Fitness Seller

Terug van een refeed weekje New York :D

nice pics!

NY roeleert! ben er nu 3 keer geweest, en zal er nog vaak zat heen gaan als het aan mij ligt! waanzinnig hoe groots en druk alles daar is! I love it!

heb destijds ook eens 'N sync zien staan op time square bij TRL..was echt geinig al die histerische vrouwen!! :D

leuk man! :)

eastcoast voor mij :p, hoe was de security daar?

leuk maar niet aan mij besteed .

ik raak nooit door de duanecontrole

Super!! :D

Ik ga met mijn verjaardag 4-7-2007 met een aantal man new york onveilig maken.. nog hotspots voor me?

Manhatten Island is 1 grote hotspot eigenlijk. Zoveel te zien, zoveel te doen.

Maar in ieder geval 1 aanrader, The Metropolitan Museum Of Art.

Manhatten Island is 1 grote hotspot eigenlijk. Zoveel te zien, zoveel te doen.

Maar in ieder geval 1 aanrader, The Metropolitan Museum Of Art.

Museum... :roflol:

Nee eric ik bedoel meer Party Hardy... Ik ga nog wel een keer terug om een cultureel rondje te doen...

Relaxed man, ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar San Fransisco.

Iig tof initiatief met je meissie lijkt me zo!

Museum... :roflol:

Nee eric ik bedoel meer Party Hardy... Ik ga nog wel een keer terug om een cultureel rondje te doen...

Neem een buit geld mee dan. Drinken in New York is duur, erg duur. Meatpacking district is dan de plaats om naar te gaan.

Top!! ja spaarvarken wordt flink vetgemest nu...

check voor de gein deze prijslijst eens.. :roflol: de gekken

PINK ELEPHANT

Hip willen zijn heeft in New York een prijs, een hoge prijs. Biertje in een simpele bar is al snel $8,-, wat nog meevalt.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, we zijn daar ook niet echt op stap geweest. Voor dat weekje dat je er bent vind ik het zonde van de daaropvolgende dagen. Maar als je met je maten gaat werkt dat weer anders natuurlijk :D

Yep die NBC Studio is relaxed. Ik liep daar (-5 buiten) toen ene Mario er stond. Kende die hele gozer niet, 1 week later stond die gozer hier in de top 10 :D Blijft klote muziek verder, maar wel lollig om gezien te hebben.

Zeg! Zeg! Zeg! :finger:

Leuke foto's Lionel, alleen in die titel mocht je 'refeed' natuurlijk wel weghalen, dat is niet serieus te nemen ;)

Je lijkt trouwens een echte Amerikaan met die muts op op die schaatsbaan! :D

@ericR Klopt, de meeste buitenfoto's zijn niet echt strak geworden. Heb er zelf geen verstand van, mijn vriendin had het over de witbalans.

We zijn naar een supervette expositie geweest, 'bodies'. Is ook in Amsterdam te zien. Allemaal opgezette chinezen, waarvan je organen, zenuwen, bloedvaten spieren etc kunt bekijken. Echt übercool, ze hadden een opgezette chinees staan waarvan alleen de bloedvaten waren overgebleven, echt very impressive.

BODIES...The Exhibition
http://www.bodiestheexhibition.com/logoBody.jpg

Effe half offtopic:

Ik heb besloten geen geld uit te geven aan mensen die gebruk maken van de rechtenloosheid van anderen.
Wat zou je ervan vinden als je moeder onschuldig werd vast gezet, geexecuteerd en vervolgens uit elkaar gepeuterd en in stukjes doorverkocht aan een expositie-zakenman?
Revu onderschepte in 2003 enkele emails van de vrouw van de Bodies-bedenker. Ze was per email aan het shoppen bij één van de Staatsgevangenissen in China en duidelijk was te lezen dat ze specifieke lichaamsdelen nodig had van bepaalde lengte en coïtuse.
Niet vreemd is het als de directie van de gevangenis besluit wat extra doodvonnissen ten uitvoer te brengen om de organisatie tegemoet te komen. In China verkoopt de directie van Staatsgevangenissen doodgeschoten gevangenen geheel of in delen aan de Bodies-organisatie.
Familie van de overleden gevangenen krijgen de lichamen dus niet terug om te begraven, ze worden gewoon verkocht.

Dat mensen zeggen dat de Chinezen die te kijk staan in de Bodies-expositie gevonden zijn of zelf verklaard hebben hun lichaam af te staan is propagandataal van de organisatie en een grove leugen. Nog dagelijks worden de 3-4 tentoonstellingen die er wereldwijd lopen, opgefrist met nieuwe lichaamsdelen die kapotte vervangen, besteld door de Bodies-expositie en geleverd vanuit China. Ni hao!

Ook heeft de Bodies-baas plannen om een lijkenfabriek te bouwen in Polen waar dan aan de lopende band lichamen worden geprepareerd van overleden Chinese gevangenen. Een soort gelegaliseerd Auschwitz krijgen we dan.

Nee wat mij betreft mag het stoppen deze exploitatie.
Tenzij er echt gebruik gemaakt kan worden van mensen die voor hun dood hebben aangegeven dat het in orde is.
Maar dat is dus niet zo. De Chinese staat verdient hier klauwen met geld aan.

• Topic Starter Topic Starter
Effe half offtopic:

Ik heb besloten geen geld uit te geven aan mensen die gebruk maken van de rechtenloosheid van anderen.
Wat zou je ervan vinden als je moeder onschuldig werd vast gezet, geexecuteerd en vervolgens uit elkaar gepeuterd en in stukjes doorverkocht aan een expositie-zakenman?
Revu onderschepte in 2003 enkele emails van de vrouw van de Bodies-bedenker. Ze was per email aan het shoppen bij één van de Staatsgevangenissen in China en duidelijk was te lezen dat ze specifieke lichaamsdelen nodig had van bepaalde lengte en coïtuse.
Niet vreemd is het als de directie van de gevangenis besluit wat extra doodvonnissen ten uitvoer te brengen om de organisatie tegemoet te komen. In China verkoopt de directie van Staatsgevangenissen doodgeschoten gevangenen geheel of in delen aan de Bodies-organisatie.
Familie van de overleden gevangenen krijgen de lichamen dus niet terug om te begraven, ze worden gewoon verkocht.

Dat mensen zeggen dat de Chinezen die te kijk staan in de Bodies-expositie gevonden zijn of zelf verklaard hebben hun lichaam af te staan is propagandataal van de organisatie en een grove leugen. Nog dagelijks worden de 3-4 tentoonstellingen die er wereldwijd lopen, opgefrist met nieuwe lichaamsdelen die kapotte vervangen, besteld door de Bodies-expositie en geleverd vanuit China. Ni hao!

Ook heeft de Bodies-baas plannen om een lijkenfabriek te bouwen in Polen waar dan aan de lopende band lichamen worden geprepareerd van overleden Chinese gevangenen. Een soort gelegaliseerd Auschwitz krijgen we dan.

Nee wat mij betreft mag het stoppen deze exploitatie.
Tenzij er echt gebruik gemaakt kan worden van mensen die voor hun dood hebben aangegeven dat het in orde is.
Maar dat is dus niet zo. De Chinese staat verdient hier klauwen met geld aan.

Hmm, dat klinkt inderdaad vrji morbide.. Dat van die gedetineerden is inderdaad al langer een issue, hoe het nou precies zit schijnt nogal vaag over te worden gedaan.

Ik begrijp en waardeer je principes, neemt echter niet weg dat de tentoonstelling zelf echt héél erg indrukwekkend is.

Cool! NY lijkt me erg cool. Ga er zeker een keer naartoe!

800 euro voor vlucht plus hotel vind ik echt niet veel voor een week!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven