XXL Nutrition

test, deca, fina, anadrol en d-bol

• Topic Starter Topic Starter
benen getraind, begon met squat, had 2 setjes, 1 met 140 kg en 150 kg. mischien niet zo spectaculair, maar ik doe ze echt heel diep. dieper dan wie ook in de sportschool. daarna nog getopt met 160 die had ik 4 keer kon :) daarna 1 setje nog met 140, dit keer maar 7 herhalingen. was al beetje gaar natuurlijk. :cool: volgende was zittend hamstring curl, en daarna legextension met de hele stack aan gewicht. vervolgens 3 oefeningen buik. morgen (vrijdag) neem ik een dag rust een x, en zaterdag borst.

weeg trouwens 108 nu, 15 kilo in 6 weken. weinig vocht, nog steeds zichtbare buikspieren :cool: en dikke aders op onderarmen en biceps

Jezus, mijn mond valt open. Ik geloof niet wat ik lees!
Ga wel af en toe naar je familie want ze zullen je na 6 weken niet herkennen!

europeman zei:
weeg trouwens 108 nu, 15 kilo in 6 weken. weinig vocht, nog steeds zichtbare buikspieren :cool: en dikke aders op onderarmen en biceps

europeman zei:

Wreed bro....

Ik heb eenzelfde kuur in gedachten voor Februari. Alleen zonder dbol, en mss winstrol inject erbij.

Elmo zei:
Jezus, mijn mond valt open. Ik geloof niet wat ik lees!
Ga wel af en toe naar je familie want ze zullen je na 6 weken niet herkennen!

de meeste mensen schrikken ook wel een beetje als ze me een tijd niet gezien hebben :eek: wat heb je gedaan dan? ja gewoon goed eten enzo he ;)

vandaag rug getraind, paar setjes barbell rows, met 110 en 120 kg. vervolgens t-bar rows met 100 en 120kg. morgen borst :D is mijn favoriet, mischien op schouders na ;)

Leviathan zei:
Wreed bro....

Ik heb eenzelfde kuur in gedachten voor Februari. Alleen zonder dbol, en mss winstrol inject erbij.

ook geen oxy neem ik aan? en igf?
is het een kuur om hard te worden voor de zomer? dan zou ik de deca voor eq omwisselen.

ben nu 2 weken van de test en deca af en een week van de d-bol en tren. ga nog steeds in kracht en gewicht vooruit. ben nu 109 :D niet vet, gewoon hard.

Die igf werkt super blijkbaar.

vandaag borst gedaan.

begon met schuin dumbbell drukken, paar sets met 46dumbbells verder kan je niet :mad:

Heb vandaag 45 mcg voor de training genomen ipv mijn gebuikelijke 25. dit merk ik wel, tintelende vingers en tenen, raar gevoel in onderarmen enz. en je triceps kan je maar moeilijk strekken naar een paar sets.
dippen was bijna onmogelijk.

Op een dag drink je geen bier meer.................................................( R.I.P.)

dronk ik al niet, Met R.I.P. wat bedoel je daarmee

Omdat je gewoon maar 'even' 45mcg neemt ipv de gebruikelijke 25mcg?

Je doet er allemaal heel achteloos over. 'Even' dit verhogen, 'even' dit langer doortrekken, 'even' hier maar tussendoor mee stoppen. Je zit mijn inziens gewoon een beetje te goochelen met van alles en nog wat, zonder er langer dan 2 seconden bij stil te staan...

europeman zei:
ook geen oxy neem ik aan? en igf?
is het een kuur om hard te worden voor de zomer? dan zou ik de deca voor eq omwisselen.

Jawel kickstart met oxy@ 100 mg/dag. Geen igf.

Tren@ 100 mg eod

Wil nog lekker wat massa pakken met deze kuur, eq is me tijdens mn laatste kuur niet zo goed bevallen, merkte er geen voordeel van. Denk dat deca ervoor in de plaats me wat meer oplevert.

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Omdat je gewoon maar 'even' 45mcg neemt ipv de gebruikelijke 25mcg?

Je doet er allemaal heel achteloos over. 'Even' dit verhogen, 'even' dit langer doortrekken, 'even' hier maar tussendoor mee stoppen. Je zit mijn inziens gewoon een beetje te goochelen met van alles en nog wat, zonder er langer dan 2 seconden bij stil te staan...

als het zo op je overkomt snap ik je ractie ja, maar ik weet waar ik mee bezig ben :) dit is trouwens de laatste week igf-1 :( zaterdag de laatste x.

Mischien skip ik de volgende 5 weken kuur van december, aangezien ik in maart met wat groots ga beginnen en dat kost me aardig wat geld helaas :D

europeman zei:
als het zo op je overkomt snap ik je ractie ja, maar ik weet waar ik mee bezig ben :) dit is trouwens de laatste week igf-1 :( zaterdag de laatste x.

Mischien skip ik de volgende 5 weken kuur van december, aangezien ik in maart met wat groots ga beginnen en dat kost me aardig wat geld helaas :D
europeman zei:
iemand vertelde mij dat de oxy naa 3 weken niet meer zo goed werkt, of dat zo is weet ik niet, maar ik had precies voor 3 weken anadrol en 3 dianabol dus vandaar
europeman zei:
tja die igf is officieel pas in december voor 3 weken en met dit ben ik eind oktober klaar, dan maar een maand eerder die igf en er gelijk achter aan, als nakuur zegmaar wat je me opt andere forum aanbeveelde
europeman zei:
heb gister (zaterdagavond eind week 2) 500 mg test E en 400 mg deca gezet, de test in mn linker been, de deca in mn rechter, nu heb ik een heel zeer linkerbeen, ik voel me ziek, moe en heb een zere rug, ik had dat de dag ervoor niet? iemand hiermee bekend, wat kan dit zijn?
europeman zei:
wat vind je wel normaal dan, zo ernstig is een igf, slin of gh kuurtje ook weer niet.
europeman zei:
heb nu igf-1 :D

ik zou eigenlijk 40 mcg per dag gebruiken, maar omdat het zo klote doseren is, doe ik 50 mcg per dag.

heb alleen al 2 van die amps met water verkloot, gelukkig kon ik nog wat uit de restjes halen zodat ik net 1 amp igf kon vullen, het lost vrij snel op, eerst leek het vrij veel poeder, maar als eenmaal het water erin zit lost het vrijwel meteen op. het 25mcg in mijn linker en 25mcg in rechter biceps gezet, ben benieuwt
europeman zei:
ben nog steeds aan het twijfelen of ik de kuur niet zal verlengen, maar dan met aleen 750 test en 500 eq, en met de 2e x igf anadrol erbij ipv de test
Ik vraag me toch echt af of je weet waar je mee bezig bent. Als toch redelijk ervaren leden met een behoorlijk kuurverleden hier zich dat ook afvragen zou je misschien een keer bij jezelf te rade kunnen gaan.

Het is je eigen lichaam en gezondheid en als je een doel hebt moet je daar vooral voor gaan Alleen moet je ook bedenken wat "gezondheid" nou precies inhoudt. Nu voel je je nog goed, maar oh wee als je een keer ziek wordt en je niet snel herstelt omdat je je hele systeem hebt platgelegd.

BB is niet alleen zo snel mogelijk groot willen worden, ook niet als je doel het podium is.

Succes met je kuur, maar denk ook eens na als ervaren gebruikers jouw manier van kuren afkeuren. Ben zelf overigens niet iemand die kuurt en ook geen zedenprediker, maar dit board is er ook niet voor bedoeld om iemand zo snel mogelijk de vernieling in te zien gaan.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reply, heb tijdens deze 6 weken veel geleerd, ben een stuk wijzer geworden betreft As en aanverwanten

europeman zei:
ben nu 2 weken van de test en deca af en een week van de d-bol en tren. ga nog steeds in kracht en gewicht vooruit. ben nu 109 :D niet vet, gewoon hard.

Die igf werkt super blijkbaar.

vandaag borst gedaan.

begon met schuin dumbbell drukken, paar sets met 46dumbbells verder kan je niet :mad:

Heb vandaag 45 mcg voor de training genomen ipv mijn gebuikelijke 25. dit merk ik wel, tintelende vingers en tenen, raar gevoel in onderarmen enz. en je triceps kan je maar moeilijk strekken naar een paar sets.
dippen was bijna onmogelijk.

45mcg in 1 x??? das vragen om carpel tunnel syndroom en extreme moeheid enz... als je 40mcg doet bevoorbeeld zet dan 10mcg 4 x per dag.

als je het zo gaat verdelen als ik het zeg zal je tinnelende gevoel in je onderarmen en vingers(carpel tunnel syndroom) als goed is naar een paar dagen verdwijnen.

Laatst bewerkt:
ik heb die 45 ook niet in 1 keer genomen, in 3 keer verdeelt, maar wel allemaal voor de training, heb het verdeelt

nou heren ik ben nieuw hier weet nog niet zoveel van dat spul af maar ja hoop wel dat jullie me weg wijs kunnen maken

Dat 4x injecteren, zal waarschijnlijk minder werken..
Want je moet het spuiten direct voor of na, de training in de getrainde spier.

Die vriend van me heeft het geprobeerd, maar had dus meeste effect met alleen na de trianing.

Ik doe het nu dus ook alleen na de training een 0,5 ML

welk effect bedoelt hij dan? ik ervaar een vreselijke pomp als ik het voor de training plaats. Hoe injecteer je het in je been trouwens?? daar is de slin naald te kort voor. ik injecteer alleen in biceps op de dagen voor armen, rug of benen dagen. en in zijkant schouder of schouder of borst dag. heb het wel een x geprobeerd in borst maar deed erg zeer.

Terug
Naar boven