Fitness Seller

Test E info

Bezoekers in dit topic

kan ook maar als we naar de rest van het forum kijken weten we dat iedereen zijn kuurtjes verhoogd
met iedereen bedoel ik 95%
 
Jordan peters is een complete idioot zeker
 
iedereen gaat altijd omhoog dit weet iedereen
 
Zoals gezegd wordt is het een beetje raar om je eigen productie plat te leggen voor 250-300mg test only
Doe het goed of niet. (Dat wil zeggen als eerste kuur 500mg)
 
niemand durft hier een eigen mening erop na te houden
 
Een mening boeit ook geen fuck in de wetenschap en het menselijk lichaam.
 
ik kom hier mensen tegen die jullie manier volgen en na zes jaar blast and cruise nog niet boven de 110 kg komen en amper 140 kunnen banken dit komt door deze onzin.
 
ik kom hier mensen tegen die jullie manier volgen en na zes jaar blast and cruise nog niet boven de 110 kg komen en amper 140 kunnen banken dit komt door deze onzin.


Als je gaat vertellen dat je lichaam wend aan de aas dan snap je het niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
ik kom hier mensen tegen die jullie manier volgen en na zes jaar blast and cruise nog niet boven de 110 kg komen en amper 140 kunnen banken dit komt door deze onzin.
Eerder genetics en effort. Heeft niks te maken met gelijk op een goede dosis beginnen met gear.
 
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur de laagste dosis doen die je als nog resultaten gaat geven. Het is een marathon, geen race. 500 MG is denk ik teveel voor een eerste kuur. Met hoe minder je groeit des te beter. Hierdoor groei je nog een beetje op een normaal tempo en heb je meer ruimte over voor later qua kuren. De hogere doseringen komen wel in latere kuren.

1-10 200 MG TEST-E
1-12 500 IU HCG 2x per week
12-15 Clomid

Heb geen ervaring met kuren maar ik neem aan dat er genoeg op dit forum zitten die het hier met me eens zijn.
Grapje, veronderstel ik. En die laatste zin.
 
Eerder genetics en effort. Heeft niks te maken met gelijk op een goede dosis beginnen met gear.
Dat en niet iedereen vind 100--110 kg prettig , wat je ook niet altijd van te voren weet
 
Back
Naar boven