AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker lekker! en het vet % ?
Nog steeds 10% volgens huidplooimeter en elektroweegschaal. Ik vind dat het lijkt alsof ik wat meer vet heb, maar uiteraard is 10% van 76.1kg ook meer dan 10% van 70kg.
 
Nog steeds 10% volgens huidplooimeter en elektroweegschaal. Ik vind dat het lijkt alsof ik wat meer vet heb, maar uiteraard is 10% van 76.1kg ook meer dan 10% van 70kg.
misschien ben je gewoon vochtig AF
 
misschien ben je gewoon vochtig AF
Dacht ik ook aan, maar na 2 maal bingedrinken ben ik amper gewicht verloren. Zeker weten kunnen we natuurlijk pas na de kuur.
 
Update dag 32. De tijd vliegt.
 
leuk om je updates te lezen!
 
Je gaat lekker op je kuurtje man,
Hoeveel kcal eet je nu wel niet weg op een dag:cool:
 
Je gaat lekker op je kuurtje man,
Hoeveel kcal eet je nu wel niet weg op een dag:cool:
Iets van een 4000Kcal. Heb echt een onverzadigbare honger, niet normaal :wiet:
 
Iets van een 4000Kcal. Heb echt een onverzadigbare honger, niet normaal :wiet:
Na 4000 nog steeds honger
Van test krijg je alleen maar meer honger,ik heb soms het id dat ik een lindworm heb ofzo:p
 
Na 4000 nog steeds honger
Van test krijg je alleen maar meer honger,ik heb soms het id dat ik een lindworm heb ofzo:p
Echt gestoord die test. Vroeger kreeg ik amper 2500Kcal weggestopt met al dat water in rijst ed. Nu kan ik gewoon niet stoppen met eten :tanden:
 
Echt gestoord die test. Vroeger kreeg ik amper 2500Kcal weggestopt met al dat water in rijst ed. Nu kan ik gewoon niet stoppen met eten :tanden:
ik heb dit zonder test al, alleen kan mn slakken metabolisme dit niet bijbenen
 
ik heb dit zonder test al, alleen kan mn slakken metabolisme dit niet bijbenen
Vroeger had ik hetzelfde probleem. Toen spamde ik wel cardio om dat tegen te gaan. :rolleyes:
 
Vroeger had ik hetzelfde probleem. Toen spamde ik wel cardio om dat tegen te gaan. :rolleyes:
haha precies wat ik nu doe, probeer wat te cutten maar 2300 is echt te weinig dus doe wat cardio om dat op te hogen
 
haha precies wat ik nu doe, probeer wat te cutten maar 2300 is echt te weinig dus doe wat cardio om dat op te hogen
Haha same. Ik haat cutten ik voel me dan altijd zo'n afrikaans kindje
 
Doe jij echt alcohol drinken tijdens je kuur? Vind je dat niet zonde van de gains en lijkt me niet bepaald gezond man :p
 
Doe jij echt alcohol drinken tijdens je kuur? Vind je dat niet zonde van de gains en lijkt me niet bepaald gezond man :p

Tijdens je kuur ben je zo anabool als wat dus met je gains hoef je totaal niet mee in te zitten.

Erg gezond is het inderdaad waarschijnlijk niet, maar ik denk dat het voor die 3/4 keer tijdens mijn hele kuur, voor de eerste keer in mijn leven niet zo veel kwaad zal doen.

Vroeger ben ik enkele threads tegengekomen over alcoholgebruik tijdens een kuur, en warschijnlijk de helft dronk tijdens het kuren. Daar komt dan nog bij dat in vergelijking met hen ik maar een flutkuurtje aan het doen ben. :o
 
Tijdens je kuur ben je zo anabool als wat dus met je gains hoef je totaal niet mee in te zitten.

Erg gezond is het inderdaad waarschijnlijk niet, maar ik denk dat het voor die 3/4 keer tijdens mijn hele kuur, voor de eerste keer in mijn leven niet zo veel kwaad zal doen.

Vroeger ben ik enkele threads tegengekomen over alcoholgebruik tijdens een kuur, en warschijnlijk de helft dronk tijdens het kuren. Daar komt dan nog bij dat in vergelijking met hen ik maar een flutkuurtje aan het doen ben. :o

oh okee, ik heb wel eens gelezen dat de kans op oestrogene sides toenemen. Maar goed jij hebt er dus geen last van haha :p
 
Ik ook niet :p En dronk geregeld een fles wijn hier en daar
 
Dag 36.

Vandaag is maandag dus altijd een zeer lastige dag. Ik voel me nog niet helemaal gedetoxt van zaterdagnacht maar niks speciaals.

Nu ik dagelijks wat meer in de spiegel kijk merk ik op dat mijn BF redelijk is gestegen. Pumps zijn ook wat minder de laatste tijd maar niks spectaculair slecht.

Test zou nu, bij begin van week 6 toch echt moeten inkicken, maar daar merk ik nagenoeg niks van. Daarom vraag ik me af of mijn BF stijgt omdat deze nieuwe vial fake is en ik dus teveel Kcal binnenkrijg, of omdat de oestrogeen een piek aan het bereiken is en er meer aromatisatie optreedt. Iemand hier ervaring mee?

Ik werd altijd verteld dat het beste kwam vanaf week 6 maar ik heb toch echt het gevoel dat week 2 de piek was en het sindsdien alleen bergaf is gegaan. Misschien was het wel test prop of was de vial wat overgedoseerd, kan zoveel redenen hebben.

Omdat ik niet weer dezelfde fout zal maken om in stijve billen te injecteren zal ik vanaf nu dus weer chest op maandag doen.

Training zag er als volgt uit:

Incline DB Press:
4x | 15x 22kg

Eerste oefening das chest eerst wat laten gewoon worden. Voelde duidelijk wel de activatie van mij borstspieren. Leek alsof ze na een lange winterslaap net wakker werden.
Seated Pec Fly (Machine)
4x |15x 35kg

Op oefeningen zoals deze prefereer ik soms om elke set hetzelfde gewicht te hanteren maar amper te rusten (10sec) tussen sets. Zo voel ik de activatie van mijn chest beter en komt de pump soms sneller, dit geldt wel vooral voor chest. Bij andere spiergroepen is dat voor mij niet altijd lucratief.
Decline DB fly:
4x|15x 8kg

Wie mijn vorige chestday log heeft gelezen weet waarom ik deze nu doe. Echte chestwrecker.
BB Bench Press (Smith Machine, exclusief bar):
15x 40kg
15x 60kg
15x 80kg
10x 100kg

Smith Machine gebruikt door gebrek aan skilled spotters. Over PR gesproken; WOW WTF. Ik weet dat dit smith machine was en dus makkelijker is. Maar toch ben ik trots op mezelf met zo'n strengthincrease.

Nog altijd redelijke chest pump, wat voor mij het grootste bewijs is dat de gear nog steeds actief is. In de spiegel ziet et er helaas niet zo uit. Pecs steken nu uit boven m'n gyno met die pump dus ziet er best wel raar uit. Kleine tekening ter illustratie:

qq1ekh.png


Niet zo'n anatomisch vakkundige tekening, maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel.

Daarna had ik les, maar door vertraging van de trein was ik dus te laat. Niet veel zitkeuze meer dus ben ik gewoon gaan shredden tussen een paar randoms. Helaas had ik niet goed opgelet en zat ik veel te dicht bij dat meisje dat ik me zo aangetrokken tot voel. Om het nog wat erger te maken zat er nog een babe aan de andere kant ook dus wegkijken was onmogelijk, net als opletten want die professor is echt onmogelijk om naar te blijven luisteren.
Het was een moeilijke keuze tussen op staan en gaan uitschrijven, hen in de aula proberen te verkrachten of opletten. Mentaal zwaarste middag ooit maar gelukkig heb ik het toch op keuze 3 kunnen houden.

Wat erg vreemd is, is dat de nood naar seks niet per se hoger is. Ik voel me gewoon constant extreem aangetrokken en verliefd op elke degelijke meid die ik zie, en ook al weet ik dat et geen modellen zijn, mijn hoofd doet ze er gewoon prachtig uitzien. Vet frustrerend allemaal.

Vanavond gaat de nieuwe inject erin. Vraag me af hoe dat gaat lopen. HCG zie ik echt totaal niet zitten, maar moet gewoon gebeuren toch. Wat ik allemaal niet doe voor deez nuts.

Dag 37.

Kutbrowser, hele daglog uitgetypt en dan crasht ie. Lekker.

HCG bubbeltje is verdwenen dus het is inderdaad opgenomen.
Glute voelt wat stijf maar voelt niet echt aan als PIP.

Vandaag was Back Training en het enige leuke aan m'n dag dus met plezier deel ik mijn nieuwe Deadlift PR:

Opwarming bestaande uit single arm bent over rows en good mornings met kleine dumbbells tot ik voel dat mijn spieren wakker geworden zijn.

Deadlifts:
10x 60kg
10x 100kg
10x 120kg
3x 140kg

Na zowat een eeuwigheid niet meer gedeadlift te hebben zo'n PR zetten vind ik echt top. Spieren hadden het nagenoeg niet echt zwaar en core strength is echt serieus toegenomen tov vroeger. Helaas begaven mijn handen het bij het liften van de 4e rep en had ik bijna mijn scheenbenen geraspt.

Seated Cable Row:
15x 32kg
(Wasted set much, voelde er totaal geen reet van.)
15x 36kg
15x 41kg
15x45kg


One arm bent over DB row + Bent over BB row (no rest):
4x | 15x 16kg + 4x | 15x 42kg

Reverse grip Lat Pulldows:
15x 36kg
15x 41kg
12x 45kg
8x 45kg

Linkerschouder had er duidelijk totaal geen zin meer in. Voelde de normale pijn van onstabiliteit en aangezien lat pulldows zowat de slechtste oefening hiervoor is heb ik het maar daarbij gelaten. Heb bij de pulldows de bar wel zover getrokken dat het leek alsof ik een triceps extension zou gaan doen, maar uiteraard heb ik het puur op lats gedaan, daar dit de beweging is die lats het best stimuleert.

Chin ups:
2x 8

Hierna had ik het wel gehad. Meer oefeningen doet had geen zin want back was er helemaal klaar mee. Zelfs geen T-Bar rows gedaan vandaag, ik mis ze nu al.

Daarna naar uni waar ik besef dat ik al mijn voedsel thuis ben vergeten.
Ik heb een echte diva als ik honger heb dus een slechte start van deze 'schooldag'.
Om daarna dan nog eens uit te vinden dat die verbazingwekkende brunette weer vlakbij zit maakte het allemaal nog wat erger. Het maakt niet uit hoever ze zit, wat ze aan heeft of wat dan ook. Ik lijk er altijd maar automatisch zonder enig besef dichtbij te gaan zitten, om daarna de les helemaal te verkloten voor mezelf.

Ik heb zowat de hele middag naar dr zitten kijken, en begon te beseffen dat ik me echt verliefd voel op dit meisje. Spartaanse vlinders fladderen door mijn buik, maar worden helaas overwonnen door het Perzische leger van schuldgevoel wanneer ik besef dat ik al een vriendin heb. Klotedag. Op dit moment wil ik gewoon naar huis toe, want ik voel me opgesloten in een wereld die me niet blij maakt, want ik wil bij beide meiden zijn. Eigenlijk wil ik gewoon bij elke lekkere meid zijn, maar deze is toch echt DE koningin. Aan de ander kant heb ik al een redelijk lange relatie met mijn vriendin en ben ik niet zo anabool dat ik dat zomaar wil gaan opgeven.

Erg frustrerend allemaal, eigenlijk wil ik gewoon opstaan en recht naar huis toe. Om een of andere reden ben ik plots haar facebook foto's aan het bekijken, en bij elke swipe word ik steeds verliefder. Fuck my life.

3u later zit het er eindelijk op en kan ik naar huis toe. Bij het opstaan kijk ik uiteraard direct haar richting uit, hopend om wat van haar stem, lach of welk gebaar dan ook op te vangen. Helaas besluit ze op dat moment me recht in de ogen te kijken, waarop mijn lichaam automatisch reageert met een instemmend glimlachje.

Niet veel meer verwachtend dan een rare blik of gewoon onderbreking van het oogcontact, werd ik dan weer verrast door de mooiste glimlach die ik in mijn hele leven heb gezien. Ik wou dat ze gewoon had weggekeken uit desinteresse, zodat ik misschien haar kon vergeten en verdergaan, maar dat was niet zo. Uiteraard ben ik ook blij dat ze glimlachte naar me, het gaf me wel voldoening.

Daarna verdween de hele wereld eventjes en stond ik volgens mijn vriendin gewoon 10 seconden recht voor me uit te staren richting het meisje, die ondertussen al verdwenen was.

Een hele stormloop van gevoelens daarna, en eigenlijk wou ik niets liever dan gewoon naar bed toe gaan, want met deze gevoelens kon ik echt niet om.

Helaas ontmoette ik toen mijn vriendin op de bus, en die was zeer aanhankelijk, maar door de recent events moest ik daar niets van hebben uiteraard. Kussen voelde niet zo plezierend als anders, en om het dan nog wat erger te maken zat de hele bus vol met 14-18 jarige marginalen.

Gelukkig hield de helft zijn bek vanaf ik iets te luid mijn ongenoegen verkondigde richting mijn vriendin.

Vanaf het moment dat ik afstapte had ik gewoon zin om alles kort en klein te slaan. Ik heb echter een zeer koppige vriendin die maar bleef aandringen zodat ik zou vertellen wat er gaande was, maar omdat dat onmogelijk was en zij maar bleef aandringen werd ik steeds kwader en gefrustreerder, tot ik er niets meer van moest hebben en toen ben ik een echte klootzak geweest en enkele dingen gezegd waarvan ik wou dat ik die niet had gezegd. Daarna vroeg ik er me met rust te laten, waarna ze zich veelvuldig verontschuldigde. Wat een eikel ben ik toch geworden.

Daarna kreeg ze echter nieuws dat haar grootmoeder net te horen had gekregen dat ze kanker had. En ik wou er niet zijn voor haar, het enige wat ik zei was 'oei', en toen ze verder wou praten vloog ik nogmaals uit.

Geen idee of het de test is, maar mijn hoofd is echt helemaal verneukt, net een 2e pubertijd joch. Gelukkig ben ik ondertussen al wat afgekoeld en ben ik blij dat ik een log heb, zodat ik gebeurtenissen als deze ook eens van me af kan schrijven.

Om het af te sluiten:

Back pics in rustpose met damn grote lovehandles.
2lc8ly1.jpg
2yv8pch.jpg
kd5150.jpg


Misschien dat ik 'm later nog even update voor de late lezers maar das niet zeker.

Dag 38.

Wordt wakker en het eerste dat ik voel is dat ik me niet meer superstoer voel.
Direct naar de weegschaal toe gerend in de hoop dat die mij wat anders kan vertellen, maar nee...

76,1. Ik ga constant achteruit dus. Heel vreemd. Nu heb ik wel sterke vermoedens dat de vial fake/underdosed is. Als ik niet meer vooruitga binnen een week ga ik een dubbele dosis zetten en zien wat dat doet.

Voor de rest niet zo'n interessante dag voor de log. Mentaal nog steeds niet op het juiste lijntje dus ik blijf maar binnen vandaag. Het enige opmerkelijke is dat ik neit meer extensief zweet en kapot ben na de seks, vreemd.

Dag 39.

Omdat er veel te veel aanwijzingen zijn dat deze vial ofwel fake, ofwel zwaar ondergedoseerd is, en mijn gewicht deze ochtend weer is gedropt (75.8kg), ga ik vanaf vandaag dus dubbele dosis zetten.

Vandaag dus 500mg wat deze week een 750mg week IN THEORIE maakt.
En volgende week wordt het dan 1 theoretische gram, en als dat niet werkt haal ik een nieuwe vial van die kut.

Bij de 2e injectie van 1ml vergat ik echter te aspireren (was net op dus give me a break :o). Toen ik de naald terugtrok begon ik plots heftig te zweten en zwaar te bloeden. Toen keek ik voor me en dacht ik "fuck". De volgende 30 seconden stond ik te hoesten alsof ik zou sterven. Vond het best wel grappig, zo weet ik tenminste dat er echt olie in zit.

Helaas spuiten in de badkamer vergeten, en toen mijn moeder thuiskwam en naar de badkamer ging was ik wel even intern aan het flippen.

Toen ze deruit kwam deed ze de spuiten doodleuk gewoon in de container zonder enige vragen. Eh?!

Ik heb ook besloten vanaf vandaag weer overvloedig te eten als een monster. De laatste week heb ik mijn voeding niet zo strikt bijgehouden door verscheidene redenen. Vandaag heb ik zo'n 600g aardappelen, 500g kipfilet en 300g vis binnen en dat zijn nog maar 3 van de 7 maaltijden, dus zal vandaag zeker wel goed zitten.

Toen ik daarna naar de uni ging had ik nog steeds wat last van hoesten. Eenmaal aangekomen in de les voelde ik mijn lichaamstemperatuur stijgen als de tering en kreeg er een opvlieger bij, alsof ik net 10km had gelopen. Vanaf dat moment wist ik dat het goed zat. Uiteraard stond ik daarna te popelen om te gaan trainen. Omdat ik een rustdag heb gehad na chest & back, ga ik vandaag schouders doen.

Training zag er als volgt uit:

Left shoulder exorotation:
4x |15x 4kg

Vanwege bankart, verrassend goede hulp.

DB Shoulder Press:
20x10kg
3x | 20x16kg


Face pulls:
15x 14kg
15x 23kg
15x 32kg
15x 37kg


DB Side raises:
20x 5kg
20x 6kg
20x 7kg
20x 8kg


Rear delt fly:
4x |20x 25kg

Op dit moment had ik al moeite om de oefening uit te voeren enkel en alleen door de pump.

DB Front raises:
20x 6kg
20x 7kg
20x 8kg
20x 9kg

Een bangelijk samenspel van lachen en het uitschreeuwen van de pijn. Ik ben officieel een masochist.

Al na de 1e oefening kreeg ik puimp, en wat voor één jonge ho ho hoooow. Dubbele dosis doet eindelijk zijn werk zoals het vroeger deed. Zo'n gekke pump heb ik echter wel nog nooit meegemaakt. Mijn schouders duwden zo hard tegen mijn shirt dat ik twijfelde om hem uit te trekken. Zag er eigenlijk toch niet echt uit want mijn mouwen zagen er supervreemd uit zo.

Uiteindelijk dan toch niet gedaan om te ecto's niet weg te jagen. Eventjes serieus, dat is helaas gewoon verboden :grumble:.

Ik voel me eindelijk terug in de vibe. Vanaf nu dus dubbele dosis, aangezien de werkzame stof hetzelfde voelt. Hopelijk is het niet alleen mentaal en merk ik het ook weer op de weegschaal.

Voor mij in de toekomst alvast geen EP meer, hopelijk is die IG wel wat.

Dag 40.


Nog een maandje te gaan nu. Ik had verwacht dat kuren echt eeuwen zouden duren maar ze vliegen helaas voorbij als niks. Zelfs met zulke gains in zo'n korte tijd ben ik nog steeds niet tevreden, maar dat is nu eenmaal eigen aan BBen uiteraard.

Lange dag vandaag, hele dag les, dus pas training in de vooravond. Tijdens het practicum was het meisje waar ik op verliefd ben geworden weer aanwezig, aan de tafel recht naast me dan nog wel. Wanneer ze opkijkt naar me kan ik me zelfs niet meer tot een glimlachje brengen. Ik sta daar gewoon verstijfd als een meloenhoofd.

Ik was het hele practicum zwaar aan het ownen, maar vanaf dat moment kon ik geen deftig woord meer uitbrengen, kuthersenen. Voor de rest een betrekkelijk plezierige dag op uni, vrijdag dus ik was wel wat opgefokt en blij omdat het vrijdag was en ik vanavond een super avondje alleen met mijn vriendin zou hebben, een avond waar ik al lang naar uit kijk. Vandaag was arms, prettige training dus, met vet dikke monsterpump weer.

Routine was dezelfde zoals gewoonlijk, alleen heb ik ditmaal besloten eerst triceps te trainen en daarna biceps. Triceps met pump ziet er echt vies uit eigenlijk, net alsof er een kwab vocht over mijn elleboog hangt, alsk ik triceps dan flex doet het helemaal een rare beweging, degoutant echt.

Training zag er dus als volgt uit:
Skullcrushers:
4x | 15x 10kg+EZ-Bar

Triceps pulldows :
4x | 15x 27kg

Reversed Triceps pushdows:
15x 27kg
3x | 15x 32kg

Barbell curls:
4x | 15x 10kg

Preacher curl Machine( Dropset without rest):
20x 40kg
18x 30kg
18x 20kg
12x 15kg

Hammer curls:
3x | 20x 10kg
10x 16kg


Totaal geen krachtstats vandaag. Was vrij snel moe door voedselgebrek vandaag.

Helaas besloten bij thuiskomst mijn half dronken ouders me te bashen over het feit dat ik veel te veel eet volgens hun (vreemd, een kleine 2 maand geleden at ik veel te weinig?). Daarna besloot mijn moeder geen eten meer te bereiden voor me, een lijstje op te stellen van wat ik allemaal niet meer mag eten van der, en me te verbieden nog te koken. Op dat moment was ik vanbinnen echter wel aan het koken, en had ik het moeilijk om niet alles kort en klein te slaan en zwaar uit te vliegen tegen mijn ouders. Toen besloot mijn moeder me nog allemaal bullshit te verwijten en voor vanalles uit te schelden. We hebben een lange historie mijn ouders en ik, dus wat gebroken meubels en een dikke scheldpartij is wel het minste wat ze verdienen. Ik verlaag me normaliter niet tot dat niveau, maar nu was ik echt in oorlog met mezelf om kalm te blijven.

Gelukkig had ik nog de date met mijn vriendin om naar uit te kijken, en ik besloot er eentje te blowen zodat ik wat kon relaxen en een prettige avond zou kunnen hebben met mijn vriendin, zodat ik niet de hele avond zo mokken ed. Helaas besloot mijn vriendin dan ook een aanvalletje op mij te lanceren, ook al weet ze dat ik blow. "Wat is dat?" "Wat doe je nu?" "Waarom denk je dat dat zomaar oke is om dat bij mij te doen?".

Toen heb ik mijn aansteker kapotgegooid. Daarna bleef ze me bestoken met, "Wat heb ik nu verkeerd gedaan?", " Waarom doe je nu zo kwaad tegen mij?", "Je moet het niet op mij uitwerken hoor.", "Ik verdien het niet dat je zo doet", en begon ze tussendoor af en toe te huilen. Bedenk wel, ik had toen het hele verhaal al lang uitgelegd, en wenen doet ze vrij snel. Toch voel ik me altijd schuldig, en nog bozer op mezelf. Ik besloot toen naar bed toe te gaan om de woede af te slapen, en toen ging ze van "kom je hier alleen om te slapen ofzo?" "En ik dan?" "Dat is toch niet eerlijk voor mij?" "Ik verdien wel een verklaring.".

Totaal geen steun aan dus. Toen voelde ik dat de emmer zou gaan overlopen en ben ik gewoon recht naar de voordeur gegaan en naar huis gerend.

Thuis geen voedsel, dus ik heb vandaag zo'n 1000Kcal binnen tops. Ik heb het zowat gehad met iedereen in mijn omgeving atm. Lijkt wel alsof die test me eindelijk de moed heeft gegeven om het niet allemaal zomaar te ondergaan. Mentaal zit ik er echt door nu, maar ik klamp me zoals altijd vast aan liften, en nu ook aan de kuur.

Dag 41.

Altijd bagger wanneer je na een kutdag wakker wordt en beseft dat er nog niks veranderd is.
Gelukkig ben ik nu vol enthousiasme aan het kuren en train ik met hart en ziel, voorlopig haal ik daar mijn levenslust uit. Ik was van plan chest en shoulders te doen, een nieuw experiment om mijn gedachten erbij te houden.

Toen ik eenmaal in de fitness aankwam raakte ik aan de praat met 2 buddies van me die quads & calves aan het trainen waren met hun nieuw schema op aanraden van de #1 gym bodybuilder.
Ze vroegen me om te joinen en ik dacht "waarom ook niet?" aangezien ik toch nog geen benen heb gedaan deze week, behalve de middelste dan :rolleyes:.

Ik heb hun hele schema meegevolgd, behalve dan het feit dat ik een god ben en in de plaats van hun miezerige aantal reps, er telkens high reps van gemaakt heb.

Training zag er als volgt uit:

Squats:
30x 40kg
30x 50kg
30x 60kg
30x 70kg


Hack squat machine (exclusief compartiment):
30x 80kg
30x 100kg
30x 120kg

Wtf is er met mijn legs aan de hand dit is zo easy.

Leg extensions:
30x 32kg
30x 39kg
30x 45kg

The one and only... Legbrah.

Leg press (exclusief compartiment):
30x 120kg
30x 140kg

En daarna een gigantische dropset van:
30x 140kg
30x 100kg
30x 80kg
30x 60kg
30x 40kg

Wtf is dit voor oefening?! Die dropset is een echte killer, maar die 2 gewone sets ervoor snap ik niet echt, net zoals mijn gymbuddies zich er niet aan snapten dat zij 6 reps plooiden en ik er 30.

Calve raises:
2x | 40x 20kg

Op dit moment kan ik amper nog wandelen, dus gewoon lekker naar huis toe.

Lekkere pump wel, maar niks speciaals. Training zwaar gekilld, helaas begon mijn moeder weer aan een rampage toen ik thuiskwam. Gewoon naar mijn kamer toe asap zodat ik niks stuk kan maken en daar wachten tot approx 22:30 tot ik zonder ruzie naar beneden kan en een massive shake kan drinken, want vrij veel voedsel krijg ik hier toch niet meer. Kuthoer.

Toen ik boven was hoorde ik er weer achter mijn rug om praten, morgen ga ik der confronteren en kijken wat er uit komt. Ben dit drama wel stilletjes aan zo beu. Een beest moet gevoed worden, einde discussie.

Bij deze kijk ik ernaar uit om morgen eens chest&shoulders uit te proberen, als ik uit bed raak.

Dag 42.

Lang naar het plafond gestaard vannacht dus deze ochtend helaas weer niet uit bed geraakt om te gaan trainen. Heel jammer.

Om de dag toch nog wat interessant te maken zal ik vanavond mijn inject doen. Helaas sta ik dankzij mijn ouders nu bankroet en kan ik dus geen nieuwe vial halen voor na deze week. Ik zal proberen nog een oplossing te vinden. Ofwel wordt het 2 weken underdosed 500mg ofwel 1 week underdosed 1g zoals ik nu aan het doen ben.

Zal waarschijnlijk voor de eerste optie kiezen aangezien ik nu wel wat gek begin te worden en ik de kick in wat onderschat heb, zeker omdat ik deze week een theoretische 750mg heb gezet.

Wanneer iedereen naar bed toe is en de criminelen uit hun hol kruipen zal ik mijn inject gaan zetten.

0:46 en zonet mijn nieuwe inject gezet. Ben erg gemotiveerd vandaag, ook voor het injecteren, zit er eigenlijk al de hele dag op te wachten (hahaha), erg vreemd.

Smoothste inject van de hele kuur, waarschijnlijk omdat ik het voor de eerste keer echt zag zitten. Ging er gewoon PLOEP direct in. Aspireren zonder probleem, en injecteren had ook totaal geen weerdruk in vergelijking met anders.

Morgen alweer het begin van week 7, dus direct weer de beuk erin! Ik geniet nog steeds met volle teugen van deze kuur, zijn veranderingen en resultaten. Ik ben niet meer zo blij geweest met mijn vooruitgang sinds mijn eerste cut, hetzelfde geldt voor het zelfvertrouwen. Kan niet wachten tot mijn cutkuur in de lente om mijn nieuwe ripped physique aan de wereld te laten zien. Want wat iedereen ook zegt, nog nooit eerder heb ik zoveel bloed, zweet en tranen gegeven als tijdens deze kuur. Nog nooit had ik zo'n doorzettingsvermogen. Natty or Enhanched, voor ieder die zo hard traint in de gym als ik heb ik immens respect.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven