XXL Nutrition

Test E 500mg kuur dagboek

• Topic Starter Topic Starter
Even een update was laatste dagen te druk om te posten..

Trainen gaat heerlijk kracht begint een beetje te komen en door me cardio begin ik wat droger te worden! wel heb ik vaak last van een erectie aahaha:P

Heb vandaag Nieuwe lading snoep gehad en er zat ook bold bij :D heerlijk die voeg ik er effe bij kan geen kwaad toch?

Gewicht is nog niet echt gestegen.. zou kunnen komen doordat ik 3x 10km fiets per week?

Later meer!

Ga je volgen ben toch eens benieuwd naar de resultaat!!!
Ga zelf ook een test e doen maar dan met d-bol als kick
Suc6....

Laatst bewerkt:
Gister weer spuit gezet.. de derde weer ongelofelijk pijn in me been... heel irritant kwa kracht ga ik rap vooruit en in de spiegel lijkt alles ook wat mooier/droger... voel eindelijk triceps eruit komen en me lats beginnen ook eindelijk te komen alleen schrok ik vanmorgen van de weegschaal 91,2 terwijl ik op 93 begon:P kan eraan liggen doordat ik 3x 10 km fiets! maarjah we zullen zien hoe de been morgen wakker word. ik voorspel dat het weer mank lopen word. Volgende inject tog maar in de bil proberen!

Gister de Bold gezet vriendin van me heeft me geholpen en heb vandaag bijna geen spierpijn ! YES! vanavond lekker knallen!

vanwaar bold ineens erbij?

Wanneer ga je je voeding aanpassen op cutten?

vanwaar de bold keuze en hoelang ga je dat gebruiken?

Laatst bewerkt:
zou nog verder zakken in Carbs

Vandaag naar de dokter geweest.. puistjes van de baardgroei heel zwaar zelfs.. nu heb ik van de dokter Roaccutane gekregen en hij verelde er even bij dat ik over 3 weken een bloedtest moet doen. Shit:O? heb de dokter eerlijk verteld dat ik aan de aas zit en hij hield offcorse zijn praatje over hoe slecht het wel niet voor je was.. Nu zei hij dat het voor het bloedonderzoek niet veel uitmaakt dus ik kan met een gerust hart bloed gaan prikken?

Hoe sta je er nu voor? zo te zien al een tijdje niet meer gepost.

Heej, hoe is het nu met de huiduitslag? Minder geworden en hoe is het met je Gains?

Terug
Naar boven