AndroidHealthClinic

Test e gelijktijdig met Enclomiphene

Bezoekers in dit topic

Tering waarom typ je dat hele onzinverhaal erbij haha. Het gaat er helemaal niet om of jij vind dat 15nmol te weinig is voor jouw lichaam of dat je A:E ratio zogenaamd slecht is of dat je kneiterveel DHT aanmaakt. Je wilt gewoon kuren zonder kans op gynaecomastie. Die garantie kan niemand je geven. Gewoon niet kuren👌

Edit: Krijg je die enclompihene uberhaupt op recept?

Verder is wat Galen zegt zo’n beetje wat aangeraden wordt. Niets nemen behalve testo en als gyno opspeelt dan knal je er tamoxifen in
Thx voor je reactie..maar het gaat mij in principe niet om het kuren...het ging mij meer om de effecten van verhoogd testosteron op je lichaam... ... Nou vooruit een klein beetje om het effect van kuren dan 😜💪
 
Thx voor je reactie..maar het gaat mij in principe niet om het kuren...het ging mij meer om de effecten van verhoogd testosteron op je lichaam... ... Nou vooruit een klein beetje om het effect van kuren dan 😜💪
Ja suprafysiologische hoeveelheden testosteron door je aderen laten stromen gaat alleen gebeuren door middel van injecteren/kuren. Je wilt dus kuren. Zo, dat is er alvast uit.
 
Ps weet iemand waar je relatief goedkoop je endo waardes kan laten testen.. deed het altijd bij bloedwaardentest.nl maar zag dat ze 175 euro vragen voor alles bij elkaar... Dat moet goedkoper kunnen...
 
Ps weet iemand waar je relatief goedkoop je endo waardes kan laten testen.. deed het altijd bij bloedwaardentest.nl maar zag dat ze 175 euro vragen voor alles bij elkaar... Dat moet goedkoper kunnen...
Als je bij mij een consult boekt kan ik je uitleggen hoe nutteloos het is om die waardes te testen. Je houdt dan netto 100 euro over.
https://peter.bond/consultancy

:trollface:
 
Als je bij mij een consult boekt kan ik je uitleggen hoe nutteloos het is om die waardes te testen. Je houdt dan netto 100 euro over.
https://peter.bond/consultancy

:trollface:
Oh echt... Dacht dat het altijd belangrijk was om je beginwaarde te weten voor een eerste kuur.... Had al wel je boek gekocht... Alleen in Engels... Niet toevallig ook een NL versie?😜 Ben een luie lezer
 
Oh echt... Dacht dat het altijd belangrijk was om je beginwaarde te weten voor een eerste kuur.... Had al wel je boek gekocht... Alleen in Engels... Niet toevallig ook een NL versie?😜 Ben een luie lezer
Dat is het ook, maar ik begreep dat je al je testosteronwaarde wist. (En ik heb je per ongeluk door de war gehaald met iemand anders die al aan het kuren was, waardoor ik dacht dat jij ook al aan het kuren was.)

Geen NL-versie nee, de vraag vanuit Nederland is daarvoor helaas veel te laag.
 
Dat is het ook, maar ik begreep dat je al je testosteronwaarde wist. (En ik heb je per ongeluk door de war gehaald met iemand anders die al aan het kuren was, waardoor ik dacht dat jij ook al aan het kuren was.)

Geen NL-versie nee, de vraag vanuit Nederland is daarvoor helaas veel te laag.
Die waardes waren van 4 jaar geleden... Heb ik hier nog gepost volgens mij....


Thread 'Vrije testosteron waarde, klopt dit wel??' https://forum.bodybuilding.nl/topics/vrije-testosteron-waarde-klopt-dit-wel.413912/


Zat helaas alleen geen E2 bij
 
Zou eerst je bloed eens laten testen om te zien of die enclomiphene uberhaupt iets voor je doet.
 
Iedereen die hier vragen stelt 99% ik wil gaan kuren hebben het allang en breed in huis en de naald al gebruikt cq tabs geslikt!
 
Iedereen die hier vragen stelt 99% ik wil gaan kuren hebben het allang en breed in huis en de naald al gebruikt cq tabs geslikt!
Hahaha heb de Gear van de week met de post binnen gekregen idd 😜
 
15 mnol op 40 jarige leeftijd is niet laag, ook jou lichaam heeft daar genoeg aan, al hoor je liever van niet.

Je kennis is ook extreem beperkt en de kuur gaat jou erna meer trubbel geven denk ik dan plezier, maar je gaat het toch doen dus ben benieuwd wat je volgende topic wordt, iets met nog lager libido na kuur ofz 🤣👍

Ik raad je de kuur af, luister je niet dan wens ik je succes
 
15 mnol op 40 jarige leeftijd is niet laag, ook jou lichaam heeft daar genoeg aan, al hoor je liever van niet.

Je kennis is ook extreem beperkt en de kuur gaat jou erna meer trubbel geven denk ik dan plezier, maar je gaat het toch doen dus ben benieuwd wat je volgende topic wordt, iets met nog lager libido na kuur ofz 🤣👍

Ik raad je de kuur af, luister je niet dan wens ik je succes
Hahaha.... Libido is top nu...
Maar twijfel idd of ik het ga doen....
Hoezo is mijn kennis extreem beperkt? Waarom denk je dat?
 
Gewoon slecht voorbereid.
Je introduceert enclomiphene , maar doet geen bloedtest voor en na dus je hebt geen idee wat het doet.
Je schaft een kuur aan en gaat vervolgens weer twijfelen of je het wel of niet gaat doen.
 
Gewoon slecht voorbereid.
Je introduceert enclomiphene , maar doet geen bloedtest voor en na dus je hebt geen idee wat het doet.
Je schaft een kuur aan en gaat vervolgens weer twijfelen of je het wel of niet gaat doen.
Ik weet wel wat enclomiphene doet hoor...
Bloedtest had ik ook al..wel al van 3 jaar geleden...maar goed...
De enige vraag die ik had was ... Of het zin had om ze beiden naast elkaar te cyclen...

Maar twijfel idd om een kuur te doen...
 
Je zegt ook dat je kalend bent vanwege lage testosteron, je weet dat oestrogeen juist het haar beschermd? En test (zet deels om naar dht) juist voor kaalheid kan zorgen?
 
Je zegt ook dat je kalend bent vanwege lage testosteron, je weet dat oestrogeen juist het haar beschermd? En test (zet deels om naar dht) juist voor kaalheid kan zorgen?
Yess... Vandaar mijn bezorgdheid om te cyclen... De gedachten (onconventioneel) is dat bij een te hoog e2, je lichaam dat tegen wil gaan door extra dht te produceren....
Ff afgezien dat exo test ook convert naar dht...



Gewoon een hyoothese meer niet
 
Vet percentage is niet gelijkmatig zeg maar... Armen en benen , borst zit ik denk ik op 12 en rond middel eerder richting 18
Heb ff zo een plooi meter gehaald en die 4 punten gemeten .. totaal kwam ik op 22mm..
Volgens die tabel (durnin & womersly) kom ik dan op vetpercentage van 13.4..

Snap nu de lachers 😜😂😂

Ps zag ook dat er een Jackson-Pollock én Siri 3 en 4 punts meting was... Bij beide kom ik net iets onder de 10 uit...

Geen idee wat nu goed is..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven