MuscleMeat

test e + deca 10 weken log 1e kuur

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Abbo!
Ben benieuwd wat deze kuur en dit schema je gaan brengen.

Zolang het niet jeukt, is er niet veel aan de hand, kan net zo goed vet zijn of vocht..
Je moet je schouders naar achteren trekken, dan een pic.., zie je dan geen gyno, heb je het niet!

Succes kerel, ik volg je!

Rustig aan man!!

1) hou je arm boven en achter je hoofd (zoals je op je rug zou slapen en je hoofd ondersteunen). Door de rek van de borstspier kan je zien of er al dan niet een knobbel onder zit.

2) jij hebt IMO geen gyno. Enkel wat meer vet/vocht op de borst. Door de deca etc en ook door de manier waarop je flext.

3) gyno doet wat pijn. Jeukende tepels en als je er op drukt voelt het alsof je op een blauwe plek duwt.

4) de naald een cm erin? What the hell man... Kijk waar je wil injecteren en gooi die naald er in 1 beweging in. Een snelle beweging. Een pleister langzaam lostrekken is ook lastiger dan met een snelle beweging.

Hartkloppingen

Het doet nu echt goed zeer op de prik plek loop helemaal krom k*t zooi :P maargoed... no pain no gain ^^

ivm met me werk is het lastig om de 4000 kcal te halen, gister en eergister 3600 gehaald.
ga meer me best doen om dit op 4000 te krijgen, ben er toch van terug gekomen wat ik eerder zij over 3000kcal per dag...

kan tussen mijn oren zitten maar lijkt wel alsof alles wat meer pomp heeft en net iets groter is dan een week geleden, en heb een beetje moeite met concentreren verder gaat alles nog prima oja en gister avond beetje hartkloppingen en hogebloed druk.

Hallo,

Voor hartkloppingen moet je zeker oppassen, ze kunnen bedriegelijk zijn. Ik heb een interessant artikel gelezen hierover, misschien kan deze u interesseren.

[Link niet meer beschikbaar]

Groetjes

Claudine

Dat je jezelf helemaal aan gaat melden om deze reactie te plaatsen..

Nolva ook niet zo'n puik idee tegen gyno als je ook deca erbij neemt, kan bv progesteron gyno verergeren (alhoewel dit zich iets anders uit dan oestrogeen gyno).

--

Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk dat je al iets merkt, is psychisch..

onderarm 31,5 32,5

Je rukt met rechts dus:p

Ziet er al goed uit kerel !

ja denk het ook idd maak mezelf helemaal gek :P maargoed had die tip van armen naar achter alles strak trekken kijken of er wat zit uitgevoerd... niks te zien :D

;)

Nee, die tip was om je gyno te checken, Daan heeft het erover (denk ik dan), dat je nu nog niks qua gains kan merken, dat wat je nu zegt te ervaren.
Correct me if i'm wrong..
Ik ben een weekje later begonnen dan jij, merk nog niks, wel qua side's, krijg spontaan puistjes......., dus side's kunnen zeker wel ervaren worden is mijn mening!

--

Laatst bewerkt:
Mooie update met pics!

Morgen je 3e inject toch? Gaat redelijk snel dan hier, keep it up!

--

Laatst bewerkt:
Gaat goed he. Je kan van de fotos gewoon afzien dat alles kneiterhard staat whehe

Ik linker quad (2e inject), voel niks, heb oranje naald gepakt (0,5x16mm).

Goede foto's wederom, abs netjes zichtbaar (iets waar ik aan mag werken).
Poseren kan beter, komt je rug/schouder/biceps beter uit bij de back-shots ;)
Neem je nu preventief nolva?

Keep it up bro!

--

Laatst bewerkt:
Ari en nolva kun je ook beide nemen.
Ik neem straks letro en nolva, lekker oestrogeen killen in de hoop dat eigen testo goed opgang komt..., maar alleen nolva zou theoretisch ook moeten volstaan.

Ja, beetje googlen en youtuben voor poses, terwijl je ernaar kijkt al nadoen, in de spiegel je houding checken, moet goedkomen ;)

Nee, groene heb ik ingewisseld voor de lieve kleine oranje naaldjes :D (maar ik zet in quad)

4kg erbij en je begint pas..., nice!!!

Terug
Naar boven