AndroidHealthClinic

test e + deca 10 weken log 1e kuur

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Vindt het moeilijk te beoordelen op de foto's, borst wel zeker voller.

En waarom 30mg nolva, i.p.v 20..?

Nice man,precies wel wat last van bloat niet!?

Voor de rest mooi gegained,nu niet te veel kilo's kwijtraken en als je geen

zin hebt voor te trainen raadt ik je jack3d aan,wil je niet meer naar huis toe!!!

Succes met herstel man!

Die rug pose zegt helemaal niks hoezo trekken mensen altijd hun shouders naar binnen ipv buiten? Ziet er een stuk voller uit iig.

Ja je móet wel werken aan poseren gappie haha..
Verder wel nice toch.. jack3d is idd lekker spul!!

Succes met trainen weer!!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Leuke log om te lezen. Ook mooie progressie. Rug kan volgens mij nog wel wat meer aandacht gebruiken. Heb je met de tattoo op je arm er geen last van dat de tekening erg vervormt door de toegenomen spiermassa? ( vraag ik me altijd af met dergelijke tattoos ;) )

--

Laatst bewerkt:
Mooi, mooi, dat die 6kg mogen blijven zitten!
Zou persoonlijk ff wachten met cutten, althans, dat doe ik ivm spierafbraak..
Zou zeker wachten tot je libido + ballen weer terug op normaal formaat zijn + nog enige maanden!

bloat= vocht vasthouden, mooie gains joh 6 kg, is je kracht ook nog hetzelfde?

--

Laatst bewerkt:
Ja, rustig ook, batterijen van weegschaal zijn leeg :D Maar laatste meting was + 6kg (77> 83), hoop dat er 4kg aan blijft zitten.

Geen side's, libido en ballen normaal formaat, maar zat ook niet echt hoog qua dosering + geen aromatiserende dingen.

--

Laatst bewerkt:
Ja, 3 kg verlies valt nog reuze mee kerel.., ook hoop vocht enzo..
Ik heb al meer verloren, had een echte griep te pakken van 1,5 week......, kom weer iets terug nu :D

Beter dat de atrofie ook weer terug loopt, zal je herstel zeker bespoedigen.., nu volhouden in de gym!

Je bent niet bang om herkent te worden? Zeker als ik kijk naar de locatie van je gym ;)

ik heb gekuurd deca en testesteron, al 1.5 maand doe ik dit, maar ik zie geen enkel effect waardoor kan het zijn?

Terug
Naar boven