Vrijdag... Ettelijke jaren geleden zou ik vandaag ik volle vreugde aan de vakantie beginnen, maar in het studentenleven is dat anders. Het goede is wel, nu ik thuis ben kan ik trainen wanneer ik wil. Snel nog even wat preps voor vanavond, want het is weer partytime, nog een keertje snel voor de officiële start van de blokperiode. Daarna dan weer de boeken in.
Zo'n 2uur later word ik al verlost van mij cursus om de bus te nemen richting the city of gains. Vandaag was het weer tijd om de guns wat te soigneren. Vreemd genoeg nog steeds wat spierpijn van de vorige training, maar die ging direct weg na de eerste setjes en maakte plaats voor MO MO MO MONSTERPUUUMP.
Training zag er als volgt uit:
Close grip Bench Press:
15x 10kg ~opwarming
4x | 15x 40kg
EZ-Bar Curl:
4x | 15x 15kg
Dropsetted with EZ-Bar Curl:
Failure x 10kg
Failure x 5kg
Skullcrushers:
15x 10kg ~opwarming
4x | 15x 30kg
Light weight baby.
Bicep Machine Curls:
4x | 15x 32kg
Dropsetted with Bicep Machine Curls:
Failure x 25kg
Failure x 18kg
One-Arm Tricep pulldowns:
4x | 15x 11,5kg
Hammer Curls:
4x | 15x 16kg
Ik kan eerlijk bekennen dat mijn arms, en ik in het algemeen er huge beginnen uit te zien. Vermakelijk om te lezen voor 79kg. Maar in beschouwing genomen waarvan ik kom is het maar normaal dat ik dat huge vind. Nu snel naar huis toe. Nog snel wat Kcals naar binnen werken en dan klaarmaken om te gaan feesten.
Een hele fijne avond. Iedereen was zeer aangenaam. Drank vloog alom, ook bij mij

.
Een groot verschil deze avond was dat alle aandacht op mij gericht was. Constante complementjes als "X Kerel jij wordt toch steeds maar breder." "X maat wat is er met jou gebeurd? Je bent dubbel zo breed als 5 weken geleden!" "Kijk die armen wtf" "Ja, voor een wild nachtje zou ik wel weten wie te kiezen hier" (commentaar gemaakt door een vriendin, daar was mijn vriendin niet zo mee opgezet

). Verder zat iedereen de hele avond me maar aan te gapen, genietend van mijn fysiek.
Toen ik terugkwam van de geldautomaat had ik zelfs te horen gekregen dat een van mijn bro's direct met lof begon te strooien over het resultaat dat ik heb gemaakt. Natty or not, voelt even goed. Ook al zijn de getallen groter, ik heb er harder voor gewerkt dan dat ik ooit heb gedaan natty, dus ik heb er fier op.
Daarna gingen we naar een andere club toe, waar hier en daar mij biceps wel een keer gevoeld werd door een random mirin' meid. Jammer om op dergelijke momenten single te zijn, want het was duidelijk dat er opties genoeg waren deze avond. Kan ook niet anders, iedereen plakte aan me als een vlieg op honing. Zowat om de 30 minuten kwam iemand op exact dezelfde manier vragen wanneer ik nog een keer ga trainen, en dat zij ook gaan trainen in die gym, dus dat we eigenlijk gerust wel een keer samen kunnen gaan. Na een paar keer werd het echt zo voorspelbaar dat ik moeite kreeg mijn lach in te houden.
Ook al werd er uitvoerig met drank en traktaties gegooid. Vreemd genoeg werd ik maar niet dronken. Licht aangeschoten is het verste dat ik raakte. Het kwam zelfs tot op het punt dat ik bijna moest gaan overgeven door het tempo waarmee ik ze naar binnen kapte, en nog steeds niks voelde. Normaal zou ik het wijten aan het feit dat ik constant aan het dansen was, maar met die hoeveelheden is dat niet mogelijk. Intussen voelde ik zowat mijn lichaam leegtrekken door de constante binnenkomst van alcohol en de emigratie van urine.
Rond een uur of 5 besloot ik dan maar 3 vodka reds te bestellen voor mezelf en die achterover te kieperen. Toen voelde ik eindelijk wat. De kerel waarmee ik naar huis moest zat er helaas helemaal doorheen, dus toen ik eindelijk wat begon te voelen mocht ik al naar huis toe.
Ik moet er wel heel goed uitgezien hebben want ik heb nog nooit zoveel kusjes en knuffels gekregen in mijn hele leven. Ik had het ook niet anders gewild, want toen pas drong het tot me door hoe hard ik mijn broeders en zusjes heb gemist. Simpelweg een perfecte avond. Had het niet anders gewild, behalve dan dat ik liever wel wat van die lege portemonnee had gevoeld

.
Nu naar bed toe, en morgen lekker hydrateren.