AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
@AnonyMass :

Zo te lezen gaan de gains goed, ongeveer 10kg gepakt ondertussen. Je zal wel merken dat als je OFF zou gaan na 12 weken, dat je wat kg's zal verliezen. Meeste pakken 10 kg tijdens hun eerste kuurtje en houden daar dan uiteindelijk 5-6 kg van over.

Je log leest een beetje als een roman en dat is heel aangenaam. Je spendeert duidelijk veel tijd aan je updates en het leest allemaal vlot en de foto's maken het geheel wat levendiger. Hiervoor mijn congrats.

Het feit dat je log als een roman leest is op manier ook een aandachtspunt. Veel zaken neem ik met een korreltje zout en ik weet niet of je alle dingen ook echt 100% meent van wat je hier publiceert.

Ik doel dan op een aantal zaken die ik doorheen je log opvallend/vreemd heb gevonden:

- Je gedragswijziging (mentaal) tijdens je kuur: no way dat je het mentaal op een test only kuurtje zo zwaar kan hebben als jij de voorbije weken hebt omschreven. Ik denk, no offence, dat dat gedrag in je zit en nu je met kuren bent begonnen laat je gewoon merken hoe je bent. Mocht ik me vergissen en het toch door de gear zou komen dan vrees ik voor jou dat je nog veel problemen zal ondervinden wanneer je met andere middelen zal gaan kuren. Werk daar, in je eigen belang, dus zeker aan naar de toekomst toe! Denk echter dat je gewoon zo een karakter hebt en de gear een excuus is.

Ik las ook dat je naar eigen zeggen de voorbije tijd minder agressief voelt, goed zo. Houden zo!

- Je zelfverheerlijking:
zelfvertrouwen is een heel goede eigenschap en dat heb je nodig om je doelen te bereiken. Op zich is hier dus niets mis mee maar hopelijk overdrijf je in je log bewust een beetje en ben je in het echt nuchter genoeg om veel zaken te relativeren. Kijk, je bent begonnen met kuren op 70 kg en je weegt voorlopig 79. Na je kuur zal je allicht terugvallen naar 76kg ofzo. Er zullen mensen zijn die dat veel te vroeg vinden om te kuren maar daar oordeel ik niet over want begon zelf te vroeg. Wat ik wel mee wil geven is dat je fysiek gewoon matig is. Je hebt zeker progressie gemaakt maar je fysiek is op deze moment echt niet spectaculair. Ik stond natty zelf al een eind verder (vooral op gebied van kracht en ik trainde niet specifiek op kracht) dan jou en veel leden hier zullen natty een stuk verder staan dan jij ;-) Probeer dat in je achterhoofd te houden zodat je nederig blijft en hard blijft werken om vooruitgang te boeken. Als ik soms lees hoe 'massive' je jezelf vond ogen tijdens een workout (je armen waren tijd geleden 40 cm) of hoe je een setje bench press van 80 kg hebt afgewerkt dan denk ik bij mezelf: nog veel werk aan de winkel want wees eerlijk: armen van 40 cm zijn niet uitzonderlijk en een setje van 80 kg benchen kunnen de meeste (met een minieme aanleg) met gemak na 1 jaar trainen.

Laatst zette je hier dat je een avond was gaan stappen en alle vrouwen gek waren van je armen. Je zei dat je voelde alsof je keuze genoeg zou hebben maar dat je jammer genoeg niet meer single bent... Damn gast, je armen zijn 40 cm, geen 45 ;-) Als de vrouwen dus interesse toonden dan zal het wel niet omwille van je gigantische armen zijn.

Jezelf een klopje op de schouder geven is niet erg maar stop met dat ophemelen en idealiseren van jezelf. Ergens denk ik dat dit ook een deel van je karakter is, misschien hebben mensen in jouw omgeving op deze moment daar geen weet van en komt het enkel op dit forum tot uiting. Wanneer je dan nog een paar kuurtjes achter de rug hebt en rond de 90 kg weegt dan zal je misschien dat deel van je karakter ook toonbaar maken aan jouw omgeving en dan is het 'een bijwerking' van de kuur...

- Je toekomstdromen: je wil graag op termijn wedstrijden gaan doen. Ik hoop voor jou dat die droom uit mag komen en dat je de komende jaren hard blijft trainen. Realiseer je dat je op deze moment nog mijlenver verwijderd bent van dat doel, dat helpt misschien om je fysieke toestand nu te relativeren en je dan wat bescheidener bent en bijgevolg je gedrag gemakkelijker kunt controleren.

Hopelijk kan je mijn kritiek plaatsen, ik bedoel het constructief.

Succes nog met het vervolg van je kuur en nogmaals proficiat met je uitgebreide log, daar verdien je een schouderklopje voor ;-)
goed verhaal, lekker kort ook.

Hij gaat OFF.

Er zijn genoeg onderzoeken te vinden (zoek in topic van Big Cat of vraag Cools/Gaalen) dat meer dan rond de 2 (2,2 volgens mij) g/kg en dan wel je lean body mass niet je gewicht.

Er zijn onderzoeken van alan aragon of eric helms waar ze claimen dat 3plus gram voor beter spierbehoud zorgt.

However, the re-
cently published systematic review by Helms et al. [33] on
protein intakes in resistance-trained, lean athletes during
caloric restriction suggests a range of 2.3-3.1 g/kg of LBM,
which may be more appropriate for bodybuilding. More-
over, the authors suggest that the lower the body fat of the
individual, the greater the imposed caloric deficit and
when the primary goal is to retain LBM, the higher the
protein intake (within the range of 2.3-3.1 g/kg of LBM)
should be.

http://www.jissn.com/content/11/1/20

Hoe leaner je bent, hoe meer broteins nodig tot max 3 gram ongeveer.
Op kan wel wegkomen met 2 gram.

Goede log bro,

je schrijft vermakelijk, altijd leuk om te lezen!
en beetje jezelf ophemelen is niks mee man, haha. Zolang je zelf weet hoe laat het is.
je weet zelf dat je vroeg met AAS bent begonnen maar dit was bewuste keus. En dat is het, jouw keuze.

trouwens nu je mentale sideds wat koeler zijn, hoe zit het met huid/ballen?

ik heb namelijk afgelopen zaterdag me eerste pin gezet en nu al gelijk puisten opkomen :(

• Topic Starter Topic Starter
Goede log bro,

je schrijft vermakelijk, altijd leuk om te lezen!
en beetje jezelf ophemelen is niks mee man, haha. Zolang je zelf weet hoe laat het is.
je weet zelf dat je vroeg met AAS bent begonnen maar dit was bewuste keus. En dat is het, jouw keuze.

trouwens nu je mentale sideds wat koeler zijn, hoe zit het met huid/ballen?

ik heb namelijk afgelopen zaterdag me eerste pin gezet en nu al gelijk puisten opkomen :(

Bedankt voor je reactie man!

Acne begon bij mij rond week 7 als ik het me goed herinner. sindsdien is het zowat hetzelfde gebleven, behalve de laatste week, nu is het wat 'lichter' geworden. Ballen zijn vet gekrompen kan ik je zeggen, was er best van geschrokken toen ik ze gisteren een keertje vastnam eerlijk gezegd. Denk Toch wel de helft van het volume nu.

heb het vrouwtje nog geklaagd? :D

Dat je jezelf groot vindt zie ik eerder als een positief iets.
Ik voel me altijd klein in de spiegel enz.
Het Is dat mensen wel is zeggen van t*ring gast of dat kleren niet meer passen.

Dat Is niet echt chill maar goed ik weet hoe ik er mee moet leven:o

Dat je jezelf groot vindt zie ik eerder als een positief iets.
Ik voel me altijd klein in de spiegel enz.
Het Is dat mensen wel is zeggen van t*ring gast of dat kleren niet meer passen.

Dat Is niet echt chill maar goed ik weet hoe ik er mee moet leven:o

Ja dat heb ik ook. Het gebeurt vaak dat ik in de spiegel kijk, en denk van " Je bent toch echt niet gegroeid pipo.", maar als ik dan foto's bekijk van voor de kuur ofzo. Holy shit.
Vaak is het ook gewoon op pump dat ik er groot uitzie, en als mensen me complementeren, of met kledij inderdaad. Over het algemeen vind ik mezelf nog steeds verre van groot, alleen op die momenten is dat wel zo.

Eigenlijk vind ik het vreemd dat mijn vriendin het niet merkt dat mijn ballen van kokosnoot naar pindanoot zijn gekrompen, maar aan de andere kant dan weer heeft ze nooit echt oog gehad voor detail. Ze ziet me ook redelijk vaak, dus die verandering valt haar minder op dan vb. mijn vrienden, die vinden dat ik bij elke samenkomst opnieuw ontploft ben. :roflol:

Laatste update. Het hoe en waarom valt uiteraard hieronder te lezen.

The 15000 tekens struggle is real.

Dag 75.
Vrijdag... Ettelijke jaren geleden zou ik vandaag ik volle vreugde aan de vakantie beginnen, maar in het studentenleven is dat anders. Het goede is wel, nu ik thuis ben kan ik trainen wanneer ik wil. Snel nog even wat preps voor vanavond, want het is weer partytime, nog een keertje snel voor de officiële start van de blokperiode. Daarna dan weer de boeken in.

Zo'n 2uur later word ik al verlost van mij cursus om de bus te nemen richting the city of gains. Vandaag was het weer tijd om de guns wat te soigneren. Vreemd genoeg nog steeds wat spierpijn van de vorige training, maar die ging direct weg na de eerste setjes en maakte plaats voor MO MO MO MONSTERPUUUMP.

Training zag er als volgt uit:

Close grip Bench Press:
15x 10kg
~opwarming
4x | 15x 40kg

EZ-Bar Curl:
4x | 15x 15kg

Dropsetted with EZ-Bar Curl:
Failure x 10kg
Failure x 5kg

Skullcrushers:
15x 10kg
~opwarming
4x | 15x 30kg

Light weight baby.

Bicep Machine Curls:
4x | 15x 32kg

Dropsetted with Bicep Machine Curls:
Failure x 25kg
Failure x 18kg

One-Arm Tricep pulldowns:
4x | 15x 11,5kg

Hammer Curls:
4x | 15x 16kg

Ik kan eerlijk bekennen dat mijn arms, en ik in het algemeen er huge beginnen uit te zien. Vermakelijk om te lezen voor 79kg. Maar in beschouwing genomen waarvan ik kom is het maar normaal dat ik dat huge vind. Nu snel naar huis toe. Nog snel wat Kcals naar binnen werken en dan klaarmaken om te gaan feesten.

Een hele fijne avond. Iedereen was zeer aangenaam. Drank vloog alom, ook bij mij :o.
Een groot verschil deze avond was dat alle aandacht op mij gericht was. Constante complementjes als "X Kerel jij wordt toch steeds maar breder." "X maat wat is er met jou gebeurd? Je bent dubbel zo breed als 5 weken geleden!" "Kijk die armen wtf" "Ja, voor een wild nachtje zou ik wel weten wie te kiezen hier" (commentaar gemaakt door een vriendin, daar was mijn vriendin niet zo mee opgezet :rolleyes:). Verder zat iedereen de hele avond me maar aan te gapen, genietend van mijn fysiek.

Toen ik terugkwam van de geldautomaat had ik zelfs te horen gekregen dat een van mijn bro's direct met lof begon te strooien over het resultaat dat ik heb gemaakt. Natty or not, voelt even goed. Ook al zijn de getallen groter, ik heb er harder voor gewerkt dan dat ik ooit heb gedaan natty, dus ik heb er fier op.

Daarna gingen we naar een andere club toe, waar hier en daar mij biceps wel een keer gevoeld werd door een random mirin' meid. Jammer om op dergelijke momenten single te zijn, want het was duidelijk dat er opties genoeg waren deze avond. Kan ook niet anders, iedereen plakte aan me als een vlieg op honing. Zowat om de 30 minuten kwam iemand op exact dezelfde manier vragen wanneer ik nog een keer ga trainen, en dat zij ook gaan trainen in die gym, dus dat we eigenlijk gerust wel een keer samen kunnen gaan. Na een paar keer werd het echt zo voorspelbaar dat ik moeite kreeg mijn lach in te houden.

Ook al werd er uitvoerig met drank en traktaties gegooid. Vreemd genoeg werd ik maar niet dronken. Licht aangeschoten is het verste dat ik raakte. Het kwam zelfs tot op het punt dat ik bijna moest gaan overgeven door het tempo waarmee ik ze naar binnen kapte, en nog steeds niks voelde. Normaal zou ik het wijten aan het feit dat ik constant aan het dansen was, maar met die hoeveelheden is dat niet mogelijk. Intussen voelde ik zowat mijn lichaam leegtrekken door de constante binnenkomst van alcohol en de emigratie van urine.

Rond een uur of 5 besloot ik dan maar 3 vodka reds te bestellen voor mezelf en die achterover te kieperen. Toen voelde ik eindelijk wat. De kerel waarmee ik naar huis moest zat er helaas helemaal doorheen, dus toen ik eindelijk wat begon te voelen mocht ik al naar huis toe.

Ik moet er wel heel goed uitgezien hebben want ik heb nog nooit zoveel kusjes en knuffels gekregen in mijn hele leven. Ik had het ook niet anders gewild, want toen pas drong het tot me door hoe hard ik mijn broeders en zusjes heb gemist. Simpelweg een perfecte avond. Had het niet anders gewild, behalve dan dat ik liever wel wat van die lege portemonnee had gevoeld :rolleyes:.

Nu naar bed toe, en morgen lekker hydrateren.

Dag 76.
Uitgedroogd as f**k wakker geworden. Lippen woestijndroog, barstende hoofdpijn, en alles heeft zowat het halve volume van wat het zou moeten hebben, hart klopt razendsnel,...
Tijd om een fles water te nuttigen dus.
zwgwva.jpg

Mijn bestelling is eindelijk aangekomen, een zeer aangename verrassing (B&F, plz no hate). In de loop van de middag dan toch een shake van die gainer geprobeerd, weliswaar met minder poeder, gewoon om de smaak te testen. Die was goed, en bovenal viel het zeer licht op de maag. Heb er dan nog wat whey bij gekieperd. Zo kom ik in deze uitgedroogde dagen toh nog aan mijn macro's.
De rest van de dag heb ik ook gespendeerd aan mijn depleted body refillen met wat het nodig heeft, want ik voel me echt drained tot de 100ste macht.

Morgen blijft mijn vriendin slapen, dus ik ga deze avond injecteren. Om het nog wat over de test te hebben. In het begin van de kuur, zo'n 10kg geleden had ik best veel last van mental sides etc. In het midden van de kuur ook, maar toen schommelden mijn waarden erg. Het is me opgevallen, zeker nu in het uitgaan, dat ik weer helemaal de controle over mezelf heb. Nog steeds een korter lontje, en weliswaar reageer ik ook nog assertiever, maar dergelijke kleine 'uitbarstingen' gebeuren nog zelden. Het is aangenaam om eindelijk weer mezelf van voor de kuur te kunnen zijn, maar dan in harmonie met de test. Het voelt alsof mijn lichaam eindelijk de aanwezigheid van de test heeft omarmt en er nu in harmonie mee kan samenwerken. Moeilijk te verwoorden, maar het voelt best goed.

Straks gaat de inject er weer in, maar nu eerst filmpje kijken, want ik ben echt doodop.

Dag 77.

Today is a very sad day.

Lekker uitgeslapen, en voel me als herboren. Helaas niet meer geprikt gisteren, dus dat heb ik vanmiddag na het douchen dan maar gedaan. Nog steeds dezelfde spuit als vorige keer, dus ik had al verwacht dat er wat olie uit zou komen langs de achterkant.

De spuit ging er niet zo vlot in. Veel weerstand van mijn huid. Toen ik hem er toch in kreeg zat er totaal geen druk op. Het probleem daarmee is dat het niet komt omdat het er snel inging, maar omdat de totale spuit gewoon backfirede en alle olie er langs achter uitkwam. Toen ik de naald er terug uittrok was er zo ongeveer niks uit mijn naald gekomen. Uit pure frustratie er hem dan maar nog een keer ingeramd, en gewoon gespoten tot ik wat druk voelde, maar terwijl lekte zowat alle olie er gewoon uit langs de achterkant.

Op deze manier moet ik dus helaas mijn kuur beïndigen. Ik zal nog hard werken om met wat aanwezig is in mijn bloed de 82 te bereiken.

Vanaf volgende week zondag ga ik dan nog 4 weken nolva nemen, en dan zien hoe het met mijn pubergyno is. Als het nog niet weg is ga ik me even inlichten over hoelang het nog verantwoord is nolva te slikken, anders hoe ik er ook mee op.

Nakuur is dus tot 17 januari.

Wanneer ik officieel met mijn nakuur begin zal ik niet langer elke dag een stukje schrijven, want dat zou gewoon nutteloze tekst zijn denk ik. Ik verwacht geen drastische veranderingen van dag tot dag, dus zal ik nu een wekelijk overzicht geven.

Echt balen dat het nu echt ophoud. Ik word er al depressief van als ik er aan denk om off te zijn. Ik heb ook zo'n medelijden met mijn zak massgainer, die zich nu uithuilt in het hoekje van mijn kast. Best ironisch wel.

Eigenlijk zou ik gewoon graag nog een vial bestellen en blijven doorgaan. Toen ik gisteren mijn teelballen inspecteerde zag ik dat ze ferm gekrompen zijn, een signaal voor mij van mijn brein om te zeggen "Kerel, het is wel genoeg geweest zo.". Sad sad days helaas, maar het moest een keertje gebeuren toch? Intussen ga ik nog extra hard mijn best doen om nog snel alles uit de test te pompen wat ik kan.

Off gaan is een echte horror als ik het zo hoor, maar ik ben nog veel te jong om on te blijven. Daarnaast wil ik het ook gewoon een keertje voor mezelf zien natuurlijk. Ik hoop op 80kg te kunnen blijven na mijn kuur, en dan deze zomer te cutten met een 2e cycle.

Ik heb veel nagedacht over cycles, wat ik eerst wil testen, en het is uiteindelijk het volgende geworden:

150mg Test E (150mg EW)
400mg Tren E (200mg E3D)
200mg Mast E (100mg E3D)

Ik twijfel nog om de mast naar 400 op te krikken, en op het einde winny toe te voegen voor die lekkere striations. Ik sta dus open voor suggesties.

Ik wil alvast iedereen bedanken die de tijd heeft genomen mijn ellenlange verhalen te lezen, met daarnaast nog een extra bedankje voor allen die mij gesteund hebben.

Ik beloof volgende cycle weer dagelijkse updates, met misschien hier en daar wat aangepaste structuur.

In 2 weken al 4.4 kilogram? Wauw man. Niet te snel begonnen met overeten?

Succes met de nakuur man hoop dat het een beetje chill gaat en dat je veel over mag houden.

Succes met de nakuur.

Zet de test E maar op minimum 250 mg/week. Tren hoger dan 400 mg moet zeker niet. Ik zou in jouw geval als je wilt cutten de tren op 250-300 mg zetten en de mast zeker op 400 mg /week. Eerste 2-3 weken eet je genoeg kcals dus minstens 3500 in jouw situatie en vanaf dan ga je elke week je kcals verlagen. De laastste 3 weken kan je dan winstrol of anavar gaan toevoegen. Kan nooit verkeerd gaan op deze manier. Ik denk dat je het ook veel leuker zal vinden als je met mooie abs kan rondlopen in de zomer.

Net zo zeer als dat er geen bewijs bestaat voor een hogere inname van eiwitten terwijl je AAS gebruikt.

Punt is dat bij een dieet met een bijzonder groot aandeel eiwitten, de hoeveelheden koolhydraten/vetten er doorgaans onder lijden, hetgeen wel een negatieve impact kan hebben op je gezondheid dan wel je fysieke prestaties.

Niet als ie ook shitloads aan carbs eet en ook genoeg vetten. (Wat ie ook doet)

In een diepe cut zie ik dat wel gebeuren.

Edit, zag net pas anonymass reactie, nvm dit

Laatst bewerkt:
Jij hebt 10ml in een spuit geramd?

Succes met de nakuur.

Zet de test E maar op minimum 250 mg/week. Tren hoger dan 400 mg moet zeker niet. Ik zou in jouw geval als je wilt cutten de tren op 250-300 mg zetten en de mast zeker op 400 mg /week. Eerste 2-3 weken eet je genoeg kcals dus minstens 3500 in jouw situatie en vanaf dan ga je elke week je kcals verlagen. De laastste 3 weken kan je dan winstrol of anavar gaan toevoegen. Kan nooit verkeerd gaan op deze manier. Ik denk dat je het ook veel leuker zal vinden als je met mooie abs kan rondlopen in de zomer.

Word dat juist niet afgeraden ivm cortisol?

Dat is te zien wat je doel is. Anavar is ook een optie natuurlijk en heeft altijd men voorkeur.

Geeft me meer kracht, minder toxisch en word er ook vrij hard van. Winstrol verneukt men gewrichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven