

ik ben zelf ook geen voorstander van cortisone, zou dat toch echt als allerlaatste redmiddel gebruiken. ik ben ervan overtuigd dat als medicijn deca veel beter geneest, maar goed anno 2009 is dit nog steeds een taboe bij medici. triest want de feiten en de praktijkvoorbeelden liegen er niet om.

ja je zou het wel zeggen als je het zo hoort en leest.
wat het ook is met die cortisone

dat je zeker er 2 mnd van oet herstellen,
juist door de pijnstilling en ontstekingremmer die er in zit ben je geneigd weer veel te snel dingen te gaan doen...

daar moet je dus heel erg mee oppassen..

maar ja..... zou zeggen test deca is uit......
de logs spreken voor zich

ik krijg een dezer dagen mijn corticoinjecties......kan niet wachten

succes ...... voor je arm??

Iedereen heeft het over ontsteking betreft tenniselleboog/arm, maar laat ik dit even uit de wereld helpen "HET IS GEEN ONTSTEKING" en waar halen jullie de wijsheid vandaan om te suggeren dat aas help bij het verhelpen van een tennisarm/elleboog?
corticoinjecties geven ze namelijk ook niet snel, want dit vreet namelijk gaten in je aanhechtingen. Het is wel het laatste wat ze toepassen als het in hele extreme maten van pijn klachten geeft.

Je moet uiteraard zelf beslissen wat je gebruikt. Maar het is een illusie om te denken dat dit probleem sneller hersteld als je aas gebruikt. Het is een kwestie van rek-oefeningen, frictioneren, masseren, en heel veel geduld. Het gaat namelijk ook vanzelf weer over.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen voor jullie reactie. De link van die site is erg goed........
Aas kan helpen man bij blessure en zorgt dat alles veel sneller kan herstellen.

Test & Deca is uit ? Heb nog in mijn geheugen zitten dat daar iemand laatst nog bijna 11 kg aan spiermassa heeft overgehouden aan de combi.
Maar dat staat los van deze discussie.

Test & Deca is uit ? Heb nog in mijn geheugen zitten dat daar iemand laatst nog bijna 11 kg aan spiermassa heeft overgehouden aan de combi.
Maar dat staat los van deze discussie.

huh hoe kom je hierbij? Test en deca is de klassieker onder de kuren vanwege het synergetische effect die ze op elkaar hebben en dat zal altijd zo blijven :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven