MuscleMeat

Ter dood veroordeelde 'te dik voor executie'

Hij is wel idd te dik voor een injectie denk ik ze kunnen hem beter aan de leeuwen voeren bespaart de ZOO weer wat geld.

Half Amerika lijdt aan overgewicht, dus ze zullen toch echt met iets nieuws moeten komen.

image4320271.jpg

dit is hem dan

Maar geen galgemaal voor deze dikke viezerd,want anders schiet het helemaal niet op.

Haha, aan een treadmill met een minimumsnelheid vastketenen en een hamburger op een halve meter van zijn hoofd laten hangen. Als hij dan sneller gaat, gaat de loopband ook sneller, tot op het punt dat hij in topconditie geraakt. Dan eet ik de hamburger zelf op en vertel ik hem dat zijn tijd erop zit.

Haha, aan een treadmill met een minimumsnelheid vastketenen en een hamburger op een halve meter van zijn hoofd laten hangen. Als hij dan sneller gaat, gaat de loopband ook sneller, tot op het punt dat hij in topconditie geraakt. Dan eet ik de hamburger zelf op en vertel ik hem dat zijn tijd erop zit.

Zou ik niet doen, tegen de tijd dat hij zijn reserves kwijt is, is je hamburger mooi vervallen.

Zou ik niet doen, tegen de tijd dat hij zijn reserves kwijt is, is je hamburger mooi vervallen.

Een nieuwe hamburger dan. Ik moet wel toegeven dat ik respect heb voor deze dude. Hij pleegt moorden, lacht het hele justitie-apparaat gewoon uit en komt er nog mee weg ook.

Gewoon zijn kop inslaan met een hamer. Heeft hij zijn migraine-pilletjes ook niet meer nodig.;)

Tja, sla 'm dan gewoon met een voorhamer de kop in, that 'll do the trick! En je huurt daar ene R. Coleman voor in ofzo.

Bij sommige mensen zie je de hatelijkheid aan hun gezicht.
Ziet er uit als een eikel van een vent. Bah.

Misschien is hij niet te dik voor een 9 mm door z'n hoofd of een vuurtje met een beetje benzine, kijken of hij dan zijn straf accepteert, vuillak :D

Hij mag daa natuurlijk alles eten wat hij wil en dan kan hij daardooor ook nog ontkomen aan de doodtraf... Ze hadden hem sowieso al lang op een of andere dieet moeten zetten...

Iedereen is gelijk voor de wet fatty

waarom geven ze hem niet gewoon een genadeklap op zijn deksel. gewoon zeggen dat hij is uitgegleden onder de douche. volgens mij is hij toch een amotorische dikke fl**ker.

wat een onzin, zie geen enkele reden dat ff afzien niet verantwoord zou zijn voor zijn daden

waarom niet de gaskamer? altijd effectief lijkt me

Terug
Naar boven