salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik heb nog getwijfeld om een nieuwe te gaan halen maar aangezien de gains al een weekje of 2 uitbleven heb ik het zo maar gelaten. Hee allang niet meer gepost. Ik ben nu 2 weken na de nakuur en ik heb in totaal een 5 kilootjes bijgehouden van de kuur zelf. Ondertussen zijn dat er al terug 7 maar ik zit nu momenteel wel op een 5000kcals te vreten en ik ga vanaf morgen (maandag) aan de grote cut beginnen. Ik wil onder de 10% duiken tegen juni waarna ik een kuurtje van test prop en winstrol ga nemen. Dat moet mooi uitkomen....
Herstel gaat wel moeizaam hiero. niet zozeer het fysische afspect maar eerder het mentale. Ik had de psychische dip na de kuur toch een beetje onderschat. Ik heb vaak het gevoel dat mn trainingen minder gaan, m'n dieet minder gaat etc maar alles gaat eigelijk gewoon terug zoals vroeger. Tijdens de kuur trainde en at ik als een beest en aan dat feit raak je snel gewend doch is het een aanrader voor beginners!