KurdishBB
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik bedoel cortisol. Het advies is altijd om aan het einde van je kuur geen winstrol oid te nemen tenzij je voorbereid op een show/shoot. Dit omdat dit zou zorgen voor een verhoging van het cortisol wat weer katabool zou zijn.
Nu vraag ik me af, is dit niet gewoon een beetje uit verband gehaald? Hoe slecht is dit dan precies? Als het voor een show zeer zeker gebeurd ik grote doseringen, dan kan ik me niet voorstellen dat dit zo katabool is dat je er daadwerkelijk VVM voor inlevert bijvoorbeeld.
Op DBB worden snel adviezen van elkaar over genomen, maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord op deze vraag kunnen krijgen HOE slecht dit dan precies is.
(En nee, ik verwacht geen antwoord ik afgewogen exacte kilo's of grammen, uiteraard is dat afhankelijk van tal van factoren.)
Ik heb destijds Big CAT hierover een pm gestuurd. Deze info zou van hem afkomen werd altijd gemeld. Ik moet nog eens nakijken of ik de pm nog heb maar denk het niet. Maar qua inhoud kwam het neer op: het is helemaal niet zeker en het een aanname.
Als je het exact wilt weten dan moet je hem even een pm sturen
Staat allemaal duidelijk in mijn log.Waarom was je gestopt met HCG? En na hoeveel weken stopte de groei?
No clue. Ctrl+f is je beste vriend.

. Ik ben nu zo'n week van de test injecties verlost, en ik merk dat ik daardoor alleen al terug ben kunnen gaan naar mijn oorspronkelijke levensstijl. Persoonlijk heb ik de laatste 3 maanden in functie van deze kuur geleefd, en nu ik "off" ben is dat eindelijk niet meer zo. Ook al was het een leuke rit, toch ben ik blij dat het nu afgelopen is. Er is veel gebeurd, zowel slecht als goed. Nu kan ik weer mijn stabiele leventje aannemen en dat is best wel fijn.Misschien rare vraag maar denk je dat een anavar only je na een test500 kuur nog veel gaat opleveren?
Nee maar dat even buiten beschouwing gelaten, nu na een test 500 kuur bijna helemaal niks meer lijkt me toch?
Nee maar dat even buiten beschouwing gelaten, nu na een test 500 kuur bijna helemaal niks meer lijkt me toch?
kerel wat loop je nou te irriteren dan ik vraag het toch gewoon aan TS of is dit jou log?wat is het verschil tussen niet veel en bijna helmaal niks.. in beide gevallen niet de moeite waard, wat wil je nog meer weten?
kerel wat loop je nou te irriteren dan ik vraag het toch gewoon aan TS of is dit jou log?