Fitness Seller

Test e - bold ervaring advies

Gast 131687

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Heeft er iemand ervaring op deze site met

Test e+bold.?
test e is 400mg/1ml
bold 200mg/1ml
het producht noemt extreme mass van winpharma

ik zit nu in mijn eerste week mijn kuur schema is

wk 1-4 dbol 40mg dag
wk 1-15 Test e 800-1000mg per week
wk 1-15 bold 600-800mg per week

Nakuur nolvadex met clomid
Dit is niet mijn eerste kuur!!

ik ben 1.85m lang
ik weeg 80kg
train 2.5j

wat is je vetpercentage?

vind je wel licht voor iemand die al gekuurd heeft of niet? :P

ik kom van 65kg en ik weeg nu 80kg

ja dat is nog steeds weinig, mijn stats vondi k erg minimaal toen ik mijn 1e kuur deed. Eerlijk gezegd vond ik mijn eigen stats zelfs te weinig en dat zou 90% hier gezegd hebben. maar die zijn nog steeds beter dan die van jou. no offence maar 80 op 1.85 is niet veel ondanks de 10%

• Topic Starter Topic Starter
maar ik ben niet zeker of het 10% is het kan ook meer zijn :s ik zou het is moeten laten weten en deze is pas mijn 2de kuur waar ik juist een week in.

maar ik zou graag willen weten hoeveel je er van bij komt van deze kuur en of dat de dosise goed zijn .?

maar ik ben niet zeker of het 10% is het kan ook meer zijn :s ik zou het is moeten laten weten en deze is pas mijn 2de kuur waar ik juist een week in.

maar ik zou graag willen weten hoeveel je er van bij komt van deze kuur en of dat de dosise goed zijn .?

bij iedereen afhankelijk, kan je niet zeggen dus. maar dosering geen idee heb geen ervaring met iets anders dan test

• Topic Starter Topic Starter
ok

Als je die mix hebt en alleen die mix zet kun je niet op de door jou genoemde dosis uitkomen. 400/200 wordt 800/400 of 1000/500. Bold zet je normaal op 600 mg + of liever nog 1000 mg + maar in jouw geval zit je dan ook al op 2 gram Test. Daarbij geloof ik geen ruk van het feit dat er daadwerkelijk 600 mg per ml in die mix zit. Ofwel, denk dat je een mooie k*t kuur hebt :)

Terug
Naar boven