Fitness Seller

Test e 500mg kuurlog

Bezoekers in dit topic

Peter241

Novice
Lid geworden
25 jan 2018
Berichten
8
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
76kg
Hallo allemaal,

Volgende week wil ik beginnen met een kuur test e.
Ik zie vaak dat er hcg bij wordt gebruikt, ik vroeg me af wat jullie meningen hierover zijn.

Momenteel ziet mijn schema er zo uit:

week 1-10 500mg test-E EW
week 12-15 20mg nolvadex ED

Mijn vraag is dus:
Is het aan te raden om hier hcg aan toe te voegen?

Ook ga ik volgende week dus daadwerkelijk beginnen met loggen dus voel je vrij om te volgen en al je vragen te stellen :).

Alvast bedankt!
 
week 1-10 500mg test-E EW
week 12-15 20mg nolvadex ED
Week 1-12: 2 x 250iu hcg ew

Dit zou ik zelf op deze manier toevoegen.
250iu op maandag en donderdag.

Wat vindt je daarvan?
 
hcg uppen naar 2 x 500iu per week, ben zelf ook de eerste keer begonnen op 2 x 250iu en dat was niet genoeg :p
 
In voor log.
 
Voor hem mss wel.

kans is bizar klein, voor trt dosissen zou het mss wel voldoende zijn, maar in een kuur ga je hoogstwaarschijnlijk meer nodig hebben, met 500iu 2x pw ga je ook geen schade aanrichten dus kan je beter daarvoor gaan. Als je begint op 250iu 2x pw en je teelballen krimpen ga je mss stootdosissen nodig hebben om ze weer op grootte te krijgen, zeker als je het te laat doorhebt dus gwn op 500iu 2x pw beginnen :p
 
Vandaag alles gehaald dus nu klaar om te beginnen. Ik hou jullie op de hoogte!
 
kans is bizar klein, voor trt dosissen zou het mss wel voldoende zijn, maar in een kuur ga je hoogstwaarschijnlijk meer nodig hebben, met 500iu 2x pw ga je ook geen schade aanrichten dus kan je beter daarvoor gaan. Als je begint op 250iu 2x pw en je teelballen krimpen ga je mss stootdosissen nodig hebben om ze weer op grootte te krijgen, zeker als je het te laat doorhebt dus gwn op 500iu 2x pw beginnen :p

2x250 was voor mij genoeg op 1300 mg
 
2x250 was voor mij genoeg op 1300 mg

ging je puur uit van de grootte van je teelballen? of ook bloedtest gedaan op hcg only? mn teelballen waren ook maar een klein beetje gekrompen op 250, maar na ff 500 te zetten werden ze groter en toen pas hadk door dat dat hun oorspronkelijke grootte was lol

hcg kost je ook maar een paar tientjes extra, zou gwn 2x 500 zetten @TS, het heeft echt geen zin om een zinloos risico te pakken
 
Maar hcg heeft ook zo z'n sides toch?

op korte termijn heeft het geen schadelijke invloed op de gezondheid op die dosis, schade aan teelballen ontstaat bij stootdosissen en mogelijk (want hier zijn nog geen studies over) bij langdurig gebruik (bv jarenlang)

hcg zorgt wel voor meer test in totaal omdat het je eigen productie onderhoudt, dus je zou wel meer kunnen aromatiseren maar das niet per se een side :p
 
Kleine update:
Eerste spuit test vandaag gezet.
Verder heeft diegene waarbij het koop mij aangeraden om hcg naast nolva bij de nakuur te gebruiken en dus niet tijdens de kuur. Wat is jullie mening daarover?

P.S. Als jullie geïnteresseerd zijn in mijn voedingschema wil ik die ook zeker uploaden! Ik hoor het graag, groetjes!
 
Kleine update:
Eerste spuit test vandaag gezet.
Verder heeft diegene waarbij het koop mij aangeraden om hcg naast nolva bij de nakuur te gebruiken en dus niet tijdens de kuur. Wat is jullie mening daarover?

P.S. Als jullie geïnteresseerd zijn in mijn voedingschema wil ik die ook zeker uploaden! Ik hoor het graag, groetjes!

U laten adviseren door uw dealer is meestal een slecht idee.
 
Kleine update:
Eerste spuit test vandaag gezet.
Verder heeft diegene waarbij het koop mij aangeraden om hcg naast nolva bij de nakuur te gebruiken en dus niet tijdens de kuur. Wat is jullie mening daarover?

P.S. Als jullie geïnteresseerd zijn in mijn voedingschema wil ik die ook zeker uploaden! Ik hoor het graag, groetjes!

tijdens de kuur is beter, dan hoef je geen gokwerk te doen na de kuur, zet het gewoon op dezelfde dagen als je test injecties, ben je er ineens vanaf.
 
ging je puur uit van de grootte van je teelballen? of ook bloedtest gedaan op hcg only? mn teelballen waren ook maar een klein beetje gekrompen op 250, maar na ff 500 te zetten werden ze groter en toen pas hadk door dat dat hun oorspronkelijke grootte was lol

hcg kost je ook maar een paar tientjes extra, zou gwn 2x 500 zetten @TS, het heeft echt geen zin om een zinloos risico te pakken

Heb jij wel bloed laten prikken? Hcg eruit geflikkerd, last van gyno
Verder ben ik niet tegen je advies hoor ;)
 
Trainingsschema is altijd interresant.
 
Heb jij wel bloed laten prikken? Hcg eruit geflikkerd, last van gyno
Verder ben ik niet tegen je advies hoor ;)

nee ik niet, was gwn oprecht benieuwd lol, bedoelde er niets mee :p
 
Back
Naar boven