MuscleMeat

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word dat juist niet afgeraden ivm cortisol?
Dit hoor ik wel vaker, maar ik vraag me wel eens af hoeveel dit dan daadwerkelijk scheelt. Ik bedoel 1 sigaret is ook niet goed voor je, maar als het er 1 is hoe slecht is dit dan exact.
Beetje heel erg versimpeld maar je snapt me punt, ik hoor vaak dat het slecht is ivm met cortisol, maar scheelt dit dan bijvoorbeeld 200gram VVM dan is het wellicht te verwaarlozen als je look er echt zoveel beter van word.

• Topic Starter Topic Starter
Succes met de nakuur.

Zet de test E maar op minimum 250 mg/week. Tren hoger dan 400 mg moet zeker niet. Ik zou in jouw geval als je wilt cutten de tren op 250-300 mg zetten en de mast zeker op 400 mg /week. Eerste 2-3 weken eet je genoeg kcals dus minstens 3500 in jouw situatie en vanaf dan ga je elke week je kcals verlagen. De laastste 3 weken kan je dan winstrol of anavar gaan toevoegen. Kan nooit verkeerd gaan op deze manier. Ik denk dat je het ook veel leuker zal vinden als je met mooie abs kan rondlopen in de zomer.

Bedankt voor de tips! Waarom niet gewoon test en mast lager? Of denk je dat mast niet tot zijn recht zal komen op lager.

Ja zeker!
Ik ben ook bezig, ga maandag week 8 in, zit nu op 7kg. Maar jij ging bij het begin wel als een raket zeg. :D

Ja hé, ik snap zelfs nog steeds niet waarom. Ik voelde echt al direct daadwerkelijk verschil. Heel vreemd.

Jij hebt 10ml in een spuit geramd?

Spuiten zijn 5ml. Er zat nog 3ml in voor de komende weken, nu dus niks meer :o.

Dit hoor ik wel vaker, maar ik vraag me wel eens af hoeveel dit dan daadwerkelijk scheelt. Ik bedoel 1 sigaret is ook niet goed voor je, maar als het er 1 is hoe slecht is dit dan exact.
Beetje heel erg versimpeld maar je snapt me punt, ik hoor vaak dat het slecht is ivm met cortisol, maar scheelt dit dan bijvoorbeeld 200gram VVM dan is het wellicht te verwaarlozen als je look er echt zoveel beter van word.

Verschil is wel uiteraard dat je die winny soms 6 weken aan een stuk elke dag neemt, en dat niet eenmalig is.

Bedankt voor de tips! Waarom niet gewoon test en mast lager? Of denk je dat mast niet tot zijn recht zal komen op lager.

Ja hé, ik snap zelfs nog steeds niet waarom. Ik voelde echt al direct daadwerkelijk verschil. Heel vreemd.

Spuiten zijn 5ml. Er zat nog 3ml in voor de komende weken, nu dus niks meer :o.
dat snap ik ,maar waarom trek je alles in een keer op?

dat snap ik ,maar waarom trek je alles in een keer op?
Omdat ik toevallig nog 1 spuit had, en vele te lui was om nog snel even helemaal naar de apotheek 3km verder te fietsen.

Ik zag er geen kwaad in, maar uiteraard moest net die spuit kapot zijn [emoji22]

Omdat ik toevallig nog 1 spuit had, en vele te lui was om nog snel even helemaal naar de apotheek 3km verder te fietsen.

Ik zag er geen kwaad in, maar uiteraard moest net die spuit kapot zijn [emoji22]
Volgende keer gewoon meer spuiten halen, weet ook niet zeker of het wel zo steriel is.

Volgende keer gewoon meer spuiten halen, weet ook niet zeker of het wel zo steriel is.
Tuurlijk. Dat heb ik voor de rest van de kuur overigens ook gedaan. Ik had gewoon midden in mijn optreksessie door dat ik er te weinig had, dus vandaar.

Spuit kan je gewoon hergebruiken, dat kan nooit kwaad. De spuit komt immers nergens mee in contact. Over naalden kun je discussiëren, maar imo kan je dat ook gewoon een keer of 3 hergebruiken op voorwaarde dat er niks anders gebeurd met de naald dan in het dopje zitten en in je glute zitten.

Verschil is wel uiteraard dat je die winny soms 6 weken aan een stuk elke dag neemt, en dat niet eenmalig is.
Ja makker, ik impliceer ook niet dat je 200gr minder VVM hebt van 1 winstrol tabbie :roflol:

Maar never mind, me punt ontgaat je en ik denk niet dat iemand hier een nuttige discussie over kan houden dan wel een antwoord op heeft.

Wat zou er met cortisol zijn dan? Bedoel je niet cholesterol?

Wat zou er met cortisol zijn dan? Bedoel je niet cholesterol?
Nee ik bedoel cortisol. Het advies is altijd om aan het einde van je kuur geen winstrol oid te nemen tenzij je voorbereid op een show/shoot. Dit omdat dit zou zorgen voor een verhoging van het cortisol wat weer katabool zou zijn.

Nu vraag ik me af, is dit niet gewoon een beetje uit verband gehaald? Hoe slecht is dit dan precies? Als het voor een show zeer zeker gebeurd ik grote doseringen, dan kan ik me niet voorstellen dat dit zo katabool is dat je er daadwerkelijk VVM voor inlevert bijvoorbeeld.

Op DBB worden snel adviezen van elkaar over genomen, maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord op deze vraag kunnen krijgen HOE slecht dit dan precies is.

(En nee, ik verwacht geen antwoord ik afgewogen exacte kilo's of grammen, uiteraard is dat afhankelijk van tal van factoren.)

Nee ik bedoel cortisol. Het advies is altijd om aan het einde van je kuur geen winstrol oid te nemen tenzij je voorbereid op een show/shoot. Dit omdat dit zou zorgen voor een verhoging van het cortisol wat weer katabool zou zijn.

Nu vraag ik me af, is dit niet gewoon een beetje uit verband gehaald? Hoe slecht is dit dan precies? Als het voor een show zeer zeker gebeurd ik grote doseringen, dan kan ik me niet voorstellen dat dit zo katabool is dat je er daadwerkelijk VVM voor inlevert bijvoorbeeld.

Op DBB worden snel adviezen van elkaar over genomen, maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord op deze vraag kunnen krijgen HOE slecht dit dan precies is.

(En nee, ik verwacht geen antwoord ik afgewogen exacte kilo's of grammen, uiteraard is dat afhankelijk van tal van factoren.)

In de doseringen die ik heb zien paseren voor shows (300mg ed) kan ik me voorstellen dat die katabole werking een licht effect zou hebben, zelfs tegenover de kure waar zij mee gooien.

Ik denk aan de andere kant dan wel dat 50mg ed of een dergelijke dosering niet zou opwegen tegen de anabole werking van de stack, denk je ook niet? Uiteraard zijn wedstrijdathleten hebberig tot op het laatste grammetje vvm, dat dient ook in beschouwing te worden genomen.

sommigen gooien winstrol dr op het einde in om shgb te verlagen

Vraag me ook af of dit cortisolgebeuren dan ook gebeurt bij winny only kuurtjes? Dan haal je toch helemaal geen resultaat meer?

Uit dit topic leid ik af dat het ook wanneer je winny only kuurt, je dit cortisolprobleem hebt (wat ik ook al dacht maar nog niet had bij stil gestaan).
Wat dus wil zeggen dat je niet alleen weinig massa wint bij winny only, maar dan ook nog eens sneller verliest? Of ben ik verkeerd?
Lijkt me dat dit effect alleen relevant is terwijl je winny neemt, zodra het uit je lichaam is niet meer?

Lijkt me dat dit effect alleen relevant is terwijl je winny neemt, zodra het uit je lichaam is niet meer?
Dus het anabole en het cortisolgebeuren werken mekaar wat tegen? Waarom zou je winny dan niet op het einde kunnen nemen, je neemt dan toch nog genoeg middelen daar nog eens bovenop om het spierverlies te compenseren? Of zijn er nog andere dingen waarmee rekening dient gehouden te worden?

Dus het anabole en het cortisolgebeuren werken mekaar wat tegen? Waarom zou je winny dan niet op het einde kunnen nemen, je neemt dan toch nog genoeg middelen daar nog eens bovenop om het spierverlies te compenseren? Of zijn er nog andere dingen waarmee rekening dient gehouden te worden?
In dat topic raadde Big Cat het precies daarom voor maximale winst af, maar voor aesthetiek wel een mogelijke keus. Meer weet ik er niet van hoor :o

Waarom zou je winstrol uberhaupt willen nemen?

In dat topic raadde Big Cat het precies daarom voor maximale winst af, maar voor aesthetiek wel een mogelijke keus. Meer weet ik er niet van hoor :o

Waarom zou je winstrol uberhaupt willen nemen?
Haha ok :p
Winny only is en zal ook nooit mijn keuze zijn hoor. Geen enkele oral eigenlijk

ik zou me eerder druk maken om je cortisol tijdens je pct dan on cycle ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven