AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
6kg nu.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6kg nu.
Nog steeds 10% volgens huidplooimeter en elektroweegschaal. Ik vind dat het lijkt alsof ik wat meer vet heb, maar uiteraard is 10% van 76.1kg ook meer dan 10% van 70kg.
misschien ben je gewoon vochtig AFNog steeds 10% volgens huidplooimeter en elektroweegschaal. Ik vind dat het lijkt alsof ik wat meer vet heb, maar uiteraard is 10% van 76.1kg ook meer dan 10% van 70kg.
Dacht ik ook aan, maar na 2 maal bingedrinken ben ik amper gewicht verloren. Zeker weten kunnen we natuurlijk pas na de kuur.
Iets van een 4000Kcal. Heb echt een onverzadigbare honger, niet normaalJe gaat lekker op je kuurtje man,
Hoeveel kcal eet je nu wel niet weg op een dag![]()

Na 4000 nog steeds hongerIets van een 4000Kcal. Heb echt een onverzadigbare honger, niet normaal![]()

Echt gestoord die test. Vroeger kreeg ik amper 2500Kcal weggestopt met al dat water in rijst ed. Nu kan ik gewoon niet stoppen met etenNa 4000 nog steeds honger
Van test krijg je alleen maar meer honger,ik heb soms het id dat ik een lindworm heb ofzo![]()

ik heb dit zonder test al, alleen kan mn slakken metabolisme dit niet bijbenenEcht gestoord die test. Vroeger kreeg ik amper 2500Kcal weggestopt met al dat water in rijst ed. Nu kan ik gewoon niet stoppen met eten![]()
Vroeger had ik hetzelfde probleem. Toen spamde ik wel cardio om dat tegen te gaan.ik heb dit zonder test al, alleen kan mn slakken metabolisme dit niet bijbenen

haha precies wat ik nu doe, probeer wat te cutten maar 2300 is echt te weinig dus doe wat cardio om dat op te hogenVroeger had ik hetzelfde probleem. Toen spamde ik wel cardio om dat tegen te gaan.![]()
Haha same. Ik haat cutten ik voel me dan altijd zo'n afrikaans kindjehaha precies wat ik nu doe, probeer wat te cutten maar 2300 is echt te weinig dus doe wat cardio om dat op te hogen
Doe jij echt alcohol drinken tijdens je kuur? Vind je dat niet zonde van de gains en lijkt me niet bepaald gezond man![]()

Tijdens je kuur ben je zo anabool als wat dus met je gains hoef je totaal niet mee in te zitten.
Erg gezond is het inderdaad waarschijnlijk niet, maar ik denk dat het voor die 3/4 keer tijdens mijn hele kuur, voor de eerste keer in mijn leven niet zo veel kwaad zal doen.
Vroeger ben ik enkele threads tegengekomen over alcoholgebruik tijdens een kuur, en warschijnlijk de helft dronk tijdens het kuren. Daar komt dan nog bij dat in vergelijking met hen ik maar een flutkuurtje aan het doen ben.![]()

). Toen ik de naald terugtrok begon ik plots heftig te zweten en zwaar te bloeden. Toen keek ik voor me en dacht ik "f**k". De volgende 30 seconden stond ik te hoesten alsof ik zou sterven. Vond het best wel grappig, zo weet ik tenminste dat er echt olie in zit.
.
.