XXL Nutrition

Test-e 500 only

lekker bezig hoor, de laatste weekjes nu nog even knallen.
gaan er nog fotos komen?

offtopic anthony112; als je zown k*t fysiek als jij hebt en nog niet lang traint dan zul je echt wel dik vooruitgaan bij je eerste kuur. maar aan de andere kant heb jij er ook 0,0 verstand van dus zal de progressie waarschijnlijk niet optimaal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
He jonges graag OT blijven
Ik zie ook wel een beetje tegen de terugval op. Ik ben van plan om na de kuur één of twee weekjes rust te nemen want ik train momenteel superzwaar en zon rustperiode kan wel eens goeddoen dan. Ik ga ook proberen de tips van big-t te volgen ergens in de sticky, uitgezonderd van de creatine omdat ik daar een natte ballon van wordt..

Van atrofie heb ik niet erg last. Maybe een beetje gekrompen ballen maar is onnoemenswaardig.

He jonges graag OT blijven
Ik zie ook wel een beetje tegen de terugval op. Ik ben van plan om na de kuur één of twee weekjes rust te nemen want ik train momenteel superzwaar en zon rustperiode kan wel eens goeddoen dan. Ik ga ook proberen de tips van big-t te volgen ergens in de sticky, uitgezonderd van de creatine omdat ik daar een natte ballon van wordt..

Van atrofie heb ik niet erg last. Maybe een beetje gekrompen ballen maar is onnoemenswaardig.

Bij de een zal de trugval harder aankomen dan bij de ander, ik had het ook, en zelfs na de nakuur duurde het nog wel enkele maanden voor ik weer helemaal hersteld was, dit was ook mentaal te merken trouwens.
Stoppen zou ik niet doen mischien wel ff wat minder load pakken. Maar stoppen na een kuur krijg je nog meer trugval vooral in kracht ook al is het maar 2 week. Dus uiteindelijk is het voor de trugval ook niet echt handig want die word alleen maar groter. Teminste dat had ik wel want moest op vakantie. Toen ik er weer boven op kwam kwam won ook al het gewonnen massa wat tijdens de kuur er wel was ook gewoon bijna allemaal weer trug gelukkig maar dat was wel een maand of 3/4 later pas

Laatst bewerkt:
Ik ga toch zeker een week rust nemen. Door het rammen en beuken in de gym krijg ik overal zo wat zeurende pijntjes... knien, polsen, schouders,... is een gevolg van overload

Je moet natuurlijk ook niet gelijk denken dat je de Hulk bent he;)

Je kan bijvoorbeeld ook zwaar trainen, doormiddel van andere soort training,
super sets, tri sets, rust pauze.. dat soort dingen.
Word het ook zwaar van, maar dan hoef je niet altijd zwaar gewicht te gebruiken.

GEK!

week rust of 2 weken meteen na een kuur, jij gaat lachen ...

omdat het al moeilijk genoeg zal worden om je gewonnen massa vast te houden na de duur.
als je echt voelt dat je rust nodig hebt is het mss verstandig om nu gelijk (nu je nog extra goed hersteld en super anabol bent) een weekje vrij te nemen.
of gewoon 1-2x trainen ipv 5-6 bijvoorbeeld

omdat het al moeilijk genoeg zal worden om je gewonnen massa vast te houden na de duur.
als je echt voelt dat je rust nodig hebt is het mss verstandig om nu gelijk (nu je nog extra goed hersteld en super anabol bent) een weekje vrij te nemen.
of gewoon 1-2x trainen ipv 5-6 bijvoorbeeld

1-2x trainen is ook not done
Ik hou dezelfde voeding + training aan na een kuur , alleen af en toe een extra rustdag voor de rest year round hetzelfde of je zal het snel zien vervagen!

ik bedoelde dat hij nu even wat gas terug neemt, nu hij nog in week 7 van kuur zit

Laatst bewerkt:
Nee direct na afloop van de kuur geloof ik. Ik moet zeggen dat dat fout is
want ik heb er ervaring mee haha. Is echt niet leuk hoor geloof mij maar

Pff de laatste 3 dagen is mn voeding heel bagger geweest. Heb al een paar dagen geen zin in massavoer. Vandaag gaat het al wat beter maar ik ga het nog rustig aan doen. Vanaf morgen terug 4000kcals per dag

Pff de laatste 3 dagen is mn voeding heel bagger geweest. Heb al een paar dagen geen zin in massavoer. Vandaag gaat het al wat beter maar ik ga het nog rustig aan doen. Vanaf morgen terug 4000kcals per dag

Niet stoppen met je log hé, hoe gaat het verder nu?

waar is de discipline gebleven?

Ik heb discipline hoor. Een dagje of 2 van je dieet af is het einde van de wereld niet hoor...
Sta momenteel op 93kg. Ik zie er redelijk buff uit. Heb ook redelijk wat puistjes op mn schouders en rug gekregen. Ook een beetje atrofie...

i love this forum !!
ik heb nog nooit iets gebruikt ben er wel onderzoek naar aan het doen was eerst tegen aas maar dit forum is verschrikkelijk interessant !!!

Hoe gaat tie nou, is er nog vooruitgang geboekt.
Spuit je maat test en deca samen of apart??

Thx

Het is een test only dus geen deca. enkel test dus

gains blijven een beetje hangen nu maar sta er nog altijd goed bij!

Het is een test only dus geen deca. enkel test dus

gains blijven een beetje hangen nu maar sta er nog altijd goed bij!

dat was zijn vraag niet! ;)
misschien een idee om het gewicht wat naar beneden te doen en een weekje voor spierconditie te gaan / minder gewicht, meer herhalingen

Terug
Naar boven