Fitness Seller

test, deca, fina, anadrol en d-bol

Heb je je foto nu al eens ingescand ? ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb geen scanner :( zaterdag ga ik digitaal BF meten, ben benieuwd, en probeer wel een digi cam te regelen ;)

ben nu 2 weken van de AS af, het enigste wat ik merk is dat mijn nek dunner wordt, tijdens de kuur liep het rechtdoor vanaf mijn oren tot trapezius, dik geaderd, dat is nu weg :( . ben met deadliften sterker geworden :) 12 x 160, 5 x 190. Igf-1 is op. Ben benieuwd hoe het verder gaat

ik vind dat je nogal lijp bezig bent, en geef het commentaar van ervaren mensen hier ook zeer terecht. ik weet zeker dat je straks wel een dip hebt dat je minder gaat pakken en dat je dan gaat denken ik moet weer meer spuiten etc. om sterker te worden dat is het slechtste wat je kunt doen.
Verder vind ik het tof dat je zo snel groeid, dat is wat ik ook wil maar wel in minder anbool in name :rolleyes: Wat heeft je deze kuur zo ongeveer gekost vraag ik me af?
Veel suc.

kosten weet ik niet, denk 500/600 ofzo, de igf was wel prijzig, 375 :( had een voorraadje AS dus weet niet exact de prijs.

ben nu een week gestopt met igf, en 3 weken gestopt met de AS, ben weinig kwijt, alleen wel 4 kilo omdat ik de hele week gewerkt heb van 4 uur sochtens tot 4 smiddags :( maja, in maart staat er een aardig prijzig GH kuurtje voor de deur en dat moet betaald worden.

ben nu wel stuk droger van het werken, 12 uur lang lopen de hele dag. wel nog steeds 5000/6000 kcal dag :) ben nu 105 kilo. door het vele werk deze week en weinig slaap ben ik wat kracht kwijt, met de laatse oefeningen, de eerste zijn nog steeds hetzelfde of zelfs meer.

ze schrokken trouwens wel op mn werk, had er van de zomer stage gelopen, toen was ik droggetraind en woog 85/90 en kwam terug met 109 kilo, 10 weken later, haha

en vond je de igf z'n geld waard?wat was daar het resultaat van ben je er zwaarder/droger van geworden of zou je int vervolg dat geld ergens anders in steken? ;)

europeman zei:
welk effect bedoelt hij dan? ik ervaar een vreselijke pomp als ik het voor de training plaats. Hoe injecteer je het in je been trouwens?? daar is de slin naald te kort voor. ik injecteer alleen in biceps op de dagen voor armen, rug of benen dagen. en in zijkant schouder of schouder of borst dag. heb het wel een x geprobeerd in borst maar deed erg zeer.

In me been doe ik een 0.5 bij 25 MM naald (dus iets langere versie).
Ik heb trouwens geen last in de borst

de igf vond ik zijn geld waard, ben droger, zwaarder en groter geworden, en alleen de pomp is het geld al waard, dat moet je zelf ervaren,

hey man als je geld heb voor die dingen koop dan ook even een camera en maak een paar fotos want nu zit iedereen te wachten hoe je eruit ziet na die hele kuur ;)

Terug
Naar boven