newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Bold anti-gyno? Nooit gehoord
Verder je Ace gewoon ED zetten. Als je niet zo vaak wilt prikken zet je Enanthaat. Ace heeft een te korte halflife of hoe dat tegenwoordig ook heet om het EOD te zetten, gaan je bloedwaardes ontzettend van schommelen en zoals iedereen weet wil je dat op Tren niet. Kun je simpel met een slinspuitje doen, voel je geen ruk van en je kunt 't dan zelfs in je biceps en pecs zetten.
TestP zou ik TestE van maken, scheelt je milliliters waardoor je dus je slinspuitje kunt gebruiken. Merkte zelf 0,0 verschil op E of P behalve dan dat P vaker zetten is. Vocht enzo zal allemaal best maar staat of valt met je voeding.
Provi naast winny en mast snap ik niet, sowieso winny naast Mast niet. Van de winny merk je naast Ace en Mast geen drol maar als je graag winny wilt kan dat uiteraard wel, ik vind 't geld verspillen. Evenals de Clen, waarom pak je die week 1-12? Lijkt me geen typische cutkuur en Clen is nou ook weer geen bulkmiddel?
HGH pre-workout schijnt betere resultaten te leveren dan voor het maffen. Neem het zelf nu meteen bij opstaan en eet dan geen carbs tot de lunch ( sta om 7 op ) en het klopt wat ze zeggen, dat helpt je droog te houden.
Dat was 't wel zo'n beetje![]()
Vreemd dat ik er geen last van gehad heb.. behalve de libido boost 1-8 uur na het zetten van de ace.. al kan dat tussen de oren zitten natuurlijk.