Fitness Seller

Test Cypionaat vs Test Enanthate

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voornamelijk de winny al in huis heb gehaald omdat ik mezelf moet overhalen om de test te injecteren en mocht de angst toch te groot worden dan kan ik altijd nog overschakelen op de winny :o

Ik ben echt bang van naalden alleen als je wil kuren is het toch raadzaam om over die angst heen te gaan, want ja als je eenmaal het punt bent gepasseerd om te kuren zal het ook zo zijn dat het niet bij 1 keer blijft :)
Reden te meer daarom om ook licht te beginnen.

Ik ben ook van plan om korte naalden te halen 0.5x1.6mm en 0.6x25mm en deze dan te zetten in mijn been/schouder of kuit.
Eerst rustig aan beginnen kwa lengte, want als ik die naald zie die mijn maten gebruiken ( 1.2 x 40mm) dan schijt ik al 7 kleuren stront :eek: :o

De winny is houdbaar tot 2015 en zou ik altijd nog als kickstart tijdens een 2de of 3de kuur kunnen gebruiken

Overigens zijn het capsules van 25 gram dus, 25gram zal te weinig zijn om effect te geven dus dan zal het 50 gram per dag worden.

De test is inmiddels besteld en ligt al op me te wachten, dat zal sweekends worden dat ik die op pik.
De bedoeling is ook om volgende maand pas te beginnen :)

Niet in je kuiten maat ;) benen of schouder kan, maar je ass is ook net zo makkelijk. Naalden wennen wel. Waar wil je die 1,6mm naald voor gebruiken dan?

• Topic Starter Topic Starter
Die 1.6 mm moet idd 1.6 cm zijn ( of 16 mm ) zou geschikt zijn voor de schouders, voor de benen zal deze wellicht te kort zijn en de 25mm geschikter.

@ flipfluitketel, het moest idd mg zijn ipv gram :p

Laatst bewerkt:
0.5 bij 1,6?
Ik neem aan dat de 0,5 de diameter is en de 1,6 de lengte? Moet dat dan niet 16mm zijn? Of ben ik niet thuis in hoe de maten van naalden uitgedrukt worden? Of wordt er 0,5mm doorsnede en 1,6cm lengte bedoelt?
Ben ook schijterig voor naalden. Hoe dan ook, 1,6cm moet toch een aardig eind je been ingaan als je geen of weinig vet hebt lijkt mij, en is het niet de bedoeling dat het intramusculair gebeurt? Dus dan is dat toch voldoende of is er een reden dat het dieper in de spier geinjecteerd wordt? Opname lijkt me gelijk verlopen toch, of je nu 1 cm of 2 cm diep spuit?

0.5x16 mm, je kan er vrij weinig fout aan interpreteren hoor. :P

Inmiddels is de test binnen evenals de naalden.
Ik heb de 0.5 x 16, 0.6 x 25, en de 0.7 x 40 naalden besteld (ieder 100 stuks), 5ml spuiten en alcohol doekjes.

Ik moet zeggen dat de 0.6 x 25 toch best groot eruit zien vergeleken de 05 x 16, dat word nog wat betreft de moed verzamelen om de spuit te zetten. :o

hehe gewoon die 0.7 x 40 je glute in niks aan de hand als ie door je huid is dan maakt die cm extra doordrukken ook niks meer uit toch! Zetten went vanzelf vond het eerst ook doodeng maar na 2/3x was dat weg, kijk er nu zelfs naar uit :D

hehe gewoon die 0.7 x 40 je glute in niks aan de hand als ie door je huid is dan maakt die cm extra doordrukken ook niks meer uit toch! Zetten went vanzelf vond het eerst ook doodeng maar na 2/3x was dat weg, kijk er nu zelfs naar uit :D

Om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk...klink n btje massogistich!!!

Hoe langer de ester, hoe meer oestrogeen.

misschien de reden dat ik last had van gevoelige tepels/knobbeltje met cyp. met enanthaat geen enkele sides.. voeding was ook t zelfde, en dosering ook. raar..
het is destijds wel volledig weggetrokken in me nakuur gelukkig

Laatst bewerkt:

Ah de zet angst is inmiddels al overwonnen, morgen de 8ste injectie zetten.
Wel heb ik ipv 375 mg er 500 mg per week gezet en heb ik nolvadex erbij gehaald voor de nakuur.

Tevens had ik een 3de flacon een tijdje terug al besteld aangezien ik de eerste keer wat heb verspild.
Had ik eindelijk al bibberend de 1ste injectie in mijn schouder geplant kwam ik er toen pas achter dat het me niet lukt met 1 hand te aspireren :o :D

1ste injectie in je schouder? gek haha

Dat leek me de fijnste plek om te zetten, met de nadruk op leek :D

Wel opmerkelijk aan de gear is dat er niet de 10ml in zit als de erin zou moeten zitten ???
Ik heb vandaag de 8ste gezet en er zit misschien net nog een 0.5 ml in :(

Tevens had ik meer verwacht kwa kilo's en krachttoename, ik ben wel zichtbaar gegroeid met name bij mijn armen en droger geworden.
Ben meer gaan eten maar ben toch vet kwijt geraakt met name bij mijn buikstreek en de aders op mijn armen beginnen door te komen.
Kwa kilo's ben ik nu maar 3 kilo bijgekomen.

Dat leek me de fijnste plek om te zetten, met de nadruk op leek :D

Wel opmerkelijk aan de gear is dat er niet de 10ml in zit als de erin zou moeten zitten ???
Ik heb vandaag de 8ste gezet en er zit misschien net nog een 0.5 ml in :(

Tevens had ik meer verwacht kwa kilo's en krachttoename, ik ben wel zichtbaar gegroeid met name bij mijn armen en droger geworden.
Ben meer gaan eten maar ben toch vet kwijt geraakt met name bij mijn buikstreek en de aders op mijn armen beginnen door te komen.
Kwa kilo's ben ik nu maar 3 kilo bijgekomen.

zit je wel hoog genoeg met proteine ?
op 500mg test zou je toch wat meer moeten pakken dan 3kg.. raar

zit je wel hoog genoeg met proteine ?
op 500mg test zou je toch wat meer moeten pakken dan 3kg.. raar

Ik stond eerder niet stil kwa groei en omdat ik aan de juice ging heb ik daar nog kwa supps een extra shake en proteine reep tussengepropt.
Ik zou dus kwa voeding al voldoende moeten hebben en heb er nog een extra 46 gram per dag aan toegevoegd aan sups en extra eten.
Zou dus ruim voldoende moeten zijn.
Wel ben ik zichtbaar een stuk lager komen te zitten kwa vetpercentage.

Begin dus eigenlijk aan de gear te twijfelen, is er een mogelijkheid om dit ergens te laten testen?
Ik heb dus in de ene flacon nog een beetje inzitten om te kunnen laten testen.
Alleen de engiste lab waar het zou kunnen hoort bij mijn werk en ik denk niet dat ze het op prijs stellen als ze weten dat ik kuur.

Wel is het zo dat een maatje die ongeveer tegelijk is begonnen met dezelfde merk test wel echte gains maakt, alleen die pakt er ook nog deca bij en die is tegelijkertijd pas begonnen met trainen en eten als dat hij begon met spuiten.

De volgende kuur zal trouwens wel via een ander komen met een ander bekender merk.
Maar zit dus wel te twijfelen of ik aan de 3de flacon zou moeten beginnen of beter kan zeggen dat dit de laatste inject was, nakuren en wachten op de volgende kuur.
Dan zou het dus een kuur zijn geweest van 8 weken.

Laatst bewerkt:
Ik stond eerder niet stil kwa groei en omdat ik aan de juice ging heb ik daar nog kwa supps een extra shake en proteine reep tussengepropt.
Ik zou dus kwa voeding al voldoende moeten hebben en heb er nog een extra 46 gram per dag aan toegevoegd aan sups en extra eten.
Zou dus ruim voldoende moeten zijn.

Begin dus eigenlijk aan de gear te twijfelen, is er een mogelijkheid om dit ergens te laten testen?
Ik heb dus in de ene flacon nog een beetje inzitten om te kunnen laten testen.
Alleen de engiste lab waar het zou kunnen hoort bij mijn werk en ik denk niet dat ze het op prijs stellen als ze weten dat ik kuur.

Wel is het zo dat een maatje die ongeveer tegelijk is begonnen met dezelfde merk test wel echte gains maakt, alleen die pakt er ook nog deca bij en die is tegelijkertijd pas begonnen met trainen en eten als dat hij begon met spuiten.

testen zou ik niet aan beginnen, ik kan bijna met zekerheid zeggen dat het fake/zwaar onder gedoseerd is na 8 weken met maar 3kg winst..
en met testen ben je ook wat geld kwijt. investeer dat liever in echt gear :D
heb je humangrade op dit moment? ik zou lekker voor een bekende underground merk gaan, dan zit je bijna altijd goed

Wat zouden jullie doen?
De kuur bij 8 weken laten of een toch 3de flacon openen?

Wat houd human grade precies in?
Als ik het intyp in google krijg ik wel linkjes naar bestel site's alleen site's die zo open zijn vertrouw ik niet echt.

Ben wel van plan om van supplier/merk te gaan wisselen, heb als proef een bestelling nolva gedaan en die kwam perfect aan en van een goed en bekend merk.

Ik stop nu dus met de kuur en begin 2 weken na de laatste inject met de nakuur, dan zal ik rond april ergens met de volgende kuur starten.
Ik kan wel haastig een paar flacons test bijhalen maar dan zou ik zoiezo nog een 10 weken door moeten zetten en waarschijnlijk de vaste prikdag mislopen, dus dat zal wel niet zo'n best idee zijn?

Wat de middelen dan precies gaan worden weet ik nog niet, maar aangezien ik niet weet of het om onderdosering gaat of fake zal ik voor de zekerheid naast test er nog wat langs gaan zetten.

Wat houd human grade precies in?
Als ik het intyp in google krijg ik wel linkjes naar bestel site's alleen site's die zo open zijn vertrouw ik niet echt.

Ben wel van plan om van supplier/merk te gaan wisselen, heb als proef een bestelling nolva gedaan en die kwam perfect aan en van een goed en bekend merk.

Ik stop nu dus met de kuur en begin 2 weken na de laatste inject met de nakuur, dan zal ik rond april ergens met de volgende kuur starten.
Ik kan wel haastig een paar flacons test bijhalen maar dan zou ik zoiezo nog een 10 weken door moeten zetten en waarschijnlijk de vaste prikdag mislopen, dus dat zal wel niet zo'n best idee zijn?

Wat de middelen dan precies gaan worden weet ik nog niet, maar aangezien ik niet weet of het om onderdosering gaat of fake zal ik voor de zekerheid naast test er nog wat langs gaan zetten.

- vaste prikdag ontlopen is niet erg voor een keer, een dag minder of meer maakt geen ruk uit.

- humangrade bedoelen we 'originele' farmaceutische merken mee, dus die normaal gesproken via de apotheker worden geleverd. er zijn natuurlijk ook underground merken (waarvan ik helaas de naam niet mag noemen) die ook prima werken en vaak goedkoper zijn. meeste jongens die ik ken gaan meestal voor underground producten

beste wat je nu even kan doen is een bloedprik doen bij je ziekenhuis via de dokter. zo kom je er achter of je testosteron waarde inderdaad wel/niet verhoogd is

Laatst bewerkt:
Idd bij twijfel over je gear kan je het beste je bloed laten prikken, bij een kuur met testosteron is dit goed meetbaar.

Terug
Naar boven