MuscleMeat

Test-e 250 primo 200 10w e7d laatste voorbereidingen/vragen !

Dat het tijdens het gebruik van winny aan te raden is om het te gebruiken ben ik met je eens.

Gainen tijdens je kuur doe je toch wel, daar draagt die creatine weinig aan bij. Waarom zou je iets wat je kracht positief beïnvloedt stoppen na je kuur wanneer je het juist het beste kan gebruiken?

De stelling was stoppen met creatine voor een kuur, om werd verteld na de kuur het krachtverlies op te vangen. daar heb ik mijn mening op gegeven. ik heb niet gezegd doorgaan met creatine in de kuur en na de kuur stoppen.

Gewoon doorgaan met het creatine gebruik en niet stoppen in een kuur en na de kuur weer verdergaan vanwege de aangegeven reden!

Sorry voor reageren hier maar ik ben nieuw op het forum, of tenminste ik lees al heel lang mee maar heb me nu toch maar aangemeld maar nu kom ik erachter dat je geen prive berichten kunt sturen of een topic starten zomaar?? Ik ben begonnen aan cools kuurtje maar vroeg me af of het voor iemand van 100 kilo ook wel voldoende was als eerste kuur??? Ik hoop dat er nog iemand reageert

mijn eerste kuur was ook 250mg test en 200mg primo voor 10 weken, wel d-bol als kickstart gebruikt op 40mg.

Heb hier toch best wat leuke kg's op gepakt, lijkt me een prima beginnerskuur.

hoger pakker kan altijd later nog.

Ik zit me injecties ook altijd zelf in me glutes met een 0,6x30 en dit gaat prima met een spiegel, zie je prima wat je doet, eerste keer is spannend maar als je eerlijk ben voel je er geen zak van.

Okeey top bedankt man, en moet ik dan wel 10 weken doen? Want cools zegt dus dat 6 weken genoeg is?
Inderdaad wat je zegt die prik stelt hierbij niks voor vond ik

Okeey top bedankt man, en moet ik dan wel 10 weken doen? Want cools zegt dus dat 6 weken genoeg is?
Inderdaad wat je zegt die prik stelt hierbij niks voor vond ik

100 kilo op 18% en jij wilt kuren>? Zou eerst richting de 14% cutten en dan pas nadenken over kuren.

100 kilo op 18% en jij wilt kuren>? Zou eerst richting de 14% cutten en dan pas nadenken over kuren.

Ik weet dat dat beter is inderdaad maar heb bij mensen met hoge vetpercentages ook gewoon echt goede resultaten gezien, waarschijnlijk heb je gelijk en zal het niet zo goed werken als met een lager vetpercentage maar ik ben toch begonnen nu, en vraag me dus af of ik 10 weken moet doen of die 6 weken aan moet houden, en of ik de primo op 200 moet houden of verhogen??

Ik weet dat dat beter is inderdaad maar heb bij mensen met hoge vetpercentages ook gewoon echt goede resultaten gezien, waarschijnlijk heb je gelijk en zal het niet zo goed werken als met een lager vetpercentage maar ik ben toch begonnen nu, en vraag me dus af of ik 10 weken moet doen of die 6 weken aan moet houden, en of ik de primo op 200 moet houden of verhogen??

Gear gaat niet minder werken op een hoger vp.
Dus je bent begonnen en gaat je nu afvragen wat je allemaal moet gaan doen en of het überhaupt wel een goede keuze was? Slimme zet.

Gear gaat niet minder werken op een hoger vp.
Dus je bent begonnen en gaat je nu afvragen wat je allemaal moet gaan doen en of het überhaupt wel een goede keuze was? Slimme zet.

Nee ik vraag me niet af of het een goede keus was want ik weet dat het gewoon goed werkt omdat ik het vaak gezien heb om me heen, ik vraag me alleen af of ik de primo moet verhogen en of ik na 6 weken zal stoppen of na 10??

Terug
Naar boven