XXL Nutrition

Test E info

dat het tot 600mg lineair is dat klopt maar waarom dan gelijk 500mg of 600mg?

200mg test e hoe wil je dat gaan doen
De meeste merken zijn 250mg/ml 300mg/ml

Zoals big cat ooit zei alles onder de 500mg is zonde om jezelf plat te leggen.

1-12 500mg test e
14 -18 20mg nolva

Of

1-12 250mg test e
1-12 200mg mast e
14-18 nolva 20 mg

jouw redenatie slaat echt nergens op

1.5 ml 375 mg test ga je hard genoeg op je eerste kuur .

dit klopt 100% en als je er logisch over nadenkt is dit altijd de conclusie maar 200mg is echt te laag ik zou dan kiezen voor 300mg test voor tien weken 2de kuur 420 voor tien weken 3de kuur 500 enz

langzaam verhogen mensen en je blijft elke kuur groeien met minimale doseringen.

persoonlijk heb ik voor meerdere weken op 1000mg+test gezeten maar groeide het best op 300mg test en 280mg winstrol per week.
Lijkt me sterk dat je die 1g test dan wel écht 1g was.

750mg test voor 12 weken en ben nog nooit zo goed gegroeid, zelf in vergelijking met kuren waar tren bij zat

dat doe je niet door meteen 500 mg te prikken

dat het tot 600mg lineair is dat klopt maar waarom dan gelijk 500mg of 600mg?
Omdat 500 mg per week je ongeveer tweemaal zoveel resultaat geeft als 250 mg per week, terwijl een belangrijke bijwerking (onderdrukking van je testosteronaanmaak) praktisch hetzelfde is. Overige bijwerkingen zijn ook zeer gering bij 500 mg per week.

Ik zie het nut ook niet zo van lager doseren dan dat, m.u.v. wat sportspecifieke redenen.

Omdat 500 mg per week je ongeveer tweemaal zoveel resultaat geeft als 250 mg per week, terwijl een belangrijke bijwerking (onderdrukking van je testosteronaanmaak) praktisch hetzelfde is. Overige bijwerkingen zijn ook zeer gering bij 500 mg per week.

Ik zie het nut ook niet zo van lager doseren dan dat, m.u.v. wat sportspecifieke redenen.

Bedankt, heb ik weer wat geleerd :).

Bedankt, heb ik weer wat geleerd :).
Een andere beweegreden kan nog de hematocrietstijging zijn. Des te hoger je doseert, des te hoger het hematocriet ook stijgt bij die hoeveelheden. Dat speelt vooral meer bij de wat oudere bodybuilders, die zijn daar gevoeliger voor. Maar je kunt daar dan ook maatregelen tegen nemen, je erbij neerleggen dat kuren niet voor je is weggelegd, of het verhoogde risico op trombose voor lief nemen (die blijft zeer gering bij een lichte verhoging van het hematocriet).

En bij een eerste kuur weet je dat soort dingen nog niet eens.

klopt is het is lineair tot 600mg misschien zelfs hoger maar ik ben van mening dat je om ruimte over te laten voor andere kuren je niet gelijk o p het maximale hoeft te beginnen.

mensen willen altijd hoger daarom als je op 600 begint je bij de 5de kuur al eindigt op 2gr

als je mijn schema gebruikt is dat een stuk lager.

klopt is het is lineair tot 600mg misschien zelfs hoger maar ik ben van mening dat je om ruimte over te laten voor andere kuren je niet gelijk o p het maximale hoeft te beginnen.

mensen willen altijd hoger daarom als je op 600 begint je bij de 5de kuur al eindigt op 2gr

als je mijn schema gebruikt is dat een stuk lager.
Wat bedoel je precies met ruimte overlaten? Als je direct met 500 (of 600 mg) per week zou beginnen, bereik je simpelweg sneller dezelfde spiermassa dan wanneer je later dit soort doseringen zou nemen. Waarom zou je er langer over willen doen?

ik ben van mening dat je met laag beginnen uiteindelijk meer gaat bereiken dan met hoog beginnen,

Jordan Peters die ik vrij hoog heb zitten daar komt deze theorie van.

en het klopt dat je van 600mg sneller groeit dan van 300 dus als je maar 1 kuur neemt dan zou ik ook voor 600mg gaan.

ik ben van mening dat je met laag beginnen uiteindelijk meer gaat bereiken dan met hoog beginnen,

Jordan Peters die ik vrij hoog heb zitten daar komt deze theorie van.

en het klopt dat je van 600mg sneller groeit dan van 300 dus als je maar 1 kuur neemt dan zou ik ook voor 600mg gaan.
Ook als je meerdere kuren zou doen. Als je twee kuren van 600 mg testosteronenanthaat per week doet, voor zeg 10 weken, dan kom je verder dan wanneer je er eentje met 300 mg per week doet en de tweede met 600 mg per week. (En dat niet alleen, je bent eerder meer gespierd dan in de laatste situatie.)

Enige meningsverschil wat hierover zou mogen bestaan is of er wel of niet een noemenswaardig verschil is in bijwerkingen die een lagere dosering zou rechtvaardigen.

300mg 3.75kilo
450mg 3.75kilo
600mg 3.75kilo
750mg 3.75kilo samen 15kilo droge massa laten we hier even van uitgaan.

dbb filosofie
600mg 7kilo
900mg 4kilo
1200mg 4kilo samen 15 kilo 1 kuur sneller als voorgaand voorbeeld

maar je zit al op 1200 en loopt als je blijft groeien al snel tegen bijwerkingen op dat heb je bij voorbeeld 1 veel minder en bij voorbeeld 1 kun je nog veel meer uit komende kuurtjes halen.

300mg 3.75kilo
450mg 3.75kilo
600mg 3.75kilo

dbb filosofie
600mg 7kilo
900mg 4kilo

maar je zit al op 1200 en loopt als je blijft groeien al snel tegen bijwerkingen op dat heb je bij voorbeeld 1 veel minder en bij voorbeeld 1 kun je nog veel meer uit komende kuurtjes halen.
Je kunt ook gewoon 3 keer kuren met 600 mg?

300mg 3.75kilo
450mg 3.75kilo
600mg 3.75kilo

dbb filosofie
600mg 7kilo
900mg 4kilo

Dit is getallen verzinnen om je eigen standpunt te bekrachtigen. (En dan heb ik het niet eens zo zeer over de kg-winsten, maar die doseringen, wat let iemand om gewoon driemaal bij 600 mg per week te blijven? Dat is beter dan 1x 300 mg, 1x 450 mg en 1x 600 mg. Dat is het hele punt.)

Je kunt ook gewoon 3 keer kuren met 600 mg?
Dit inderdaad.

Dankjewel galen. Gelukkig snappen mensen met wat niveau het wel

Terug
Naar boven