- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voornamelijk de winny al in huis heb gehaald omdat ik mezelf moet overhalen om de test te injecteren en mocht de angst toch te groot worden dan kan ik altijd nog overschakelen op de winny
Ik ben echt bang van naalden alleen als je wil kuren is het toch raadzaam om over die angst heen te gaan, want ja als je eenmaal het punt bent gepasseerd om te kuren zal het ook zo zijn dat het niet bij 1 keer blijft
Reden te meer daarom om ook licht te beginnen.
Ik ben ook van plan om korte naalden te halen 0.5x1.6mm en 0.6x25mm en deze dan te zetten in mijn been/schouder of kuit.
Eerst rustig aan beginnen kwa lengte, want als ik die naald zie die mijn maten gebruiken ( 1.2 x 40mm) dan schijt ik al 7 kleuren stront![]()
De winny is houdbaar tot 2015 en zou ik altijd nog als kickstart tijdens een 2de of 3de kuur kunnen gebruiken
Overigens zijn het capsules van 25 gram dus, 25gram zal te weinig zijn om effect te geven dus dan zal het 50 gram per dag worden.
De test is inmiddels besteld en ligt al op me te wachten, dat zal sweekends worden dat ik die op pik.
De bedoeling is ook om volgende maand pas te beginnen![]()
Niet in je kuiten maat
benen of schouder kan, maar je ass is ook net zo makkelijk. Naalden wennen wel. Waar wil je die 1,6mm naald voor gebruiken dan?