AndroidHealthClinic

test, deca, fina, anadrol en d-bol

• Topic Starter Topic Starter
waar ik het van betaal bedoel je?

Dat was een serieuze kuur, veel vocht gewonnen waarschijnlijk. Ieg ik zou toch maar wat rust nemen , en liefst meer dan timeon/timeofff

europeman zei:
waar ik het van betaal bedoel je?

ja idd.. ik bedoel, het gaat me niets aan, maar zo vaak kuren en zulke hefitge kuren kost nogal wat. Enne, ontopic: ik zou even wachten tot de volgende kuur die je eerst in gedachte had (dacht rond februari?) en de volgende die je over een paar weken wilt nemen, lekker skippen. je gaat hier echt porblemen mee krijgen.

februari en maart had ik nix in gedachte. ik zou half november tot eind december weer een soortgelijke doen, en in het begin van april 1 van 18 weken met gh

Laatst bewerkt:
ik zie mezelf trouwens niet als een recreatieve bb er. wil er wel wat mee bereiken

ja maar ik ben bang, als je zo door blijft gaan er niet veel bereikt gaat worden ;) Een paar keer per jaar kuren ok, maar zo snel achter mekaar..

om van de langwerkende esters in zo'n korte tijd gebruik te maken kan je mss beter frontloaden, al zie ik dat je gewicht wel flink is toegenomen in die korte tijd.
Al vind ik gewicht niet alles zeggen, veel belangrijker is die vorderingen via foto's (hint :D )
Je kan dan nog niet in vorm zijn, maar met before foto's erbij kunnen we je progressie zien

Met de snelheid waarmee jij kuurt ben je volgens mij nooit 'clean'!

ik zie het zo, er zijn mensen die 15 weken achtereenvolgens kuren, ik neem er 5 weken rust tussen in, januari, februari en maart ben ik zoiezo clean. en er zijn ook zat echte BB ers die 6 weken op, 6 af doen. totaal neem ik nu dus 7 weken geen as, en de laatste week van november tot oudjaarsdag, ongeveer 5 weken doe ik een kuur. maar nu met sust ipv test E of test prop. als het idd geen effect heeft stop ik hier natuurlijk mee.

heb geen digi cam, heb wel een VOOR foto, maar die is niet recent, van voor de zomer is die. BF is trouwnes 9. al geloof ik niet dat het een goede BF meter was

europeman zei:
ik zie het zo, er zijn mensen die 15 weken achtereenvolgens kuren, ik neem er 5 weken rust tussen in, januari, februari en maart ben ik zoiezo clean. en er zijn ook zat echte BB ers die 6 weken op, 6 af doen. totaal neem ik nu dus 7 weken geen as, en de laatste week van november tot oudjaarsdag, ongeveer 5 weken doe ik een kuur. maar nu met sust ipv test E of test prop. als het idd geen effect heeft stop ik hier natuurlijk mee.

En als die gasten die dat ook allemaal doen van een flatgebouw afspringen, doe jij dat dan ook?? Dat anderen onverantwoord bezig zijn, hoef jij dat toch niet te doen? maargoed! Je bent toch niet om te lullen, dus suc6 ermee. je komt gewoon over als iemand, waarbij het allemaal lekker snel moet en gewoon geen geduld hebt. Dit soort mensen houden deze sport nooit lang vol, dat verzeker ik je.

Laatst bewerkt:
europeman zei:
heb geen digi cam, heb wel een VOOR foto, maar die is niet recent, van voor de zomer is die. BF is trouwnes 9. al geloof ik niet dat het een goede BF meter was

plaats deze dan. Ik ben benieuwd of je een goede basis had, alvorens je begon met kuren.

ga kijken of ik die kan scannnen, was voordat ik ooit gekuurd had ofzo.

ben nu 10 dagen gestopt met de deca en test, en zaterdag gestopt met de tren en d-bol. nog geen gewicht of kracht verloren. merk nu wel dat ik flink vooruit gegaan ben met de kuur, ik bent breder dan ik denk, loop vaak met mn schouders tegen de deurpost aan :D je verwacht niet dat je zo WIDE bent :)

Net schouders getraind, begon met dumbbell press, 3 setjes met 36, 38 en 40 :) kg dumbels. Gaat nog steeds lekker zonder d-bol en fina die ik 3 dagen geleden op zaterdag gestopt heb.
Test en deca die ik 10 dagen terug gestopt heb zal nog wel doorwerken, of zou het de igf zijn :rolleyes:
Begin alleen steeds meer gezeik te krijgen met sportschool baas, duurt waarschijnlijk niet lang meer voor ik een andere sportschool moet zoeken :(

Laatst bewerkt:
Als je 6 weken niet ga kuren en je gaat daarna weer beginnen , hoef je helemaal geen nakuur te nemen.
Zeker als je met lange esters gewerkt heb.
Krijg je lichaam toch geen genoeg tijd om te herstellen.
En als je in zo'n tempo blijft kuren zou ik zeker regelmatig naar de dokter gaan om alles in de gaten te houden wat er allemaal met je lichaam gebeurt zodat je op tijd kan ingrijpen voordat er iets goed fout gaat.
Zou het zelf om de 6 weken laten controleren.

Ga zelf ook in januarie weer beginnen voor een lange perioden maar laat me zeker om de 6 weken controleren .

Heb je wel eens nagedacht wat je allemaal in je reet moet duwen als je een jaar of 25 a 30 bent?????????????????

Maar in iedergeval succes en zorg dat je niet ziek wordt want dan zak je echt als een kaartenhuis in elkaar.

Groetjes Adrbeest.

adrbeest zei:
Heb je wel eens nagedacht wat je allemaal in je reet moet duwen als je een jaar of 25 a 30 bent?????????????????

Groetjes Adrbeest.

hehe oef, dat wordt me nog eens een flink kuurtje.
Suggestie:
-10iu GH voor 4 maanden
-10iu slin s'ochtends en na de de training
-1,5 gr test met een frontload van 3 gr per week
-150mg tren ed
-4 weken anadrol 150mg ed
-daarna 6 weken d-bol 50mg ed
-igf-1 voor 4 weken 120mcg per dag

en, wat vinden jullie ervan? Mss een leuk kuurtje, wil ik als eerste kuurtje doen :D

nee sorry zal serieus ontopic blijven:

Succes met je kuur en ik hoop van harte dat je je doel gaat bereiken

haha, die 10 gh doe ik niet, de rest komt wel over1 met wat ik in gedachte had :D . maar na mijn kuur van de zomer met gh, blijf ik tot december clean. om bij te komen. en dat testen doe ik nu 2 keer per jaar, kan ik wel vaker doen ja

haha, marcos, je hebt nog wel wat te goed he ;) nee jo, PM effe je adres dan stuur ik het op, ben het kwijt

BF is trouwens rond de 9, weet alleen niet of het ding betrouwbaar was. ben nu 108kilo

Terug
Naar boven