Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niemand durft hier een eigen mening erop na te houden
ik kom hier mensen tegen die jullie manier volgen en na zes jaar blast and cruise nog niet boven de 110 kg komen en amper 140 kunnen banken dit komt door deze onzin.
Eerder genetics en effort. Heeft niks te maken met gelijk op een goede dosis beginnen met gear.ik kom hier mensen tegen die jullie manier volgen en na zes jaar blast and cruise nog niet boven de 110 kg komen en amper 140 kunnen banken dit komt door deze onzin.
Grapje, veronderstel ik. En die laatste zin.Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur de laagste dosis doen die je als nog resultaten gaat geven. Het is een marathon, geen race. 500 MG is denk ik teveel voor een eerste kuur. Met hoe minder je groeit des te beter. Hierdoor groei je nog een beetje op een normaal tempo en heb je meer ruimte over voor later qua kuren. De hogere doseringen komen wel in latere kuren.
1-10 200 MG TEST-E
1-12 500 IU HCG 2x per week
12-15 Clomid
Heb geen ervaring met kuren maar ik neem aan dat er genoeg op dit forum zitten die het hier met me eens zijn.
waarmee ?
Dat en niet iedereen vind 100--110 kg prettig , wat je ook niet altijd van te voren weetEerder genetics en effort. Heeft niks te maken met gelijk op een goede dosis beginnen met gear.
En 110 kg op 1.70 is wat anders dan op 1.90Dat en niet iedereen vind 100--110 kg prettig , wat je ook niet altijd van te voren weet