AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Starten vanaf januari weer, zeker aan te raden. Krijg je voedingsschema/trainingsschema op maat, van te voren je verhaal doen plus foto's en stats. Kan kiezen uit verschillende coaching van één/drie/zes maanden of wedstrijdprep even uit mijn hoofd.

• Topic Starter Topic Starter
Starten vanaf januari weer, zeker aan te raden. Krijg je voedingsschema/trainingsschema op maat, van te voren je verhaal doen plus foto's en stats. Kan kiezen uit verschillende coaching van één/drie/zes maanden of wedstrijdprep even uit mijn hoofd.
Flex challenge ken ik, en dat is meer voor mensen die er echt niks van kennen lijkt mij.

Alles van rock bottom heb ik niet nodig, gewoon een kundig oog.

Wedstrijdprep zal ik overwegen, maar eerst een mens physique/ fitness model wedstrijdje zoeken [emoji39]

In hoeverre ben je dan wat met die online coaching?

Zal het alvast even googlen.

Je kunt ook offline versie doen. Moet je elke maand naar Veldhoven voor meten en wegen en uitleg. 1 jaar is 300 euro ongeveer. Begint in januari of februari tot december aan de SAP cup. Deelname aan de SAP cup is niet verplicht

Ja dat is de online versie. Kan je beginnen wanneer je wilt.

Offline kan dus ook en dan werk je naar de SAP cup in december toe

Flex challenge ken ik, en dat is meer voor mensen die er echt niks van kennen lijkt mij.

Wedstrijdprep zal ik overwegen, maar eerst een mens physique/ fitness model wedstrijdje zoeken [emoji39]

Haha nee hoor! Doen beginners mee maar ook mensen die al flink wat jaren trainen en hun eerste wedstrijd willen gaan doe of zelfs als 1-2 wedstrijden gedaan hebben.

SAP cup is ook MAP klasse

Heb geen PIP na 2ml, echt niks.
Voelde wel veel meer druk en ik vond hem zeker veel dikker dan EP, maar dat is ook de enige vergelijking die ik kan maken.

Maargoed zolang ik er geen PIP van krijg vind ik het best oke. Merk je er al wat van?
Ik zette al 4 weken test van up.
Gister heb ik tren e en test van ig gezet.
En weer een ader doorboord:o
zal wel een paar weekjes duren voordat de tren ze werk begint te doen.
Test is van nature heel laag die doet ze werk nu al lekker.

Ze zijn een stuk massiever dan jij bent? Ik denk dat je het met een jaar tijd niet gaat redden, in ieder geval geen bekerplaats... ook niet in de map klasse.
Wellicht is het een goed idee als je bij de SAP gaat kijken, dan krijg je er een beter beeld van.

Lol, je hebt echt een verkeerd beeld van die challange, het is voor beginners tot gevorderde. Zij passen zich aan op jouw niveau dus als jij beginneling bent krijg je schema/dieet voor beginner, maar als je bijv gevorderd bent of aan het preppen bent voor een wedstrijd dan passen zij zich daarop aan. Kijk eens op de facebook van Rene Groenen, genoeg buffels tussen die challanges hoor.

Er zijn ook genoeg Belgen die mee doen aan flex challenge overigens

Lol, je hebt echt een verkeerd beeld van die challange, het is voor beginners tot gevorderde. Zij passen zich aan op jouw niveau dus als jij beginneling bent krijg je schema/dieet voor beginner, maar als je bijv gevorderd bent of aan het preppen bent voor een wedstrijd dan passen zij zich daarop aan. Kijk eens op de facebook van Rene Groenen, genoeg buffels tussen die challanges hoor.

Ja dat kan inderdaad. Denk dat de ervaring op zich geen kwaad kan, en hoe vroeger ik begin hoe beter.

Zal wel aan mij liggen, maar deze dude zijn abs zien er ge-airbrusht uit.
Verder denk ik dat OP afhankelijk van zijn doelen nog best veel zonder begeleiding kan bereiken, maar dat is mijn mening.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga idd maar Is naar de winnaars kijken.
Bij mij in de gym lopen 2 trainers bijde huge bbers.
Die trainen alleen mensen die ook op het podium gaan,vooral vrouwen:D
Fucking vroeg je bed uit om te gaan hardlopen 2 keer trainen per dag,coke,alleen groente en vis.
Hoe kan jij dat ooit doen.100% dat je school cijfers enorm gaan kelderen enz enz

Fucking vroeg je bed uit om te gaan hardlopen 2 keer trainen per dag,coke,alleen groente en vis.
Hoe kan jij dat ooit doen.100% dat je school cijfers enorm gaan kelderen enz enz

Klopt wel ja. De mensen die nu flex challenge in de prep zitten moet 8x cardio doen en 3-4x kracht. Cardio voor Ontbijt op nuchtere maag. Die gasten en meiden moeten echt wel afzien.

Tijdje terug was het 5x kracht per week en 4x Cardio. De schema's zijn echt wel pittig en intensief

Klopt wel ja. De mensen die nu flex challenge in de prep zitten moet 8x cardio doen en 3-4x kracht. Cardio voor Ontbijt op nuchtere maag. Die gasten en meiden moeten echt wel afzien.

Tijdje terug was het 5x kracht per week en 4x Cardio. De schema's zijn echt wel pittig en intensief
Het komt soms zelfs voor dat ze staan te kotsen vaal tijdens benentrainen:D

Ik heb geen Intensie om in de BB sectie te gaan competen. Fitness model en mens physique ja, niet hoger.

Wat ik allemaal zelf kan, zal alleen de ervaring uitwijzen. Niet iedereen heeft een trainer, coke en bakken cardio nodig.

De physique van daniel blackwell, steve cook, ryan terry etc. Zijn de soort lichamen die ik als mijn absolute doel zou beschouwen.

Ik heb geen Intensie om in de BB sectie te gaan competen. Fitness model en mens physique ja, niet hoger.

Wat ik allemaal zelf kan, zal alleen de ervaring uitwijzen. Niet iedereen heeft een trainer, coke en bakken cardio nodig.

De physique van daniel blackwell, steve cook, ryan terry etc. Zijn de soort lichamen die ik als mijn absolute doel zou beschouwen.
Als je maar wil ga je een heel eind komen.
Maar eigenlijk is het een beetje dom om zonder trainer aan de gang te gaan.
Hoe zijn je benen eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven