AndroidHealthClinic

Terugtrekkende haarlijn, de hel is begonnen.

Het laatste jaar merk ik dat mijn inhammen op slag een stuk groter zijn geworden. In het midden is alles nog net als vroeger het is dus echt enkel op de zijkanten, terwijl ik vroeger nog zo'n mooi rondje rond mijn gezicht had, blijkbaar is de ouderdom uiteindelijk toch ingeslagen. :mad: (27jaar)

Wie heeft het nog (net) ondervonden, hoe gaan jullie er mee om? Het blijft een taboe onder mannen om er over te praten irl heb ik ondervonden.
Kaal is geen optie, gemillimeterd wel. Maar zijn er nog andere opties qua haircuts die het acceptabel maken?
Wat met finasteride? helpt blijkbaar enkel tegen kaalheid op je kruin (waar ik bijlange na nog geen last van heb.)
Laten inplanten. Jammer dat het zo duur is.

Laten inplanten. Jammer dat het zo duur is.
De broer van Ben Saunders, Dean, heeft laatst ook zijn gehele kale hoofd laten beplanten met nieuwe haartjes. Na flink wat optreden zal hij zich dit wel hebben kunnen veroorloven... Niet voor iedereen weggelegd.

Mijn verzekeringsagent en tevens goede vriend heeft dit ook laten doen. Ziet er goed uit maar ik denk dat de prijs inderdaad niet mis is.

De tondeuse is mijn beste vriend, gelukkig ben ik blond, het valt dus bij gemillimeterd haar niet echt op dat ik inhammen en een vogelnestje heb.

En genoeg vrouwen die het mooi vinden :)

Ideaal dit kapsel!

Gewoon de tondeuse erover zou ik zeggen.
Ik begon kalend te worden op mijn 16de door cholesterol verlagers die ik al slik vanaf me 5de (erfelijk te hoog cholesterol)
Ik heb er jaren heel erge problemen mee gehad zelfs bij psychologen etc gelopen ik liep met een muts op me kop door de stad heen terwijl het 35 graden was zo erg was het......
heb nu EINDELIJK! begin dit jaar gekozen voor de tondeuse en er viel een last van me schouders .... voel me er heerlijk bij :D
Laatste tijd zelfs met het scheermes haha....

Ik weet dus hoe je je voelt als je jong kaal/kalend word maar de tondeuse is dan gewoon echt je beste vriend.... ff wennen dat wel maar dat is zo over *ben overigens ook 27 nu*

Gewoon de tondeuse erover zou ik zeggen.
Ik begon kalend te worden op mijn 16de door cholesterol verlagers die ik al slik vanaf me 5de (erfelijk te hoog cholesterol)
Ik heb er jaren heel erge problemen mee gehad zelfs bij psychologen etc gelopen ik liep met een muts op me kop door de stad heen terwijl het 35 graden was zo erg was het......
heb nu EINDELIJK! begin dit jaar gekozen voor de tondeuse en er viel een last van me schouders .... voel me er heerlijk bij :D
Laatste tijd zelfs met het scheermes haha....

Ik weet dus hoe je je voelt als je jong kaal/kalend word maar de tondeuse is dan gewoon echt je beste vriend.... ff wennen dat wel maar dat is zo over *ben overigens ook 27 nu*

welke cholesterol verlagers gebruikte je? Ik heb simvastatine, merk alleen dat mijn haar wat dunner is voorop, maar kan nog niet direct een verband met de statines maken

Ik gebruik nu al jaren the big three, dat is fina minox en keto (zit in een shampoo).

Fantastische resultaten, ben geen haar kwijt sindsdien, sterker nog, t ziet er beter uit dan eerst.

Zorg wel dat je er op tijd bij bent want je haar behouden is relatief makkelijk, maar echte hergroei is maar weinig gegeven.

Google maar op hairloss plus the big three, lees je goed in denk ns rustig erover na of het je allemaal waard is.

BTW krijg je sides kun je altijd nog stoppen maar goed nu houd ik erover op, je moet je maar ns goed inlezen!

www.haarweb.nl

Gelukkig nog nergens last van, met mijn jezus-kapsel.

Zit wel in de familie, mijn pa is kaal, en de vader van mijn ma ook. De vader van mijn pa is niet kaal, dus er is nog hoop ;) Als het gebeurt dan gebeurt het, maar ik ga het niet opzoeken en is voor mij dus ook altijd #1 geweest om niet te kuren.

Is bij mij al rond m'n 21ste begonnen. Verloor opeens merkbaar haar tijdens het douchen en als ik door mijn haardos ging.. Ben dan meteen met minoxidil begonnen maar dat heeft maar een jaar goed gewerkt (had dan wel echt enorm veel haar). Gebruik nu al enkele jaren finasteride + nog steeds minoxodil (5% op kruin en 15% vanvoor).

Met die 2 producten kan je het proces bijna tot stilstand brengen want heb nu nog altijd maar erg kleine inhammen en wat minder haar op de kruin maar is voor andere mensen nog altijd niet zichtbaar denk ik. Ga dus gewoon door doen met fina en minox en met een beetje geluk wordt het pas echt goed zichtbaar na m'n 30ste en ben ik pas volledig kaal na m'n 40ste.

relax man wat loop je nou te stressen we leven in 2011. Haarimplantatie problem solved.

Keek net even in de spiegel, ik heb ietjes minder haar bij mijn kruin.

Ik weet niet of dit normaal is, of ben ik dun goofed ?

Mijn vader werd pas rond zijn 40ste kalend, wtf.

Tja, ik heb studenten in mijn klas die al echt kalend zijn met 20.
Stuk of 4.

Dan vind ik 40 nog best.

Hoge testosteronspiegel.

Je kunt testen of je in een 'haarverlies fase' zit. Je neemt een stukje haar vast (ong de grote zoals een rietje) en trek. Als er 5 a 6 haren meekomen zit je in een haarverlies fase of ben je gestresseerd. Overigens is haar voor vrouwen belangrijk niet voor mannen , dat toont de 'waarde' van haar. Bij een man is dat heel erg miniem.

begint idd allemaal veel uit te dunnen.. maar geen problemen mee

zoals iedereen denk ik zal ik mn haar korter beginnen dragen

een taboe?????

Het betekent dat de haarzakjes gevoeliger zijn voor DHT inderdaad, niet dat je een hoge testosteronspiegel hebt. Dat is een verschil.

Terug
Naar boven