MuscleMeat

Test E hoe lang te bewaren?

michielxx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
58kg
Vetpercentage
9%
Beste medeleden,

Ik heb een 8 maanden geleden Test E gekocht (en natuurlijk nog orals), omdat ik wou gaan kuren.
De eerste dag ging het prikken goed, erg veel stress voor de eerste prik natuurlijk maar het viel al bij al wel mee.
De 2e keer deed het verschrikkelijk veel pijn en hoe dieper ik ging hoe meer pijn ik krijg, tot ik op een stukje kwam dat ik niet meer verder kon omdat het zoveel pijn deed. Dus er weer uit, naald vervangen en weer prikken.. Weer zoveel pijn maar had zoiets van 'achja, zal wel tussen m'n oren zitten' dus gewoon doorduwen, tot ik (naar mijn vermoeden) een zenuw raakte.. Al m'n spieren trokken ineens samen en de naald was er vlugger weer uitgetrokken dan ik me maar kon voorstellen. :p
Nog een half uurtje afgezien en 2 dagen niet op m'n been kunnen steunen..

Bij die laatste prik dus een enorme schrik gepakt en toch maar niet verder gekuurd.. (Wat achteraf gezien toch wel het verstandigste was aangezien ik nog wel veel te jong ben en m'n stats echt niet goed genoeg zijn om te kuren)
Maarja, je kent het verhaal wel, maatje doet het, haalt er goede gains mee en je wilt het ook :D

Nu ondertussen weer vrolijk naturel bezig. :)
Nu wil ik dit flesje dus weggeven aan een vriend van me dat het wel zou kunnen gebruiken in z'n kuur, maar vervalt zo'n goedje?

Ligt gewoon op kamertemperatuur in een plastic zakje in de schuif, al een 8 maanden lang.
Kan hij het nog gebruiken of kan ik het beter weggooien?

19j? 1m68? 58kg? is dit de kleuterschool...

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg toch dat ik de kuur heb stopgezet en dat het achteraf gezien idd niet zo'n slimme beslissing geweest is?
Ik weet het, ik hoor helemaal niet te kuren en ga dit de eerste jaren zeker ook nog niet doen. ;)

Kun je gewoon nog gebruiken ja.

Oké, bedankt voor de info. :)
Wou het eerst even checken, als er iets misgaat door vervallen test wil ik niet op m'n geweten hebben. :p

Staat ook een houdbaarheidsdatum op het flesje ;)

Hahaha prachtig. Ik heb ook met enige regelmaat dat de injectie niet goed voelt, kwestie van andere plek zoeken en weer proberen. Domweg doorduwen is wel een hele slechte keus...

@trangilo
Haha, ja dat zal ik zeker en vast wel onthouden voor in de toekomst :p
Heb nu even genoeg gehad van die spuit, zulke angst dat je overhoud na zo'n zenuw geraakt te hebben, niet te geloven.
Is ook gewoon zo'n verschrikkelijk gevoel ! Je kan echt tegen de muur omhoog kruipen van zoiets mee te maken.. xD

In de toekomst zal het nog een hele stap worden om die spuit er maar weer in te duwen denk ik.. Kan nog maar amper geloven dat die eerste keer zo goed ging en dat die niets voorstelde..

Terug
Naar boven