MuscleMeat

ben weer terug in holland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
hangt er natuurlijk wel vanaf waar je bent he, New York is niet te vergelijken met de dorpjes in Texas bijvoorbeeld. Niet voor niets dat New York en andere grote steden op de Democraten stemmen.

maar leuk verslag masters!

Ook rednecks zijn vaak hele relaxte mensen. Beetje andere kijk op sommige dingen, maar als je er zelf niet voor open staat voor andere denkbeelden en levenswijzen moet je lekker in je eigen vertrouwde omgeving blijven waar je de dingen wel begrijpt.
 
ik zeg alleen dat Texas en NY niet te vergelijken zijn bolle
 
boogie zei:
ik zeg alleen dat Texas en NY niet te vergelijken zijn bolle

Ik bedoelde het ook niet persoonlijk. Gewoon in het algemeen. Je kent ze wel, van die mensen die op vakantie gaan en alles wat anders is raar vinden en lopen te kankeren omdat dingen daar anders gaan dan in NL.
 
ja die ken ik wel Axe:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net nasi jah?!!
 
Welcome back Masters. :cool:

Leuk stuk om te lezen.
 
Leuk verslag.

Ik ben vorige zomer ook naar Amerika geweest. Ik moet zeggen dat ik het maar een raar volkje vind. :) Mensen knopen een gesprek aan zonder geïnteresseerd te lijken. Verder vraagt iedereen "sup?" als je een winkel binnenloopt. Maar over het algemeen waren het hele vriendelijke mensen. Ze zijn ook een stuk meer open dan hier. Als je daar over straat loopt krijg je (ik in ieder geval :D) elke dag wel complimentjes van meisjes, vrouwen en zelfs kerels.

Universal studio's is ook gaaf ja. Heb je ook Arnold in 3D gezien in de bios? :p

Verder had je eigenlijk Vegas niet mogen missen. Dat was wel het hoogtepunt van mijn vakantie.
 
Anoniem zei:
Leuk verslag.

Ik ben vorige zomer ook naar Amerika geweest. Ik moet zeggen dat ik het maar een raar volkje vind. :) Mensen knopen een gesprek aan zonder geïnteresseerd te lijken. Verder vraagt iedereen "sup?" als je een winkel binnenloopt. Maar over het algemeen waren het hele vriendelijke mensen. Ze zijn ook een stuk meer open dan hier. Als je daar over straat loopt krijg je (ik in ieder geval :D) elke dag wel complimentjes van meisjes, vrouwen en zelfs kerels.

Universal studio's is ook gaaf ja. Heb je ook Arnold in 3D gezien in de bios? :p

Verder had je eigenlijk Vegas niet mogen missen. Dat was wel het hoogtepunt van mijn vakantie.

arnold heb ik ook gezien in 3d ja, erg mooi.

vegas had ik graag heen willen gaan, alleen zou dat een beetje teveel van het goede worden. ik wil binnen 2 jaar terug gaan om vegas en san fransisco aan te doen.
 
WB bro! Het lijkt mij daar ook zeer vet!
 
leuk verslag! erg vermoeiend .. dat wel man.. !
 
wat was er zo klote aan het uitgaan dan?
 
Het bier was duurder dan 0,50cent per glas ? :D
 
run-ner zei:
wat was er zo klote aan het uitgaan dan?

mensen dansen bijna niet, staan beetje stil hun drankje te drinken. Soms was het ook rustig.
we zijn zeker wel naar de goede clubs geweest ook, op advies van taxi bestuurders.
misschien komt het ook omdat het seizoen nog niet begonnen is.
 
Mooi man! Volgens anderen is het uitgaan in Miami wel helemaal top trouwens dus misschien heb je gewoon pech gehad.
 
heb ff wat foto's erbij gezet
 
Vet verslag!!
Ik ben ook wat geld aan het sparen om een paar maandjes door Amerika + Canada te reizen.
 
hoe warm ist daar op muscle beach man? ist niet veel te warm om te trainen???
 
Sport2000 zei:
hoe warm ist daar op muscle beach man? ist niet veel te warm om te trainen???
valt nu wel mee, was daar rond de 24 graden
 
Back
Naar boven