XXL Nutrition

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee nog niet kan ook niet eigenlijk.

Roa gaat er maandag in.
In de gym irriteert het me wel een hoop mensen zitten je aan te gapen.
Sommige lachen zo van haha je gaat lekker op de shit.
Toen ik nog nooit in een gym was geweest dachten mensen al dat ik trainden aanleg is er ook zeker.
Ben nog geen 1.70 dus het valt ook snel op.

In je update zij je dat je veel makkelijker alleen ben en je ook graag alleen bent lekker niks aan het doen.ik heb hetzelfde bro. Voelt echt top.

Bedankt voor de update succes bro!
Bedankt man!

Vroeger was ik obees en toen ik in 6 maanden 16kg verloor en daar shredded as f**k, weliswaar skinny, stond ging het ook al de ronde dat ik aan de anabolen zat.
Behalve mijn oude gymbuddy, may he rest in peace, weet niemand dat ik kuur, en dat hou ik liever zo. Een ruzietje hier en daar zouden al snel voor informatielekken kunnen zorgen en dat ga ik niet riskeren.
Af en toe wordt er wel eens gelachen, vooral door meisjes uit mijn klas die het wel fijn vinden dat ik zo gepassioneerd ben door de sport. Die zeggen dan zo nu en dan eens "oh gebruik je ook pillen voor die spiertjes ofniet?" en " Gebruik je dat zo van die... eh... steroïden." en dan lach ik gewoon een keer verlegen, bezorg ik ze een natte broek en gaan we verder met ons leven.

Jammer dat jij niet logt. Indien je progress pics hebt ofzo mag je die gerust eens sturen in pm, ben echt beniewd.

Dat gapen irriteert me niet, vind het best wel grappig zelfs. Alleen de ecto's die alles bezetten wat ik wil gebruiken irriteren me, maar ik heb gemerkt dat ik met mijn opgepompte delts veel sneller aan de equipement geraak die ik wil. Eergisteren kwam er zelfs een kerel me een schijf brengen toen ik geen 20kg meer vond :roflol:.

Bedankt man!

Vroeger was ik obees en toen ik in 6 maanden 16kg verloor en daar shredded as f**k, weliswaar skinny, stond ging het ook al de ronde dat ik aan de anabolen zat.
Behalve mijn oude gymbuddy, may he rest in peace, weet niemand dat ik kuur, en dat hou ik liever zo. Een ruzietje hier en daar zouden al snel voor informatielekken kunnen zorgen en dat ga ik niet riskeren.
Af en toe wordt er wel eens gelachen, vooral door meisjes uit mijn klas die het wel fijn vinden dat ik zo gepassioneerd ben door de sport. Die zeggen dan zo nu en dan eens "oh gebruik je ook pillen voor die spiertjes ofniet?" en " Gebruik je dat zo van die... eh... steroïden." en dan lach ik gewoon een keer verlegen, bezorg ik ze een natte broek en gaan we verder met ons leven.

Jammer dat jij niet logt. Indien je progress pics hebt ofzo mag je die gerust eens sturen in pm, ben echt beniewd.

Dat gapen irriteert me niet, vind het best wel grappig zelfs. Alleen de ecto's die alles bezetten wat ik wil gebruiken irriteren me, maar ik heb gemerkt dat ik met mijn opgepompte delts veel sneller aan de equipement geraak die ik wil. Eergisteren kwam er zelfs een kerel me een schijf brengen toen ik geen 20kg meer vond :roflol:.
Haha komt goed bro.
Foto's dump ik messchien nog wel een keer op het forum.of ik pm je eventjes.
Zit met een paar lelijke beschadigingen waardoor ik 100% herkent word.
Loggen doe ik niet daar heb ik meerdere redenen voor.
Ik lees veel logs die stuk lopen doordat ze weinig te vertellen hebben.
Ik kan niks zeggen over mijn privé.
En mijn andere sport.
Er blijft niks over om het een leuke leerzame log te maken.

Jou log is super leest goed weg.

Keep posting brother

Haha komt goed bro.
Foto's dump ik messchien nog wel een keer op het forum.of ik pm je eventjes.
Zit met een paar lelijke beschadigingen waardoor ik 100% herkent word.
Loggen doe ik niet daar heb ik meerdere redenen voor.
Ik lees veel logs die stuk lopen doordat ze weinig te vertellen hebben.
Ik kan niks zeggen over mijn privé.
En mijn andere sport.
Er blijft niks over om het een leuke leerzame log te maken.

Jou log is super leest goed weg.

Keep posting brother

Bedankt bro!

Ik doe mijn best om het altijd zo uitgebreid mogelijk te maken, vaak vergeet ik nog wel wat dingen zelfs haha.
Ik weet dat ik zo veel detail geef dat ik zeker en vast ook herkenbaar ben, maar als je er eigenlijk over nadenkt, zal niemand ooit tot het besef komen dat jij dat misschien kan zijn. Dat is natuurlijk mijn motivatie, maar het omgekeerde is uiteraard gerust mogelijk.

Ik zal blijfen gedetailleerd schrijven, ook in mijn volgende logs.
Indien ik ooit ver raak in de competitie, (als als als), dan ga ik uiteraard stoppen met foto's maken want dan zal ik direct herkenbaar zijn on stage, maar nu is dat nog lang niet belangrijk, en het is voor mij veel belangrijker goede info te geven dan niet herkenbaar te zijn.

Dag 64.
Damn, zeer vreemd als ik nu besef dat deze zin normaliter het begin van mijn laatste week zou inluiden. Met gemengde gevoelens ga ik dan toch niet mijn laatste week in.
Ik heb de laatste tijd best wat tijd gespendeerd aan het researchen van de verschillende andere compounds. Samen met het studeren valt dat niet zo handig om alles te onthouden, waardoor ik zo af en toe in het midden van mijn acties even snel weer ga opzoeken wat "primobolan" nu eigenlijk zo speciaal maakt, of waarom "dianabol" dan weer zo vaak gebruikt wordt.

Net door deze kuur is mijn interesse in de compounds sterk toegenomen, daar elke compound zo zijn unieke features heeft is het zeer verleidelijk. Uiteraard ga ik ze uiteindelijk allemaal wel een keer proberen, maar het is moeilijk om te kiezen welke wanneer uiteraard. Liefst zou ik natuurlijk constant on blijven en zo elke 10 weken andere compounds proberen, maar ik heb mezelf beloofd dat ik off zou gaan en recuperen. Hoe moeilijk dat ook is, en hoe verleidelijk het ook zal zijn on te blijven, ik weet dat het nodig is off te gaan aangezien ik nog niet de luxe heb om fertiliteitsproblemen te hebben. Ik begrijp nu waarom B&C zo verleidelijk is, en waarom er voor geopteerd wordt. Vermoedelijk dus meer vanuit drang, dat uit objectief perspectief. Het gaat zelfs zo ver dat ik elke nacht nu in bed lig in mijn hoofd cycletjes lig te verzinnen en hoe dat mij zou veranderen.

Dan lig ik daar zo knusjes onder mijn volle dekens onder het geluid van de regen, te fantaseren van "hey mijn schouders zouden er vast vet uitzien met wat Bold" " Fuaark ik ga er vast ripped uitzien met wat Tren" "Toch misschien wat primo voor wat lichte gains." "Wat Mast zou vast ook wel goed doen op zo'n laag BF%" "Ey zou het niet gewoon veel sneller gaan als ik er wat clen ingooide? Dan kan ik misschien nog eventjes ripped bulken op 5% bodyfat!". Gelukkig ben ik nog genoeg bij zinnen om te beseffen dat dergelijke argumentaties gewoon pure verslaving beschrijven, dus mijn periode off zal ongetwijfeld veel zwaarder zijn dan ik besef. Als mijn vial op is na de 12e of 13e week, betekent dat dat ik ongeveer zo'n 3 maanden on zal geweest zijn, wat bijna een 4e van een jaar is. Best wel lang al je daar zo over nadenkt. Het is immers voorbij gevlogen, en ik wou dat ik die winst gewoon weer helemaal opnieuw kon maken, maar dan wel vanaf mijn huidig gewicht uiteraard :rolleyes:. Het is al een hele reis geweest, en ook al heb ik al enkele zaken gedaan en gezegd waar ik spijt van heb, ik heb ook vele dingen gezegd en gedaan die me ten goede zijn gekomen, en ik zou het zo allemaal opnieuw doen. Deze kuur heeft echt veel verandering gebracht, niet alleen in mijn lichaam, ook in mij als persoon, in mijn visie over vele zaken. Het gebruik van drugs heeft me immers altijd al geboeid, en me veel kennis geboden om mens en natuur beter te begrijpen.
Drugs zijn inderdaad wel een zeer labiele zaak, maar voor wie er mee om kan (nu gaan er waarschijnlijk veel glimlachen op achter de computer), een van de grootste geestelijke verruimingen die je kunt hebben als tiener.

Drugs, ook anabolen, doen jou denken op een manier die je gewoonlijk niet denkt, en bieden je op die manier inzicht in nieuwe gedragspatronen, gedragspatronen die je dan ook kunt herkennen, begrijpen en mee omgaan wanneer je deze tegenkomt bij andere mensen. Drugs geven je toegang tot een nieuwe wereld waarin je leert beseffen dat alles slechts perceptie is, en dat wie wij zijn slechts is wat allemaal omgaat in ons lichaam.

In het verloop van mijn kuur heb ik ook al een hele reeks kledij de deur uitgegooid omdat ze helaas niet meer pasten, en daarnaast nog 3 jeans gescheurd. Daardoor ben ik dus ook opzoek gegaan naar kledij, en heb ik gemerkt dat mijn kledijkeus veel strikter is geworden dan voor mijn kuur. Vermoedelijk omdat ik, aangezien ik nu zoveel werk en geld in mijn fysiek stop, mijn hersenen ook willen dat ik die fysiek goed kleed. Mijn keuze is ook veel vreemder, veel excentrieker en gewaagder geworden, maar ook dat weer omdat hetzelfde geldt voor mijn fysiek opzich.

Kortom, ik ben een hele andere ik, dan voor deze kuur, en ik ben echt stiknieuwsgierig om te zien in hoeverre ik weer mijn oude zelf zal worden. Anyways, ik ga nu weer naar bed toe, cycles verzinnen. Zie jullie morgen broeders.

Toen ik wakker werd was het eerste waar ik aan dacht gigantische t**ten van een meid die bij me op de middelbare school had gezeten. f**k. En dan nog niet eens een meid die ik goed kende, want ik heb zeker al niet meer aan haar gedacht sinds ik haar voor het laatst ooit heb tegengekomen op straat. Zeer vreemd dus.

Teringharde vlaggenstok daarbeneden, en ik denk echt constant aan t**ten, dus de IG begint duidelijk te werken. Kon vrij makkelijk uit bed, en voelde voor het eerst sinds een lange tijd geen spierpijn tijdens het uitrekken. Gaf me wel een bazig gevoel. Dan voel ik me altijd eventjes wolverine die direct alle schade aan zijn lichaam terugheelt.

Reuzehonger ook, en voel me weer top, behalve dan dat ik constant hoest alsof ik net in een ader heb geïnjecteerd. Vroeger verloor ik altijd veel massa tijdens ziekte, dus natuurlijk ben ik blij dat ik anabool genoeg ben om dat allemaal tegen te kunnen gaan. Dan uiteindelijk maar wat voedsel gemaakt, waarna ik wou gaan studeren, maar ik kon maar niet ophouden met denken aan die reuzetieten. Echt uitermate vreemd, want dat had ik vroeger niet. IG, het tietenmerk. Ondanks mijn gebrek aan concentratie ben ik dus maar begonnen met studeren, wat ik al direct heb onderbroken voor een fappauze... of twee... of drie. hehe, de nyphomaan is terug.

Gelukkig kan ik zo al mijn seksuele frustratie gaan uitwerken op mijn maatjes genaamt biceps & triceps.

In de vooravond weer de bus op, lekkere preworkout binnen, beta-alanine prikkel en hop de gewichten op. Aangezien ik al mentaal ondervindt dat de IG begint in te kicken vermoed ik dat dat voor mijn training ook zal gelden, en omdat ik gisteren al zo'n monsterlijk pijnlijke pump had kan ik me uiteraard vandaag gewoon minstens aan hetzelfde verwachten.

Training zag er als volgt uit:

~opwarming.

Tricep pushdowns:
2x | 15x 32kg
2x | 15x 36kg

Close Grip EZ--Bar curls:
3x | 15x 10kg
15x 15kg

Skullcrushers(exclusief EZ-Bar):
2x | 15x 10kg
2x | 15x 15kg

Lying against an Incline BB curls:
3x | 15x 10kg

Machine dips:
2x | 15x 40kg
15x 80kg

Voelt nog steeds niet goed met bankart laesie, en voel ik overigens ook voor geen meter in mijn triceps.

Close grip bench press:
3x | 25x 40kg

Dat is al wat beter

Hammer curls:
2x | 15x 16kg

Ik begon dus met wat pushdowns, en had na 2 setjes al een gigantisch brandende triceps. Instant pump ook, zoiets heb ik nog nooit eerder gehad. Ik voelde mijn triceps gewoon warmer worden door het toenemende bloedvolume. Elke set werd het maar erger. Tegen mijn 4e set van mijn workout begon ik al te kreunen van de pijn, en het ergste was, het hield niet op.

Als ik de gewichten neerlegde bleef het continu op een helse manier branden. Elke set erger, elke set harder, maar dat gelde ook voor de pump, dus nam ik het er maar bij. Duidelijk verschil met EP dit, de pumps hiervan zijn veel harder, veel sensibeler, en bovenal uitermate pijnlijk. Het lijkt gewoon alsof je spieren zo'n groot bloedvolume willen dat ze ervan scheuren. Het gevoel lijkt aardig wat op kramp, maar aan de andere kant is het er dan weer helemaal niet mee te vergelijken.

De best mogelijke vergelijking die ik kan maken is de pijn die je hebt na je 20ste rep van lateral raises wanneer je je gewichten laat vallen. Het kan uiteraard dat iedereen die pijn anders ervaart, maar zo voelt het voor mij. Ik heb daar dan natuurlijk ook de hele training rondgelopen met een bescheten gezicht, want dat viel te merken want ik kreeg opmerkelijk veel minder hallo's vandaag. Logisch die pijn ook, want na de training meten mijn armen zo'n 43 centimeter, wat gigantisch is vergeleken met de 34cm waarvan ik (zonder pomp) kwam voor mijn kuur.

Thuis heb ik toch wel nog een half uurtje moeten bekomen, aangezien mijn armen toch helemaal buiten dienst waren. Bij elke armbeweging kwam de pomp terug, dus heb ik mijn armen gewoon even te rust gelegd tot de spierpomp helemaal was weggeëbt. Toen heb ik mijn dealer gecontacteerd en gevraagd of hij ook zo'n brandende pijn had tijdens trainingen, en hij zei ook brandende pijn te hebben in schouders en armen op spierpomp. Ligt puur aan de compounds dus. Vernuftig spul, dat is nu het verschil tussen rommel en kwaliteit. Placebo's zijn hier nu eenmaal niet van toepassing. Pump is aanwezig of is niet aanwezig, hetzelfde geldt voor pijn en resultaten. Er valt helaas voor rommelverkopers niet te knoeien met de resultaten op AAS imo.

Toen ik van de pomp af was en mijn gedachten niet langer bij mijn orgasmic biceps zaten begon ik direct weer aan gigantische t**ten te denken. To the fapcave. 4e keer al vandaag was dat, en moet eerlijk bekennen dat ik er nu zo'n 4u later alweer veel zin in heb. Helaas regenereert kleine Zeus niet zo snel als mijn spieren dus ik hou het bij 4 voor vandaag.

Zo begin ik me wel af te vragen of het net die extra 100mg /week is die het verschil nu maken, of het puur is omdat het nu van een andere UG komt. Dat ga ik uiteraard uitvinden over zo'n 4 weken, maar zulke vragen houden me uiteraard nu ook al bezig. Tot nu toe kan ik, in tegenstelling tot EP wel zweren op de kwaliteit van IG, toch wat Test E betreft. Over de Tren E heb ik ook al wat gehoord, en schijnt ook geen lachertje te zijn.

Door al die goeie feedback op IG is het doel nog een extra 5kg te halen me steeds reëler aan het worden. Eigenlijk hoop ik op 85kg te eindigen, en dan te kunnen cutten naar 80kg ripped, maar dat is uiteraard een droom.

Om te zorgen dat ik daar zeker raak zou ik graag mijn inname verhogen, maar nu ik eindelijk wat op één lijn zit met mijn moeder ga ik het gewoon zo houden en waar ik kan hier en daar zelf zorgen voor wat extra Kcal hier en daar.

Morgen practicumexamen, dus het wordt vast een slapeloze nacht. Vanbinnen hoop ik na het examen me weer volledig te kunnen focussen op mijn bodybuilding, maar met de blok weet ik uiteraard dat zoiets niet mogelijk is. Vanaf nu wordt het 50/50, en dat zal best wel een aanpassing zijn. In dergelijke situaties vind ik altijd dat ik beide zaken verwaarloos, en dat is best een pain in the ass, want ook al is er gewoon niet meer tijd, als ik dan mijn doelen haal ben ik altijd furieus op mezelf "omdat ik meer had kunnen doen".

Dag 65.
Hoe lang en gedetailleerd mijn log gisteren was, zo kort en simpel zal die vandaag zijn. Niet omdat ik geen zin heb om te schrijven oid, maar gewoon louter omdat het niet echt een interessante dag was.

Heb de hele dag gestudeerd om 's avonds examen af te leggen. Voor één keer stond mijn dag dus helemaal in teken van iets anders, en eerlijk gezegd voelde dat niet zo fijn. Ik was best kwaad toen ik pas om 8u buiten kwam en dus niet meer zou kunnen gaan trainen. Had na al dat studeerwerk best uitgekeken naar mijn eerste rugtraining op IG, maar dat komt er dus niet van.
In plaats van rug over te slaan ga ik het gewoon morgen doen, aangezien chest nu wel wat ruimte heeft.

Jammer genoeg heb ik vandaag dus niks fysieks gedaan. Niet veel gegeten dus ook, wat op zijn beurt best onprettig is als je gewend bent van de hele dag met veel smaak je vol te proppen, want zo voelt 4000Kcal voor iemand die gewoontelijk 2500Kcal eet. Ook ben ik nog extreem energiek daardoor, en dus zal ik het vannacht zeer moeilijk hebben om in slaap te raken.

Ik wou dat ik nu naar de gym kon, maar helaas...

Vandaag de 77,5kg aangetikt, dus volgens mij ga ik weer in de juiste richting. Steenharde erecties de hele dag door ook weer, waarschijnlijk de testosteron zijn manier om hallo te zeggen.
Ik merk dat ik veel makkelijker uit bed kan omdat ik weer sneller, dieper en beter slaap, iets wat blijkbaar zeer uniek is onder gebruikers. Een ander apart verschijnsel nu is dat ik nog steeds constant aan gigantische t**ten denk, maar het vreemde is dat ik me gewoon elk meisje inbeeld met dezelfde gigantische t**ten. Waarschijnlijk zeer vreemd om te lezen, maar ook zeer vreemd om te ervaren, geloof me. Omdat ik me naast de standaard body scan die ik nu altijd doe bij vrouwen me nog die gigantische t**ten voorstel lijken zowat 70% veel aantrekkelijker, vergelijkend met wanneer je gedronken hebt. Hopelijk worden die denkbeeldige t**ten niet nog groter als ik een glas op heb, want dan ga ik werkelijk flippen.

Voel me weer helemaal top afgezien van het hoesten, snotteren en de overmatige dikke slijmproductie. Testkoorts lijkt ook verdwenen te zijn, wat vreemd is want ik herinner me niet dat die ooit weg is gegaan op mijn eerste IG vial. Ben benieuwd of die morgen bij de nieuwe inject terugkomt.

Ditmaal heb ik wel opgemerkt dat mijn hoofd iets boller is geworden, en dat geldt ook voor mijn armen, dus ik vermoed dat een deel van de ogenblikkelijke gewichtstoename die van mijn nieuwe vochtkop is.
Niets overmate duidelijk, en geen groot verschil, maar toch merkbaar voor mij.

Wat wel revolutionair is: mijn armen doen nu, dag na training bij het flexen nog steeds vet zeer. Zeker voor biceps, is dat een pijn die ik nog nooit heb gevoeld. Zelfs nu is biceps duidelijk al wat toegenomen, dus ik hoop dat het feit dat ik zo'n pijn heb wil zeggen dat de gains lineair zullen blijven aanhouden.

Roodheid van de acne is voor het eerst ook wat afgenomen, maar de bultjes zijn nog steeds aanwezig. Ik ga zowieso door met mino pakken, dus of het nu door de mino komt of niet, op het einde van mijn kuur zul je wel lezen.

Gisteravond kreeg ik plots een vreemde pijn in mijn tepels, met name rechts, alsof iemand me net een nippletwister had gegeven. Vanmorgen merkte ik dat er kleine bultjes onder zitten die er anders niet zitten, niets merkwaardigs, maar toch een verschil. Aangezien ik altijd toch al puffy nipples heb en al gyno heb, zal het niet zo direct opvallen. Vandaar moet ik het streng in het oog houden. Ik heb alvast mijn nolva achter de hand, en als ik morgen verschil voel ga ik stande pede nolva slikken.

Van alles iets in de update vandaag, maar zo is het dan gelukkig toch niet te kort geworden en is iedereen up to date met alles. Behalve dan met mijn crush @RFFNCK .

Vervolg zie pagina 17.

Laatst bewerkt:
Goede update, als je ambitie echt zo is als je zegt zou ik sterk BC overwegen want kans is groot dat je dip krijgt na je kuur en je het kwijt raakt, wat je zelf al indirect zegt in je update, "dus mijn periode off zal ongetwijfeld veel zwaarder zijn dan ik besef`
Vooal als je wedstrijdambities hebt en je nog zeker wel paar kuurtjes moet voordat je dat fysiek bereikt. Voor de rest gewoon hard door blijven trainen en eten.

Na je kuur zal je sowieso paar kg gaan verliezen. Misschien is dat niet slecht zodat je dat eens meemaakt en daar ook mentaal leert mee omgaan.

ALs je direct gaat BC voor langere tijd dan zal het steeds zwaarder worden als je dan ooit OFF zal gaan. Dus misschien best nu al eens ervaring mee opdoen ;)

Ga de eerste keer gewoon netjes of.
Kijk wat het met je doet.
Ik blijf veel gemotiveerder door on of te gaan.
Als ik aan het kuren ben loop ik ook constant met het id in me hoofd om niet meer of te gaan.
Massa vast houden is me volledig gelukt naar test primo kuurtje

Ga de eerste keer gewoon netjes of.
Kijk wat het met je doet.
Ik blijf veel gemotiveerder door on of te gaan.
Als ik aan het kuren ben loop ik ook constant met het id in me hoofd om niet meer of te gaan.
Massa vast houden is me volledig gelukt naar test primo kuurtje
Precies! Het feit dat ik off ga en ga moeten vechten om die kilo's te behouden is gewoon een nieuwe uitdaging die mijn motivatie wat nieuw leven zal inblazen.

Vooral de grote verandering zal vast zwaar zijn, maar ik ga zowieso off no matter what.

Hele goeie log! leest heel fijn weg!

Goeie gains in ieder geval, hopelijk behoud je alle kilo's! :)

Bij mij jeukt het ook al een tijdje..

Alleen vind ik het nog te vroeg om te beginnen. Wil minimaal 83kg á 10% zijn op mijn lengte.

Waarschijnlijk eind volgend jaar dezelfde kuur!

Hoe is het nu met je crush eigenlijk

Hoe is het nu met je crush eigenlijk
Heb er de laatste tijd wat minder last van. Heb haar ook niet meer zoveel tegen het lijf gelopen omdat ik vaak gehaast was etc. Libido was ook erg gedaald, maar nu komt hij weer uit zijn dal, dus ik vermoed dat het de komende weken weer erger zal worden.

Vanwaar de interesse? Vergelijkbare situatie gehad oid?

bro, goed verhaal, duidelijk geschreven!
Zit ook te twijfelen om test only te gaan als eerste, `veilige` keus.
vroeg me alleen af of het nou echt een beetje lukt om te leren. terwijl je on bent?

en wat doe je voor PCT?

bro, goed verhaal, duidelijk geschreven!
Zit ook te twijfelen om test only te gaan als eerste, `veilige` keus.
vroeg me alleen af of het nou echt een beetje lukt om te leren. terwijl je on bent?

en wat doe je voor PCT?
Ja best wel hoor, zelfs beter dan voor de kuur, want ik kan me beter focussen. Alleen op de momenten dat ik veel last heb van lijn libido lukt het uiteraard niet.

PCT is 20mg nolva ED voor 4 weken

Vind het interessant om je te volgen man. Mijn eerste kuurtje had ik zowat hetzelfde als jij met die chick. Alleen was dit bij mij mijn ex en ben ik er wel enkele malen naartoe geweest, gewoon helemaal uit elkaar getrokken. Heb het gelukkig slim genoeg gespeeld zodat mijn huidige relatie er niet onder ging lijden, achteraf gezien naieve en stomme beslissing maar ja....

Hele goeie log! leest heel fijn weg!

Goeie gains in ieder geval, hopelijk behoud je alle kilo's! :)

Bij mij jeukt het ook al een tijdje..

Alleen vind ik het nog te vroeg om te beginnen. Wil minimaal 83kg á 10% zijn op mijn lengte.

Waarschijnlijk eind volgend jaar dezelfde kuur!
Voor 83 a 10% op 184 hoef je toch niet te kuren? Mijn eerste kuur was ik 81.5 op 11-12% en ben 178. Jaartje doortrainen en je bent er ;) ga je veel meer plezier aan hebben als je al 'groot' begint

Hoe train je de bovenkant borst eigenlijk?
Die oefeningen neuken mijn schouder verder nooit last van me schouder

Hoe train je de bovenkant borst eigenlijk?
Die oefeningen neuken mijn schouder verder nooit last van me schouder

Ellebogen niet in een hoek houden maar naast je lichaam... powerlifing bench pres moet je op youtube eens opzoeken dan zal je snappen wat ik bedoel!!! is beter voor borstontwikkeling ook nog eens. Want meesten zitten in een hoek met ellebogen op 1 lijn en trainen meer front dealts dan chest en belasten hun schouders zonder het te beseffen en dan zeggen ze opeens ik heb slechte genetics voor chest ;) De meesten doen het gewoon ruk en dan heb je ook die groep mensen die enkel armen hebben en geen chest omdat ze enkel uit hun triceps duwen en het ook verwijten aan hun genen lol

Ellebogen niet in een hoek houden maar naast je lichaam... powerlifing bench pres moet je op youtube eens opzoeken dan zal je snappen wat ik bedoel!!! is beter voor borstontwikkeling ook nog eens. Want meesten zitten in een hoek met ellebogen op 1 lijn en trainen meer front dealts dan chest en belasten hun schouders zonder het te beseffen en dan zeggen ze opeens ik heb slechte genetics voor chest ;) De meesten doen het gewoon ruk en dan heb je ook die groep mensen die enkel armen hebben en geen chest omdat ze enkel uit hun triceps duwen en het ook verwijten aan hun genen lol
Gelieve niet te luisteren naar dit, want zulk advies is net hoe je je schouder wel verneukt.

Als je bovenkant van je grote borstspier minder ontwikkeld is moeten je schouders het werk overnemen, waardoor ze meer belast worden en vermoedelijk jij dus pijn krijgt. Begin met lagere gewichten, want elke hoek bij chest is anders.

Persoonlijk vind ik incline crossovers het beste, want zij leunen als enige beweging perfect aan bij de anatomische doorsnede van de upper chest portion. Wat duidelijk te zien valt op deze afbeeldingen:
2vnkh7t.png
281t2jc.jpg

Je beweegt dus van buiten-onder naar binnen-boven, waardoor je de gehele lijn van je claviculaire kop volgt en dus deze vezels het meest zal stimuleren. Daarnaast kan ik je enkel aanraden op alle incline compounds van 0 te beginnen, dat is uberhaupt gewoon nodig, en zo heb ik dat ook gedaan.

Hoezo is elbows tucken slecht advies?

Gelieve niet te luisteren naar dit, want zulk advies is net hoe je je schouder wel verneukt.

Als je bovenkant van je grote borstspier minder ontwikkeld is moeten je schouders het werk overnemen, waardoor ze meer belast worden en vermoedelijk jij dus pijn krijgt. Begin met lagere gewichten, want elke hoek bij chest is anders.

Persoonlijk vind ik incline crossovers het beste, want zij leunen als enige beweging perfect aan bij de anatomische doorsnede van de upper chest portion. Wat duidelijk te zien valt op deze afbeeldingen:
2vnkh7t.png
281t2jc.jpg

Je beweegt dus van buiten-onder naar binnen-boven, waardoor je de gehele lijn van je claviculaire kop volgt en dus deze vezels het meest zal stimuleren. Daarnaast kan ik je enkel aanraden op alle incline compounds van 0 te beginnen, dat is uberhaupt gewoon nodig, en zo heb ik dat ook gedaan.

2vnkh7t.png
281t2jc.jpg

Met de kabels is zeker fijn.Alleen bij Incline Bench voel ik hem vanavond Incline met licht gewicht en gewoon heel traag gedaan.dat voelde al beter aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven