- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flex challenge ken ik, en dat is meer voor mensen die er echt niks van kennen lijkt mij.Starten vanaf januari weer, zeker aan te raden. Krijg je voedingsschema/trainingsschema op maat, van te voren je verhaal doen plus foto's en stats. Kan kiezen uit verschillende coaching van één/drie/zes maanden of wedstrijdprep even uit mijn hoofd.
In hoeverre ben je dan wat met die online coaching?
Zal het alvast even googlen.
Starten vanaf januari weer, zeker aan te raden. Krijg je voedingsschema/trainingsschema op maat, van te voren je verhaal doen plus foto's en stats. Kan kiezen uit verschillende coaching van één/drie/zes maanden of wedstrijdprep even uit mijn hoofd.
Flex challenge ken ik, en dat is meer voor mensen die er echt niks van kennen lijkt mij.
Alles van rock bottom heb ik niet nodig, gewoon een kundig oog.
Wedstrijdprep zal ik overwegen, maar eerst een mens physique/ fitness model wedstrijdje zoeken [emoji39]
Ik zette al 4 weken test van up.Heb geen PIP na 2ml, echt niks.
Voelde wel veel meer druk en ik vond hem zeker veel dikker dan EP, maar dat is ook de enige vergelijking die ik kan maken.
Maargoed zolang ik er geen PIP van krijg vind ik het best oke. Merk je er al wat van?

Flex challenge ken ik, en dat is meer voor mensen die er echt niks van kennen lijkt mij.
Alles van rock bottom heb ik niet nodig, gewoon een kundig oog.
Wedstrijdprep zal ik overwegen, maar eerst een mens physique/ fitness model wedstrijdje zoeken [emoji39]
Lol, je hebt echt een verkeerd beeld van die challange, het is voor beginners tot gevorderde. Zij passen zich aan op jouw niveau dus als jij beginneling bent krijg je schema/dieet voor beginner, maar als je bijv gevorderd bent of aan het preppen bent voor een wedstrijd dan passen zij zich daarop aan. Kijk eens op de facebook van Rene Groenen, genoeg buffels tussen die challanges hoor.Flex challenge ken ik, en dat is meer voor mensen die er echt niks van kennen lijkt mij.
Lol, je hebt echt een verkeerd beeld van die challange, het is voor beginners tot gevorderde. Zij passen zich aan op jouw niveau dus als jij beginneling bent krijg je schema/dieet voor beginner, maar als je bijv gevorderd bent of aan het preppen bent voor een wedstrijd dan passen zij zich daarop aan. Kijk eens op de facebook van Rene Groenen, genoeg buffels tussen die challanges hoor.

Fucking vroeg je bed uit om te gaan hardlopen 2 keer trainen per dag,coke,alleen groente en vis.
Ga idd maar Is naar de winnaars kijken.
Bij mij in de gym lopen 2 trainers bijde huge bbers.
Die trainen alleen mensen die ook op het podium gaan,vooral vrouwen
Fucking vroeg je bed uit om te gaan hardlopen 2 keer trainen per dag,coke,alleen groente en vis.
Hoe kan jij dat ooit doen.100% dat je school cijfers enorm gaan kelderen enz enz
Als je geld genoeg heb waarom dan speed?
Het komt soms zelfs voor dat ze staan te kotsen vaal tijdens benentrainenKlopt wel ja. De mensen die nu flex challenge in de prep zitten moet 8x cardio doen en 3-4x kracht. Cardio voor Ontbijt op nuchtere maag. Die gasten en meiden moeten echt wel afzien.
Tijdje terug was het 5x kracht per week en 4x Cardio. De schema's zijn echt wel pittig en intensief

Ik heb geen Intensie om in de BB sectie te gaan competen. Fitness model en mens physique ja, niet hoger.Ga idd maar Is naar de winnaars kijken.
Bij mij in de gym lopen 2 trainers bijde huge bbers.
Die trainen alleen mensen die ook op het podium gaan,vooral vrouwen
Hoe kan jij dat ooit doen.100% dat je school cijfers enorm gaan kelderen enz enz
speed is wat beter voor je hart in verhouding
Als je maar wil ga je een heel eind komen.Ik heb geen Intensie om in de BB sectie te gaan competen. Fitness model en mens physique ja, niet hoger.
Wat ik allemaal zelf kan, zal alleen de ervaring uitwijzen. Niet iedereen heeft een trainer, coke en bakken cardio nodig.
De physique van daniel blackwell, steve cook, ryan terry etc. Zijn de soort lichamen die ik als mijn absolute doel zou beschouwen.
Oke ik weet dat ze wel is een lijntje pakken.geen id wat het was.