XXL Nutrition

Test e 500mg kuurlog

Bezoekers in dit topic

Wat zijn je stats? Lengte en gewicht enzo? Altijd leuk om te weten kunnen we ook beter zien welke vordering je maakt :)
 
Wat zijn je stats? Lengte en gewicht enzo? Altijd leuk om te weten kunnen we ook beter zien welke vordering je maakt :)
stats zijn 1.80 76kg bf 13%

UPDATE:
Eerste week zit erop. Momenteel niet heel veel spannends. Het wel het idee dat ik wat sterker ben, dit kan ook natuurlijk mentaal zijn omdat ik weet dat ik iets in me heb. Verder drie dagen last gehad van de eerste spuit maar ook dat was niet heel heftig of iets dergelijks. Meer als een lichte blauwe plek. Vragen zijn altijd welkom, tips voor aanvulling op volgende log ook :)
 
Voeg 200mg mast e toe

Edit: Te laat lol

Succes
Dit was indd te laat want ben al begonnen.

Verder als update:
Week 2 zit er inmiddels op. Ik begin wel een beetje te merken dat mijn spieren groeien. Ook Heb ik steeds minder last van mijn bil na de spuit. Wat betreft mijn gedrag of dergelijke beïnvloedingen op mijn gevoel is nog weinig te merken. Wat betreft trainen, train ik zo veel mogelijk. Gemiddeld 6x per week en met mijn voeding zit ik op 3100 kCal per dag. Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het graag. Alle vragen zijn welkom :)
 
als het goed is nu halverwege... hoe staat het ervoor?
 
Zoals jullie zien heb ik een tijdje niets gepost. Ik had het namelijk redelijk druk dus had even geen zin/tijd. Maar tot op heden ook niet echt heel bijzondere dingen die echt gepost moesten worden. Momenteel zit ik in de 7e week en voel me prima. Verder ben ik 5kg aangekomen (ik weeg momenteel 81kg). Wat ik zelf schat is dat hier van 3/3.5 kg massa is en 1.5kg vet. Wat betreft de sites valt alles tot nu toe mee. Wel heb ik een klein beetje acne en zijn mijn testikels wat gekrompen maar verder niets schrikbarends. Wat betreft mijn kracht is er wel een redelijke toename te merken maar ook dit is niet extreem. Zelf ben ik tevreden tot op heden en ga ik gewoon lekker door! Ik zal jullie meer op de hoogte proberen te houden. :) Zoals jullie inmiddels waarschijnlijk wel weten zijn vragen altijd welkom!
 
Meer eten!! 5kg op jouw fysiek is weinig...tel
Daar nog eens vocht en vet bij af... uppen!!
 
Meer eten!! 5kg op jouw fysiek is weinig...tel
Daar nog eens vocht en vet bij af... uppen!!
Edit: zo hallo, andere topic. Je reactie lijkt net alsof hij een reply was op mijn eigen laatste post.
Negeer dit!!
 
Laatst bewerkt:
Ik volg je!
Zit momenteel zelf in de 3de week 500 test en 200 primo.
Ben van 102 naar 105kg gegaan, al boeit mij de weegschaal niet zoveel.
Vind de spiegel belangrijker.
Hopen dat ik komende weken verschil begin te zien.
Succes en ik volg je log!
 
Back
Naar boven