AndroidHealthClinic

Test E 500mg kuur dagboek

Raverboy21

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
20%
Beste BBers!

Ik heb eindelijk me gear binnen en ga een test E only kuurtje 12 wkn doen.

Ik wil hier graag me vorderingen bijhouden voor mezelf en voor jullie.

Huidige stats : 1.88 - 92kg - bf :19% (en dalend:P)

Hoop dat jullie me gaan volgen !

hey man,

leuk dat je het bij gaat houden, zal t zeker volgen aangezien ik zelf ook net een week bezig ben met een test-e only, alleen winny als kickstart verder.

succes

Gebruik je de test om te cutten of?

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik je de test om te cutten of?

yup probeer het te gebruiken om te cutten. heb me voeding op aangepast .

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Gister eerste shot gezet.. ging goed naald gleed er zo in alleen heb denk ik iets te snel geinjecteerd... paar uur daarna wat spierpijn maar vandaag al veel minder..

Net lekker getrained borst biceps ernaartoe gefietst 3 km half uur cardio en 3km terug gefietst !

Vandaag 2 dagen na de shot nog best wat spierpijn! denk dat ik iets te snel geinjecteerd had en dat me been niet volledig ontspannen was... Volgende keer beter !

Vanavond rug -triceps ( ja triceps voor de verandereing) training.

Hoop dat de pijn in me bovenbeen gauw minder zodat ik keihard benen kan trainen.

Misschien vanaf week 4 proviron erbij laten meelopen op 50mg ED?

Misschien vanaf week 4 proviron erbij laten meelopen op 50mg ED?

Ja was ik wel van plan idd!

Ben benieuwd wneer de test inslaat meestal weekje of 2 toch?

Net terug gekomen van een lekkere rug en tricep dagje.. zal zo wat meer info over de oefeningen neerzetten die ik heb gedaan en me voeding!

Weer even een update over me kuur gister 2de spuit erin en vandaag alweer spierpijn! zit mezelf egt af te vragen wat ik fout doe !! iemand tips?

Verder is het pas de 2de prik heb nog niet veel gemerkt van de test enkel miss wat geilheid ? maar dat kan ook toeval zijn ahaha..

Dalijk even lekker trainen helaas geen benen maar effe borst tricepts.

verder hieronder nog een keer me voedingsschema..

maaltijd 1
3 pillen aminozuren
85 gram havermout
1,5 schep whey protaine
multivitamine

kal: 479 e: 43,1 k: 54,7 v: 2

maaltijd 2
3 pillen aminozuren
70 gram rijst
180 gram kip fillet
200 gram sla
1 omege-3 visolie capsule

kcal: 449 e: 45,4 k: 56 v: 2,5

maaltijd 3
3 pillen aminozuren
500 gram komkommer
200 gram gerookte zalm
vitamine B complex
vitamine C

kcal: 470 e: 53 k: 11 v: 22,4

maaltijd 4 (probeer er voor te zorgen dat dit de maaltijd vķķr de training is)
275 gram aardappel gekookt
150 gram tartaar
1 appel
3 pillen BCAA'S

kcal: 485 e: 38,7 k: 61,8 v: 6,9

DIRECT NA DE TRAINING: 3 pillen dextrose druivensuiker, 3 amino's en 3 pillen BCAA'S

maaltijd 5
65 gram rijst
1 schep whey protaine
100 gram kip fillet
200 gram sla
1 omega-3 visolie capsule

kcal: 451 e: 45,4 k: 53,1 v: 2,4

maaltijd 6
3 pillen aminozuren
150 gram tonijn uit blik (olie basis) wel de olie goed laten uitlekken
65 gram rijst

kcal: 516 e: 41,4 k: 51 v: 16

maaltijd 7
500 gram magere kwark

kcal: 355 e: 50 k: 17 v: 2,5

Totaal kcal = 3205

Eiwitten = 317

Koolhydraten = 304,6

Vetten = 54,6

Als ik jou was zou ik in de bil zetten, in mijn ervaring is dat minder pijnlijk.
Wat voor test heb je dan?Want ik merk het altijd na een dag of 3 al hoor, niet kwa gains of kracht ofzo natuurlijk maar zeg maar het ´on-gevoel´.
Verder vind ik dat je vrij laag in de calorieen zit, ben je al aangekomen?

Van de 1e 4 injects in me bovenbeen had ik ook 2 a 3 dagen pijn, daarna geen last meer gehad.

Lichaam moest effe wennen kijkt het :D

Ga ik volgen ;)

Toch een vraagje;
-waarom maaltijd 3 andere verhoudingen,normaal hanteer je blijkbaar K 50/ P 40/V 10 verhoudingen?

Tonijn op olie zou ik ook vervangen door tonijn op 'eigen nat', kwaliteit van die olie in blikken zuigt meestal. Kan je zelf nog deftige olie toevoegen.

Als ik jou was zou ik in de bil zetten, in mijn ervaring is dat minder pijnlijk.
Wat voor test heb je dan?Want ik merk het altijd na een dag of 3 al hoor, niet kwa gains of kracht ofzo natuurlijk maar zeg maar het ´on-gevoel´.
Verder vind ik dat je vrij laag in de calorieen zit, ben je al aangekomen?

In de bil kan ik niet zetten omdat ik voor me werk heel de dag achter de pc moet zitten.. als er dan wat fout gaat kan ik dus niet werken ;)
Maar denk dat ik al weet wat het is ik moet de naald wat schuiner houden ik hield hem namelijk helemaal recht.

Test is van Aburaihan iran.. dus zit wel goed denk ik ;)

Calorien zitten niet heel hoog want wil ook kwa vetpercentage wat zakken. Ben vanaf vorige week halve killo aangekomen.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Ga ik volgen ;)

Toch een vraagje;
-waarom maaltijd 3 andere verhoudingen,normaal hanteer je blijkbaar K 50/ P 40/V 10 verhoudingen?

Tonijn op olie zou ik ook vervangen door tonijn op 'eigen nat', kwaliteit van die olie in blikken zuigt meestal. Kan je zelf nog deftige olie toevoegen.

Om eerlijk te zijn weet ik neit waarom de verhoudingen in maaltijd 3 anders zijn.. me begeleider heeft het zo voor mij samengesteld.. tonijn op eigen nat vind ik niet te kanen en wederom heeft me trainer me verteld dat ik deze ook gewoon kan gebruiken.

Tnx! dat je gaat volgen!

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Net borst en triceps getraind ! leek er een beetje op alsof ik iets meer kracht had.. ramde de 100kg bankdruk 7 keer dus was erg tevreden..

Vond het k*t dat ik geen benen kon trainen vandaag maargoed kijken of het woensdag lukt.

Hoezo kan je geen benen trainen?
Omdat ze beetje zeer doen?
DOORBIJTEN.

update van vandaag :

Met moeite sochtends me bed uitgenomen.. bovenbeen doet ontzettend zeer lopen gaat moeilijk... weet nu denk ik hoe het komt ik spuit in me quads maar stak de naald van boven erin moet e naald er aan de zijkant recht op de spier erin doen dus dat is mijn fout geweest.

Maargoed al hinkend naar de gym geweest.... lekker rug en biceps getraind trainen gaat goed ik kon hard knallen zwaardere gewichten en had een lekkere pomp na het trainen. Misschien begint de test nu tog eindelijk in te slaan:D

Hoop dat ik morgen met een iets mindere last van me been wakker word want ik moet egt aan de cardio:P

Mij valt de pijn van injecteren ook best tegen. Maar ik heb test en tren, geen idee wat meer zeer doet want ik heb nooit test only gedaan. Er is niet veel aan te doen en heb mijn trainingen ook deels aangepast aan het injecteren. Ik prik direct na benentraining en neem de dag daarop een dag rust. Wees blij dat je een bureau hebt, ik loop de hele dag heen en weer in de zorg met een pijnlijk been :(

Mij valt de pijn van injecteren ook best tegen. Maar ik heb test en tren, geen idee wat meer zeer doet want ik heb nooit test only gedaan. Er is niet veel aan te doen en heb mijn trainingen ook deels aangepast aan het injecteren. Ik prik direct na benentraining en neem de dag daarop een dag rust. Wees blij dat je een bureau hebt, ik loop de hele dag heen en weer in de zorg met een pijnlijk been :(

hahah oeii.. ja voor jou is het wel k*t idd... maar ik deed het elke keer verkeerd maar als het goed is moet het nu goed gaan !:P idd effe me training erop afstellen mocht het tog weer niet goed gaan :P..

De test begint nu volgens mij te werken... merk dat mijn libido ook wat stijgt... wneer kwam het bij jou ? of is het al gekomen ?

Wellicht heb je zo juist meer pijn, omdat je beenspieren nog gespannen zijn van de beentraining.

als je in je bil zet dan heb je gewoon veel minder last vanhet spuiten...
dus kun je ook makkelijk werken en vooral belangrijk...benen trainen!!!
gewoon proberen...

als je in je bil zet dan heb je gewoon veel minder last vanhet spuiten...
dus kun je ook makkelijk werken en vooral belangrijk...benen trainen!!!
gewoon proberen...

ik prober het zondag nog 1 keer in me quads en anders gaan we over naar bil idd

Terug
Naar boven