- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk maar niet aan mij besteed .
ik raak nooit door de duanecontrole
Manhatten Island is 1 grote hotspot eigenlijk. Zoveel te zien, zoveel te doen.
Maar in ieder geval 1 aanrader, The Metropolitan Museum Of Art.
Museum...![]()
Nee eric ik bedoel meer Party Hardy... Ik ga nog wel een keer terug om een cultureel rondje te doen...
de gekkenYep die NBC Studio is relaxed. Ik liep daar (-5 buiten) toen ene Mario er stond. Kende die hele gozer niet, 1 week later stond die gozer hier in de top 10Blijft klote muziek verder, maar wel lollig om gezien te hebben.

@ericR Klopt, de meeste buitenfoto's zijn niet echt strak geworden. Heb er zelf geen verstand van, mijn vriendin had het over de witbalans.
We zijn naar een supervette expositie geweest, 'bodies'. Is ook in Amsterdam te zien. Allemaal opgezette chinezen, waarvan je organen, zenuwen, bloedvaten spieren etc kunt bekijken. Echt übercool, ze hadden een opgezette chinees staan waarvan alleen de bloedvaten waren overgebleven, echt very impressive.
BODIES...The Exhibition
http://www.bodiestheexhibition.com/logoBody.jpg
Effe half offtopic:
Ik heb besloten geen geld uit te geven aan mensen die gebruk maken van de rechtenloosheid van anderen.
Wat zou je ervan vinden als je moeder onschuldig werd vast gezet, geexecuteerd en vervolgens uit elkaar gepeuterd en in stukjes doorverkocht aan een expositie-zakenman?
Revu onderschepte in 2003 enkele emails van de vrouw van de Bodies-bedenker. Ze was per email aan het shoppen bij één van de Staatsgevangenissen in China en duidelijk was te lezen dat ze specifieke lichaamsdelen nodig had van bepaalde lengte en coïtuse.
Niet vreemd is het als de directie van de gevangenis besluit wat extra doodvonnissen ten uitvoer te brengen om de organisatie tegemoet te komen. In China verkoopt de directie van Staatsgevangenissen doodgeschoten gevangenen geheel of in delen aan de Bodies-organisatie.
Familie van de overleden gevangenen krijgen de lichamen dus niet terug om te begraven, ze worden gewoon verkocht.
Dat mensen zeggen dat de Chinezen die te kijk staan in de Bodies-expositie gevonden zijn of zelf verklaard hebben hun lichaam af te staan is propagandataal van de organisatie en een grove leugen. Nog dagelijks worden de 3-4 tentoonstellingen die er wereldwijd lopen, opgefrist met nieuwe lichaamsdelen die kapotte vervangen, besteld door de Bodies-expositie en geleverd vanuit China. Ni hao!
Ook heeft de Bodies-baas plannen om een lijkenfabriek te bouwen in Polen waar dan aan de lopende band lichamen worden geprepareerd van overleden Chinese gevangenen. Een soort gelegaliseerd Auschwitz krijgen we dan.
Nee wat mij betreft mag het stoppen deze exploitatie.
Tenzij er echt gebruik gemaakt kan worden van mensen die voor hun dood hebben aangegeven dat het in orde is.
Maar dat is dus niet zo. De Chinese staat verdient hier klauwen met geld aan.
Cool! NY lijkt me erg cool. Ga er zeker een keer naartoe!
800 euro voor vlucht plus hotel vind ik echt niet veel voor een week!