Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben 23. heb altijd als kind soort van inhammen al gehad, maar het is sinds 1 jaar verergerd. Don't really care, gewoon milimeteren. Probleem is op deze jonge leeftijd dat mensen niet willen geloven dat ik kaal word. Ik heb toch vrij dik haar maar die inhammen vallen gewoon op. En sommige mensen zijn van mening dat ik mijn haar moet laten groeien. Ik vind het prima zo, goedkoper,makkelijker alleen in de winter een muts op, en in de zomer je kop insmeren.

Ben 28 en heb het recent ook bij mij opgemerkt. Onmiddellijk naar de dermatoloog gegaan. Heeft minoxidil voorgesechreven. Geen wondermiddel, voor 1/3de van de gebruikers doet het niets, 1/3de houdt het haarverlies tegen en een ander derde merkt zelfs teruggroei van haar. Wel nooit op zulke manier dat het een gezonde haardos wordt. Heb een onderzoek gelezen dat minoxidil 35haren per vierkante centimeter kon laten teruggroeien, terwijl 800 per vierkante cm = gezonde haardos is. Nu voor kleine inhammen kan -indien je bij de gelukkigen hoort- die minieme teruggroei er voor zorgen dat je wel weer een gezonde haardos hebt.
Ik gebruik het nu anderhalve maand, en heb hier en daar al weer kleine bruine haartjes op mijn kleine inhammen staan, vooral de rechterkant. Normaal zou dit pas na 3-6 maand gebruik gebeuren. Ben je jong, niet verder dan fase 4 op de hamilton schaal (link naar de schaal= http://www.hairlosshelp.com/hair_loss_research/hair_loss_charts.cfm) en ben je nog niet langer dan 5 jaar kalend, dan heb je een grote kans dat je bij de gelukkigen hoort waar minoxidil wel voor teruggroei kan zorgen, zoals bij mij.
Interedasting.
Geen vervelende bijwerkingen en dergelijke?
Prijskaartje?
Is het een shampoo die je dagelijks moet gebruiken of pilletjes?
Pff je kan toch moeilijk de komende 50jaar elke dag 2maal je haar met die shampoo wassen..
Het laatste jaar merk ik dat mijn inhammen op slag een stuk groter zijn geworden. In het midden is alles nog net als vroeger het is dus echt enkel op de zijkanten, terwijl ik vroeger nog zo'n mooi rondje rond mijn gezicht had, blijkbaar is de ouderdom uiteindelijk toch ingeslagen.(27jaar)
Wie heeft het nog (net) ondervonden, hoe gaan jullie er mee om? Het blijft een taboe onder mannen om er over te praten irl heb ik ondervonden.
Kaal is geen optie, gemillimeterd wel. Maar zijn er nog andere opties qua haircuts die het acceptabel maken?
Wat met finasteride? helpt blijkbaar enkel tegen kaalheid op je kruin (waar ik bijlange na nog geen last van heb.)