AndroidHealthClinic

test e + deca 10 weken log 1e kuur

Gaat lekker hoor, ga zo door.

Offtopic; 'Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand' in je onderschrift, maar wel die tattoo op je onderrug? Van het geloof afgestapt kerel? ;)

Ari en nolva kun je ook beide nemen.
Ik neem straks letro en nolva, lekker oestrogeen killen in de hoop dat eigen testo goed opgang komt..., maar alleen nolva zou theoretisch ook moeten volstaan.

Ja, beetje googlen en youtuben voor poses, terwijl je ernaar kijkt al nadoen, in de spiegel je houding checken, moet goedkomen ;)

Nee, groene heb ik ingewisseld voor de lieve kleine oranje naaldjes :D (maar ik zet in quad)

4kg erbij en je begint pas..., nice!!!

ari en nolva samen? wat een overkill.. je geeft t zelf al aan gelukkig

ontopic: hoe gaat t hier met de gains dan?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hoor, ga zo door.

Offtopic; 'Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand' in je onderschrift, maar wel die tattoo op je onderrug? Van het geloof afgestapt kerel? ;)

wie zegt dat als ik een kruisje op me rug heb ik gelovig ben?
wel scherp van je haha maar nee ik heb niks met geloof... beter die handen en een kruisje als 3 sterren toch?

Laatst bewerkt:
Nette benen, kan ik voorbeeld aan nemen!

wie zegt dat als ik een kruisje op me rug heb ik gelovig ben?
wel scherp van je haha maar nee ik heb niks met geloof... beter die handen en een kruisje als 3 sterren toch?

Oke, dan heb jij duidelijk een ander beeld dan ik van 2 biddende handen met een rozenkrans. Maar anyway, bovenbenen worden al flink. +4kg is dan ook niet niks.

ik volg goed bezig man!!!

--

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal goed uit man,
Succes!

--

Laatst bewerkt:
Update? nog pics gemaakt? ben erg benieuwd namelijk..

--

Laatst bewerkt:
Gaat lekker!
Even puntje van kritiek bij het poseren:

1e pic doe je de rug mooi wijd trekken, zo hoort het ook, echter bij de 2e pic vergeet je dit..? Daar moet je de rug ook wijder maken en naar beneden trekken zeg maar, niet naar binnen! Op deze manier lijk je veel kleiner nl..

Voor de rest gaat het goed, lekker doorknallen zo gab ;)

Ik snap die pose ook nooit waar mensen hun schouders naar binnen trekken.. ziet er voor de rest goed uit!

Ziet er goed uit!
Vraagje, wat heb jij betaald voor je sleeve?

Grtz

Goede vooruitgang hier. Check je karma even.

zo moet je een log bijhouden!
gaat lekker man, mss moet je je onderrug wel wat meer aandacht geven.

Why verhoog je voeding niet als je niet meer bij komt? Shit gaat nu juist werken, dus knallen!!!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Terug
Naar boven