AndroidHealthClinic

Breaking News Terreuraanslag Amsterdam voorkomen!

Op de radio hoorde ik enkel "aanhouding van verdachten die terreuraanslagen aan het plannen waren" dus voor zover ik weet nog geen concrete datum die gepland was.

Sowieso is dit wel weer één van die tekenen... in de V.S. begon het ook met kleine dingen, tot op een dag...

studeer daar vlakbij:mad: gelukkig nix gebeurd

Ze hebben niet eens wat gevonden in die winkels... dus die hele topic titel slaat nergens op.

Ze moeten hun huid eraf strippen.

maar het werkt wel goed op de domme massa. een injectie collectieve angst hier en daar en politici hebben een vrijbrief om vrijheden te beperken.

Dat snapt toch zelfs een dom iemand?

Je kan niet iets voorkomen als het er niet is!
Dus hoe konden ze een aanslag voorkomen, als er niks aan de hand was.

Ik kan ook de Ikea opbellen en zeggen dat er bommen verstopt liggen in hun zaak terwijl er helemaal niks is.

Er is nog niet eens een aanslag gepleegd en is het alweer een complot van de overheid.

Tja...het is echt heel naar dat er zo'n gigantische ophef is. Maar zoals het er nu voorstaat is het nog echht heel erg afwachten wat er uberhaupt aan de hand is en of dat annonieme telefoontje wel te vertrouwen was.

In de VS zijn 99% van de gemelde tereurdreigingen met arrestaties ook compleet gebaseerd op niets.

Wil dus niet zeggen dat het niets is, maar het kan dus heel goed een storm in een glas water zijn.

Dat snapt toch zelfs een dom iemand?

Je kan niet iets voorkomen als het er niet is!
Dus hoe konden ze een aanslag voorkomen, als er niks aan de hand was.

Ik kan ook de Ikea opbellen en zeggen dat er bommen verstopt liggen in hun zaak terwijl er helemaal niks is.

dit topic bewijst van niet.

Maar goed. Mensen die bellen uit Brussel en namen doorgeven met nog andere vrij specifieke informatie, waarna blijkt dat die namen familieleden/lid zijn van de daders die de aanslag in Madrid gepleegd hebben. Geen mainstream tbs'ers dus.

Complot of niet, je kan dit het beste serieus nemen.

Op de radio hoorde ik enkel "aanhouding van verdachten die terreuraanslagen aan het plannen waren" dus voor zover ik weet nog geen concrete datum die gepland was.

Sowieso is dit wel weer één van die tekenen... in de V.S. begon het ook met kleine dingen, tot op een dag...

Helemaal mee eens. Er is niks gevonden...allemaal speculatie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

water naar de zee dragen :)

Storm, glas, water. Zoek het verder zelf maar uit.

Jammer he, Gorillor?

:roflol:

Terug
Naar boven