XXL Nutrition

Test 250 tren 800 hcg 1000 pct en gyno..

IIFYM

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m84
Massa
43kg
Vetpercentage
13%
Zit eraan te denken om mn volgende fiets te doen met 250 test e en 800 tren e met 1000 iu hcg per week.
Zit alleen te twijfelen mbt pct, heb aro, ari en nolva in huis dus de keuze is reuze.

Zal tijdens cycle op omderhoud eten om lekker lean eruit te komen. En als het mogelijk is 3 x per week een half uur cardio en 5 x kracht.

En wat als er gyno opkomt, ari op 1 mg per dag snoepen? Uit revieuws van anderen zie ik veel positieve verhalen..

Ari op 0,5mg, doet nagenoeg hetzelfde. Aro heeft wel de voorkeur. Leuke fiets, zet ook 800mg tren icm 625mg test en 600mg bold.

Ik zou zelf voor 500iu hcg per week gaan want ik merk dat als ik hoger ga ik ook meer vocht vasthoud en puffy tepels krijg. Aromasin is zoals peanuthead95 een betere optie om oestrogeen in check te houden.
Heeft namelijk geen rebound en is vrij krachtig in gebruik en ik heb er zelf eigenlijk geen bijwerkingen van wat ik ook erg relaxt ervan vind.
Ik vraag me af of je uberhaupt wat nodig hebt wanneer je testosteron zo laag houdt, maar mocht je last krijgen zou ik op 5mg aro per dag starten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zelf voor 500iu hcg per week gaan want ik merk dat als ik hoger ga ik ook meer vocht vasthoud en puffy tepels krijg. Aromasin is zoals peanuthead95 een betere optie om oestrogeen in check te houden.
Heeft namelijk geen rebound en is vrij krachtig in gebruik en ik heb er zelf eigenlijk geen bijwerkingen van wat ik ook erg relaxt ervan vind.
Ik vraag me af of je uberhaupt wat nodig hebt wanneer je testosteron zo laag houdt, maar mocht je last krijgen zou ik op 5mg aro per dag starten.

Thanks peanut en testo.

Het was idd ook niet de bedoeling iets mee te laten lopen om gyno te voorkomen. Mijn vraag was wat als ik gyno krijg. Dan ari of aro? En jullie zeggen ari wat ik ook meer hoor en sie zeggen.

Over de hcg had ik nog nooit iemand gehoord over puffy nipples enzo. Dan start ik eerst op 250 2x pw en zie dan hoe de ballen het doen.

Zin om te fietsen...

Nee beter aromasin dan ari.
Bij aromasin heb je geen rebound.
Ik geloof dat bij de hcg onderhoudsdosis 800iu p/week is.
Ik heb zelf geen last gehad van bijwerkingen met hcg op 1000iu p week.
Maar ik ben ook niet vocht of gyno gevoelig. :)
Weet niet of jij dat wel bent maar met zo weinig test en zoveel tren zou dat vast niet zo snel het geval zijn.

Ben erg benieuwd naar low test met high tren. Lijkt me erg leuk.

Geef me 'n pm als je gaat fietsen, aangezien ik in 2015 met ongeveer dezelfde fiets ga crossen.

Terug
Naar boven