AndroidHealthClinic

Test-e 500 only

wax_attack

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
Hee broeders

Ik openook maar ff een logje. Ik weet dat beginnende kuurders hier veel aan hebben! Waarom nu pas? Ik vond het niet nodig om de eerste twee weken iets te posten aangezien er dan (meestal) niets gebeurt!

Ik ben direct na de cut beginnen bulken en ook meteen aan de kuur begonnen. Ik was behoorlijk 'leeg' dus ben nu 3.5kg aangekomen sinds de kuur.

Stats op het moment:
179cm
85kg
14-15% (kwam van 25 :rolleyes:)

De kuur zelf:
* 1-10: 500mg test-e (misschien dat ik er 12 van maak)
* 12-14: 20mg nolva

Waarom kuren? Ik heb van nature een 'ongelukkige' bouw. Dwz: weinig spiermassa en veel vetmassa.
Ik ben begonnen bij 64kg en 20% en ik zat al een tijdje op het 'dode punt'.

Voeding is in orde: 3200kcal (haver, kip, bruine rijst, noten, kwark, whey)
Ik rij nog steeds min 4u per week met de koersfiets om vet onder controle te houden - ik kom nl heel snel vet aan....

Keep u posted!!

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Oja, tien minuten geleden de derde inject gezet. Ging vlot (zeker in vergelijking met de eerste keer sjonge...)

Leuk! 'k hoop dat je je logje afmaakt en niet ineens na zoveel weken stopt met te updaten. Dat gebeurt hier namelijk wel eens :p
'k ga je volgen.

Succes!

Ziet er goed uit! Altijd leuk om een test-only te zien, zo weet je tenminste hoe je reageert op een bepaald AS.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Eerste update:

Net rug getraind, ging opzich wel goed maar ik was verschikkelijk kort van adem. Of het aan de kuur ligt weet ik niet.
Ik had soms zelfs niet genoeg puf om een zware set van 6 uit te doen.

Mn maatje is tegelijk bezig met 250 test en 200 deca, ook een mooi beginnerskuurtje dus kunnen we goed vergelijken.

Morgen staat er weer 60/70km fiets op het programma als het weer meezit

Laatst bewerkt:
test-only, meer moet dat niet zijn voor een eerste kuur :) succes ermee !

aboo genomen.
s6 gozer ik ben echt benieuwd naar het resultaat!

hmmm fietsen met dit weer .....

hey gozer succes

ben benieuwd wat het eerste kuurtje jouw gaat brengen.....

altijd leuk ik weet mijn eerste kuurtje nog wel.....hahaha

Ja het fietsen is dus niet doorgegaan. Wat een weer jonges nee hoor dan blijf ik vandaag wel binnen zitten, heb nog wat werk voor school ed

Gisteren dus de derde inject gezet en ik merk dat ik de nacht na de inject erg onrustig slaap. Ik word superveel wakker , krijg geregeld een (kei) harde en ben gedesorienteerd (moet ik ff kijken waar ik ben???)

Nouja als de sides hierbij blijven zit het goed

Ja het fietsen is dus niet doorgegaan. Wat een weer jonges nee hoor dan blijf ik vandaag wel binnen zitten, heb nog wat werk voor school ed

Gisteren dus de derde inject gezet en ik merk dat ik de nacht na de inject erg onrustig slaap. Ik word superveel wakker , krijg geregeld een (kei) harde en ben gedesorienteerd (moet ik ff kijken waar ik ben???)

Nouja als de sides hierbij blijven zit het goed

you know what to do :wanker:

'gedesoriënteerd zijn' heb ik nog nooit van gehoord iig, zal gewoon wel wat van de zenuwen zijn zeker

ik ga hem ook volgen!!

zit er ook aan te denken, dus mooi om dit eerst even nog te volgen:)

zit nu zelf in week 2 heb precies dezelfde sides + een dikke plofkop :D

Suc6 man.

kort van adem komt wss door het vocht dat je vasthoud rond je thorax.
zelf veters strikken zal binnenkort een uitdaging worden :D

Ik ga mijn eerste test e 500 kuur in januari starten.. Ben benieuwd naar je resultaten. Succes!

Zo ik begin behoorlijk water op te houden. 's Morgens valt dat allemaal nog mee maar tegen de avond wordt het erg. Ik moet zelfs 's avonds mn horloge een gaatje groter aandoen en mn veters minder strak zetten. Ik twijfelde nog over dianabol bij te nemen, ge luk kig heb ik dat niet gedaan, het had mooi geweest. Trainen gaat goed, kracht is iets beter, gewicht ook een half kilootje erbij.

Heb hard gewerk, net een bak kwark achterover geslagen en tijd om te gaan slapen :zzz:

Lekker kuurtje kerel! Testo only is een van mijn favorieten!

Ik heb al 2 x een kuur van 12 weken op 1250mg test per week gehad en moet zeggen dat ik me zelden zo goed voelde!
Vooral de krachtvooruitgang was goed te merken :)

Terug
Naar boven