AndroidHealthClinic

Test-e 500 only

• Topic Starter Topic Starter
Goed, geen bijwerkingen. Wordt wel keisterk. Gisteren dumbbellbenchpress gedaan met 45kg stuk, ging nog redelijk vlot.

Gewicht gaat gestaag naar boven

Als ik andere eerste-kuur topic lees, lees ik vaak dat die persoon al kuren aan het plannen zijn voor volgende keer. Leek me een stom idee elke keer maar nu begin ik zelf zo te denken hehe ik zit al in mn hoofd met een volgende kuur en een volgnede kuur en een volgende kuur ???

Ik heb mn eerste kuur net gepland, dus nog niet aan begonnen. En heb ook al mijn 2de in mn achterhoofd :D That's just the way it isssss...

Goed, geen bijwerkingen. Wordt wel keisterk. Gisteren dumbbellbenchpress gedaan met 45kg stuk, ging nog redelijk vlot.

Gewicht gaat gestaag naar boven

Als ik andere eerste-kuur topic lees, lees ik vaak dat die persoon al kuren aan het plannen zijn voor volgende keer. Leek me een stom idee elke keer maar nu begin ik zelf zo te denken hehe ik zit al in mn hoofd met een volgende kuur en een volgnede kuur en een volgende kuur ???

gaat lekker hier.

Haha als je eenmaal begint is stoppen fysiek en geestelijk niet mogelijk :D

Ff update

hallooooo jonges ik ga nu wel écht hard hier. Zag deze morgen 92kg verschijnen. Moet wel zeggen dat ik stevig bulk en dat er wel wat water bijzit maar ik ben momenteel serieus vol. Ik ben ook koolhydraten aan het opvoeren. Normaal ben ik super gevoelig voor KH's en doseer ik ze een pak minder als mn eiwtten maar nu kan ik blijkbaar een kilo rijst of haver eten zonder vet te worden.

Het heeft ff geduurd vooralleer de test echt begon te werken (4-5 weken). Volgende keer dus zeker een kickstart nemen (alhoewel de volgende een cutkuur wordt). Ben van plan om na deze kuur te beginnen cutten voor de zomer. Heb dan ongeveer 5 maanden de tijd om te zakken van 15/17% naar -10%. Makkie zeg je? Ik wil op hetzelfde gewicht blijven óf zelfs ietsjes zwaarder zijn. Zal gebeuren met 3 maanden dieet en veel cardio en daarna nog 2 maanden streng dieet, veel cardio en cutkuurje (hou ik ook wel een topic over) - zal iets worden met test prop, tren , eca (of primo/winny/eca) weet ik nog niet. Wat dneken jullie trouwens? Kriel vertelde me de tweede optie
Zoals ik eerder deze topic zei, fiets ik veel. Dat fietsen gaat nu een pak minder... conditie is in korte tijd hard achteruit gegaan (door de test wsl)

Gaat goed man! Wat ben je trouwens gestegen om bepaalde krachtoefeningen ?
Verder zou ik voor het de tren en test kiezen. Maar als je je conditie lief bent, denk ik dat je de 2de keus zal moeten kiezen aangezien de tren nog harder op je gaat inhakken.

Zou je na je kuur niet beter een maandje of 2 doorbulken zodat je niet een te zware terugval hebt?

Keep us updated!

Zou je na je kuur niet beter een maandje of 2 doorbulken zodat je niet een te zware terugval hebt?

Keep us updated!

Heb ik ook gedacht maar dan ga ik volgens mij op 20% uitkomen. Dan heb ik te weinig tijd om te zakken naar -10%. Ik wil dat rustigaan doen. terugval ga je altijd hebben...

Mijn conditie is me niet lief hoor dat is gewoon een vaststelling

grtz

Ben redelijk wat vocht kwijt en zit nog steeds op 92kg dus gaat goed hier! De boel begint er 'anabolisch' uit te zien goed dus
Gisteren een nieuwe jas gaan kopen. Mn oude werd te klein - ik kon mijn gsm niet meer tot aan mijn oor kirjgen want kreeg mn armen niet geplooid hehehehe :rolleyes:

Gruwelijk om dit te lezen!

heb zelf ook genoeg BF%
en wil ook test e only gaan kuren, als ik dat zo lees zal het bij myn ook een klapper van het jaar gaan worden:D

Netjes mooie post, ik hou het bij!

gr

Gruwelijk om dit te lezen!

heb zelf ook genoeg BF%
en wil ook test e only gaan kuren, als ik dat zo lees zal het bij myn ook een klapper van het jaar gaan worden:D

Netjes mooie post, ik hou het bij!

gr

Hmm verwacht er nie te veel van hoor. Tis en blijft een mono-kuurtje. Ik ben in totaal wel een 10kg bijgekomen maar daar zit veeel veeel water bij. Ik stond redelijk depleated toen ik begon.
Als beginnende kuurder is het wel leuk, je gaint ineens enorm hard, je wordt enorm sterk ed.. dat geeft wel een fijn gevoel. Morgen gaat spuit nr 7 erin.

Sinds een dikke week heb ik deze nacht weer ongelofelijk slecht geslapen. heel onrustig en een (heel) harde erectie. Ik moest gaan pissen maar ik heb letterlijk een kwartier moeten wachten voor ie weg was (:rolleyes:)

Hmm verwacht er nie te veel van hoor. Tis en blijft een mono-kuurtje. Ik ben in totaal wel een 10kg bijgekomen maar daar zit veeel veeel water bij. Ik stond redelijk depleated toen ik begon.
Als beginnende kuurder is het wel leuk, je gaint ineens enorm hard, je wordt enorm sterk ed.. dat geeft wel een fijn gevoel. Morgen gaat spuit nr 7 erin.

Sinds een dikke week heb ik deze nacht weer ongelofelijk slecht geslapen. heel onrustig en een (heel) harde erectie. Ik moest gaan pissen maar ik heb letterlijk een kwartier moeten wachten voor ie weg was (:rolleyes:)

haha dat is dan wel minder,,

maar hoezo moet ik er niet teveel van verwachten eigenlijk?
want hoe hard ga je vooruit met Bijvoorbeeld bank drukken?
en is het niet zo net als met deca's dat je alleen maar vocht vast houdt?

Je wordt er niet droger van ofzo? en wat is de vertaling van Gaint? of wat bedoel je hiermee!;)

gr anthony!

haha dat is dan wel minder,,

maar hoezo moet ik er niet teveel van verwachten eigenlijk?
want hoe hard ga je vooruit met Bijvoorbeeld bank drukken?
en is het niet zo net als met deca's dat je alleen maar vocht vast houdt?

Je wordt er niet droger van ofzo? en wat is de vertaling van Gaint? of wat bedoel je hiermee!;)

gr anthony!

Ik bedoel maar... ik lees hier dat sommigen claimen dat ze 7kg vvm gainen (hiervan komt het woord 'gaint' ook) maar geloof ik niets van. Test-e only is een goed beginnerskuurtje om wat te wennen aan aas maar verwacht geen superbody na de kuur. Des te meer je verwacht, des te harder kan het tegenvallen. Ik ben thans tevreden van het resultaat maar ik had dan ook geen hoge verwachtingen.

Hoeveel kg bankdruk je voorruit gaat kan ik niet voor jouw bepalen he. Ik ben een 25% sterker nu. Is voor iedereen anders.

Ik ben niet droger geworden maar ik heb dan ook een aanleg om snel vet aan te zetten. Ik geef je wel de raad om eerst goed te cutten en zeker niet met 23% te beginnen. 13% zou al een mooi begin zijn. Doe dat nou maar, je gaat heel snel merken hoe leuk het is om 13% vet te hebben ipv van 23%...

Test-e houdt vocht op, deca ook. Hangt gewoon af van je voeding en genen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Laatst bewerkt:
Iedereen is verschillend, dus sommige mensen kunnen heus wel goede gains halen uit een test only kuurtje. Trouwens je kuur is toch nog niet voorbij, je hebt heus nog wat te gainen ;)

How are your balls looking? Atrophy?

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Ik heb mn eerste kuur net gepland, dus nog niet aan begonnen. En heb ook al mijn 2de in mn achterhoofd :D That's just the way it isssss...

En ik die dacht dat jij al chemicaly enhanced was :p

Ben redelijk wat vocht kwijt en zit nog steeds op 92kg dus gaat goed hier! De boel begint er 'anabolisch' uit te zien goed dus
Gisteren een nieuwe jas gaan kopen. Mn oude werd te klein - ik kon mijn gsm niet meer tot aan mijn oor kirjgen want kreeg mn armen niet geplooid hehehehe :rolleyes:

Lekker he dat alles de eerste keer zo overdreven aan voeld.
Pas maar op want vooral het gevoel wat je er van krijgt is
best verslavend. Vooral na de kuur valt het trainen dan ook tegen een
poosje. Dat had ik wel teminste maar gewoon lekker door knallen.

Iedereen is verschillend, dus sommige mensen kunnen heus wel goede gains halen uit een test only kuurtje. Trouwens je kuur is toch nog niet voorbij, je hebt heus nog wat te gainen ;)

Mee eens met al het vocht en vet erbij zat ik op mijn top 13kg extra waarvan 8kg over
is gebleven. Alleen het was wel een stackje met winstrol.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel maar... ik lees hier dat sommigen claimen dat ze 7kg vvm gainen (hiervan komt het woord 'gaint' ook) maar geloof ik niets van. Test-e only is een goed beginnerskuurtje om wat te wennen aan aas maar verwacht geen superbody na de kuur. Des te meer je verwacht, des te harder kan het tegenvallen. Ik ben thans tevreden van het resultaat maar ik had dan ook geen hoge verwachtingen.

Hoeveel kg bankdruk je voorruit gaat kan ik niet voor jouw bepalen he. Ik ben een 25% sterker nu. Is voor iedereen anders.

Ik ben niet droger geworden maar ik heb dan ook een aanleg om snel vet aan te zetten. Ik geef je wel de raad om eerst goed te cutten en zeker niet met 23% te beginnen. 13% zou al een mooi begin zijn. Doe dat nou maar, je gaat heel snel merken hoe leuk het is om 13% vet te hebben ipv van 23%...

Test-e houdt vocht op, deca ook. Hangt gewoon af van je voeding en genen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Hoe kan ik het snelste cutte? en zorge dat er 10% eraf is(A)?

haha;) dankjewel voor de informatie

gr

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven