Fitness Seller

Ter dood veroordeelde 'te dik voor executie'

Volgens VanDale:
conditie=gesteldheid van de lichaamsfuncties

conditie = staat waarin iets verkeert. Relax....

Waarom kan er geen anaesthesist bijgeroepen worden? Als die kerel een operatie zou moeten ondergaan, krijgen ze 'em er echt wel onder....

Laatst bewerkt:
Ze moeten die gasten in de gevangenis ook geen biefstuk te eten geven maar water en brood

Die gast heeft die meisjes en hun famillie zoveel pijn bezorgt..
Ze moeten zo iemand laten lijden!!!:mad:

Gewoon blijven prikken totdat de ader is gevonden kan ook nog....

Idd zie hem als een soort dartbord :D

1538.jpg

+ veel cardiooooooow;)

t*ring die gast zit dus al 28 jaar en gaat nu de pijp uit. In nederland was ie 20 jaar geleden al vrijgekomen

t*ring die gast zit dus al 28 jaar en gaat nu de pijp uit. In nederland was ie 20 jaar geleden al vrijgekomen

idd, eerste wat mij ook opviel.. dat hij nog steeds niet dood is maar al 20-25 jaar vast zit.. die gast was dus nog een tiener toen die het deed?? wtf!

Tja hij wil natuurlijk geen hoofdpijn hebben als ze hem om zeep helpen. Wat een gelul, dan slikt die kerel maar een dagje geen medicijnen, veel hoofdpijn zal hij niet meer hebben die dag en de rest van zijn bestaan als wormenvoer.

Onthoofden door ophanging zeg ik!

Als zij mijn reiskosten naar america betalen en het recht geven om hem een paar kogels door zijn lijf te knallen dan zou ik het met alle plezier doen.
Zulke mensen moeten gewoon meteen afgemaakt worden. Terroristen, dikke roodharige verkrachtigers (ook alle andere) etc. Maak ze meteen af. Hier in Nederland zijn ze te mild. 3 jaar geleden bijvoorbeeld werd een jongen in amersfoort doodgeschoten en over 2 jaar komt hij weer vrij. Zeer goed van Nederland.... not!

Marrokanen en turken die de ah overvallen, of een taxi overvallen of whatever dan ook... en elke andere keer wanneer er iets gebeurd heb je weer "ohh die marrokanen ook". Een grote bullshit dus, laat ze gewoon voor elke overval 20 jaar in de cel zitten en voor elke moord of de doodstraf of een levenslange cel met heel erg weinig eten, net genoeg om hem in leven te houden.
Dat laatste stukje was absoluut geen rasistishe opmerking overigens (ben zelf ook geen nl) het was meer een voorbeeld. Je hoort namelijk telkens weer hetzelfde verhaal. Doe morgen maar even de radio aan en dan heb je weer dan onnodige onzin van de marrokaanse, nederlandse, turkse enz. hangjongeren die mensen lastig vallen en betrokken zijn bij vecht en steek partijen. Ik zeg... NEDERLAND doe er dan ook wat aan!

Sorry voor dit beetje offtopic reactie. Maar dit soort dingen zijn allemaal met elkaar verbonden dus zo offtopic vind ik het nou ook weer niet.
Nu over deze roodharig dikke papz*k, sla hem dood, laat hem lijden of schiet in ieder geval een kogel door zijn lelijke kop, als je er maar vanaf bent denk ik dan. Bescherm je land, vrienden, famillie en maak meteen een einde aan dit soort verhalen. Dus niet eerst 5 jaar de cel in gooien en dan afkmaken, maar meteen de zaak ophelderen.

Pff dat hij het lef nog heeft om te zeggen dat het dan op een mensonwaardige manier is om te sterven... Wat denk je van die twee meisjes dan trieste fatass, ik hoop dat ie stikt in zn eigen vetkwabben

Inderdaad, slaat dus werkelijk nergens op. Zullen vast wel meer mensen hier met me eens zijn. Hup afmaken die handel, hetzelfde geldt voor Nederland, alleen denk ik dat ze dat hier helaas nooit zullen doen....

Terug
Naar boven