XXL Nutrition

Test-e 500 only

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen een uurtje met de moutainbike gereden. Ik geraak voor geen meter vooruit. Ik dacht dat ik met de test in me lijf net harder zou rijden maar blijkbaar niet.
Maybe komt dit door het vocht? Ik begin serieus veel water op te houden. Ben vandaag begonnen met een liter groene thee, kijken wat dat geeft.

Morgen 4e inject test. Hopelijk begint het vanaf dan erin te beuken want echt veel heb ik nog niet gemerkt....
Na hoeveel weken begint test-e gemiddeld te werker? Ik dacht 3...

Sowieso zal het wel iets met het vocht te maken hebben (meer lichaamsgewicht + moeilijker ademhalen).
Maar heeft het ook niets te maken met het soort roids dat je gebruikt, de invloed op je conditie?
Iets met aeroob en anaeroob, geen idee...

ik zit zelf nu in week 3 en ben 3 kilo zwaarder hou wel aardig vocht vast.
begin al wel te merke dat de gewichten makkelijker omhoog gaan,
doe presies dezelfde kuur als jou :)

Hier ook
Bankte vlot enkele keren 100kg weg vandaag

Update: gisteren 4e inject gezet. Ging vlot
Ik dacht weer een hele nacht te liggen woelen en draaien maar ik heb geslapen als een roos! Beste meevaller dus

Begint het er al een beetje in te kicken?

Jep ik begin heel wat te merken. Ik ben een pak sterker aan het worden en training gaan super goed.
Ik merk ook dat ik het vaak warm heb.

Weegschaal wees deze morgen 87kg aan. Op de goede weg dus

netjes, ik zie m nu pas en heb ff een abbo genomen.

Je bent nu dus in week 4?

Jep woensdag gaat de 5e erin.

Ik heb nog totaal geen sides gemerkt buiten slecht slapen. Ik hoor hier en daar wel eens wat van toenemende agressie, puisten en libido. Merk ik echt niks van?

Vreemd genoeg zie ik de laatste paar weken ook opvallend bruin

Jep woensdag gaat de 5e erin.

Ik heb nog totaal geen sides gemerkt buiten slecht slapen. Ik hoor hier en daar wel eens wat van toenemende agressie, puisten en libido. Merk ik echt niks van?

Vreemd genoeg zie ik de laatste paar weken ook opvallend bruin

heb ik ook. vooral aan de borst streek, bruin-rood achtig?

Ja maar vooral me kop. net of ik verbrand ben

Hallo,

mag ik vragen waarom je test e only doet ? Voor mij dan werkt de combo test e/deca veelveel beter dan test e, en weetje gelijk waar je aan toe bent.

Cheers.

ziet er lekker uit! krijg er zin in! over tijdje ( mt kerst ongeveer heb k soort van gelijke kuur)
alleen heb ik er dan deca bij! :D

Hallo,

mag ik vragen waarom je test e only doet ? Voor mij dan werkt de combo test e/deca veelveel beter dan test e, en weetje gelijk waar je aan toe bent.

Cheers.

Ieder persoonlijke keuze.... Ik wou met 1 product beginnen, later kan ik nog genoeg producten stacken ik wou gewoon eerst kijken wat dit voor me zou doen

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

ziet er lekker uit! krijg er zin in! over tijdje ( mt kerst ongeveer heb k soort van gelijke kuur)
alleen heb ik er dan deca bij! :D

Maatje van me is bezig met 250test en 200deca maar ik kan moeilijk vergelijken; hij is weinig bezig met voeding, is eind 30 en traint niet keihard

Ja dan moet je er zoieso niet aan beginnen als je zo bezig bent met de sport en dan toch zoiets pakt! ;)

Volg je logg zoieso! gaat wel lekker zo te lezen! ..

hoe gaat ie nu?

Terug
Naar boven