XXL Nutrition

Test E info

Bezoekers in dit topic

john123

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2018
Berichten
37
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
geachte sporters

zou iemand me meer informatie kunnen verschaffen bij het feit van gebruik Test e?
ik ken hier zo goed als niets van, maar zou hiervan toch op de hoogte gebracht willen worden...
De vragen ga ik nummeren, zouden jullie kunnen antwoorden via deze nummering of indien jullie een site weten waar ik alles kan vinden zou dit ook top zijn !

1/Als je voor de eerste x test E gebruikt, voor hoeveel weken trek je dit dan door? 8, 10, 12,... weken? of is dit naar ieders keuze?

2/hoeveel mg per week begin je zo'n kuur en trek je deze op naarmate de duur van de kuur?
bv.: week 1 - 4: 500mg
week 5 - 9: 750mg
week 10 - 14 1000mg
of is 1000mg absurd veel en zelfs onnodig?

3/Ik heb eens gelezen dat je geen test e mag bijprikken als je vetpercentage te hoog ligt, waarom is dit en vanaf hoeveel procent?

4/Zet testosteron zich na een tijd altijd om in oestrogeen, of wanneer treedt dot fenomeen zich juist dan op?
 
1/10 500mg test-e
1/10 200mg mast-e
1/12 500iu hcg 2x per week

12/15 clomid 50mg per dag
 
geachte sporters

zou iemand me meer informatie kunnen verschaffen bij het feit van gebruik Test e?
ik ken hier zo goed als niets van, maar zou hiervan toch op de hoogte gebracht willen worden...
De vragen ga ik nummeren, zouden jullie kunnen antwoorden via deze nummering of indien jullie een site weten waar ik alles kan vinden zou dit ook top zijn !

1/Als je voor de eerste x test E gebruikt, voor hoeveel weken trek je dit dan door? 8, 10, 12,... weken? of is dit naar ieders keuze?

2/hoeveel mg per week begin je zo'n kuur en trek je deze op naarmate de duur van de kuur?
bv.: week 1 - 4: 500mg
week 5 - 9: 750mg
week 10 - 14 1000mg
of is 1000mg absurd veel en zelfs onnodig?

3/Ik heb eens gelezen dat je geen test e mag bijprikken als je vetpercentage te hoog ligt, waarom is dit en vanaf hoeveel procent?

4/Zet testosteron zich na een tijd altijd om in oestrogeen, of wanneer treedt dot fenomeen zich juist dan op?

Je eerste kuur 1000mg is veeeeel te veel

250 max 500 mg voor 10 weekjes is voldoende

En zoals monsterzero aangeeft hcg vanaf week 1 tot nakuur

Evt 200 mast erbij
 
3. Aromatase enzym zit ook in vetcellen dus al hoeveelheid vet toeneemt dan stijgt de hoeveelheid van het enzym ook. Zodoende wordt er meer testosteron omgezet in oestrogeen.

4. Testosteron wordt continu gemetaboliseerd. Onder andere naar e2 en dht.
 
4. Daar kan je geen hoeveelheid op plakken. Dit is bij iedere persoon verschillend.
 
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur de laagste dosis doen die je als nog resultaten gaat geven. Het is een marathon, geen race. 500 MG is denk ik teveel voor een eerste kuur. Met hoe minder je groeit des te beter. Hierdoor groei je nog een beetje op een normaal tempo en heb je meer ruimte over voor later qua kuren. De hogere doseringen komen wel in latere kuren.

1-10 200 MG TEST-E
1-12 500 IU HCG 2x per week
12-15 Clomid

Heb geen ervaring met kuren maar ik neem aan dat er genoeg op dit forum zitten die het hier met me eens zijn.
 
Het doel voor een eerste kuurtje is over het algemeen: zoveel mogelijk massa pakken.

500 mg testosteron levert significant meer massa op dan 250 mg, dus doe je voor een eerste kuur idd best gewoon 500 mg testosteron. De kansen op oestrogene sides zijn echter reëel waardoor je best maatregelen neemt om de kans op deze bijwerkingen te vermijden.

10 weken:
Test 500 mg
Masteron 200 mg
HCG 2*500 IU per week tot aan de nakuur
Twee weken na laatste injectie clomid op 25-50 mg per dag (vier weken)
 
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur de laagste dosis doen die je als nog resultaten gaat geven. Het is een marathon, geen race. 500 MG is denk ik teveel voor een eerste kuur. Met hoe minder je groeit des te beter. Hierdoor groei je nog een beetje op een normaal tempo en heb je meer ruimte over voor later qua kuren. De hogere doseringen komen wel in latere kuren.

1-10 200 MG TEST-E
1-12 500 IU HCG 2x per week
12-15 Clomid

Heb geen ervaring met kuren maar ik neem aan dat er genoeg op dit forum zitten die het hier met me eens zijn.

200mg test e hoe wil je dat gaan doen
De meeste merken zijn 250mg/ml 300mg/ml

Zoals big cat ooit zei alles onder de 500mg is zonde om jezelf plat te leggen.

1-12 500mg test e
14 -18 20mg nolva

Of

1-12 250mg test e
1-12 200mg mast e
14-18 nolva 20 mg
 
200mg test e hoe wil je dat gaan doen
De meeste merken zijn 250mg/ml 300mg/ml

Zoals big cat ooit zei alles onder de 500mg is zonde om jezelf plat te leggen.

1-12 500mg test e
14 -18 20mg nolva

Of

1-12 250mg test e
1-12 200mg mast e
14-18 nolva 20 mg

Alright, thanks voor de input!
 
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur de laagste dosis doen die je als nog resultaten gaat geven. Het is een marathon, geen race. 500 MG is denk ik teveel voor een eerste kuur. Met hoe minder je groeit des te beter. Hierdoor groei je nog een beetje op een normaal tempo en heb je meer ruimte over voor later qua kuren. De hogere doseringen komen wel in latere kuren.

1-10 200 MG TEST-E
1-12 500 IU HCG 2x per week
12-15 Clomid

Heb geen ervaring met kuren maar ik neem aan dat er genoeg op dit forum zitten die het hier met me eens zijn.
Je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt.

200mg test e hoe wil je dat gaan doen
De meeste merken zijn 250mg/ml 300mg/ml
Heb je wel eens een spuit in je handen gehad?
Je kunt prima minder dan een mililiter optrekken.

Desalniettemin ben ik met zowel jou als tidus eens dat 200 mg test E geen zoden aan de dijk gaat zetten.
 
3. Aromatase enzym zit ook in vetcellen dus al hoeveelheid vet toeneemt dan stijgt de hoeveelheid van het enzym ook. Zodoende wordt er meer testosteron omgezet in oestrogeen.

4. Testosteron wordt continu gemetaboliseerd. Onder andere naar e2 en dht.

Wel, ik weeg nu 93kg op 1m80 op een vetpercentage van 14 a 15 procent, is dit teveel dan?
Klopt het als ik zeg dat je proviron kan bijpakken bij je kuur van zodra gyno en extra vocht zich gaat ophopen?
Of klopt dit totaal niet?
 
Het doel voor een eerste kuurtje is over het algemeen: zoveel mogelijk massa pakken.

500 mg testosteron levert significant meer massa op dan 250 mg, dus doe je voor een eerste kuur idd best gewoon 500 mg testosteron. De kansen op oestrogene sides zijn echter reëel waardoor je best maatregelen neemt om de kans op deze bijwerkingen te vermijden.

10 weken:
Test 500 mg
Masteron 200 mg
HCG 2*500 IU per week tot aan de nakuur
Twee weken na laatste injectie clomid op 25-50 mg per dag (vier weken)
Wel met die HCG zit ik nog met verscheidene vragen, na het lezen van verschillende meningen en onderwerpen.
De ene zegt dat je deze pas gebruikt 2 weken voor je laatste spuit, terwijl de andere zegt dat deze mag genomen worden gedurende de gehele kuur.
Hoe zit dit dan juist echt ineen? Wat is het 'beste'?
 
Mijn eerste kuurtje was ook 500 mg test e voor 10 weken. Achteraf gezien had ik het misschien maar bij 8 gehouden. Meestal zit er rek er na 8 weken wel uit in mijn ervaring.

Wat zijn je doelen voor de langere termijn?
Waarom waren 10 weken te lang dan voor jou? Want ik heb gehoord dat je na aantal weken je test moet optrekken omdat het aders blijft stagneren?
En mijn doel is om wel wat kilootjes te pakken (en aangezien ik al 8jaar train, zou ik eens deze stap willen zetten), maar ik ben nogal blessuregevoelig aan de schouder als ik me wat droger zet.
Daarom had mijn kameraad me aanbevolen om Bold en test te pakken, maar deze kuur moet je ineens al 14weken doortrekken aangezien bold pas inkickt op een week of 8 dachtik?
 
200mg test e hoe wil je dat gaan doen
De meeste merken zijn 250mg/ml 300mg/ml

Zoals big cat ooit zei alles onder de 500mg is zonde om jezelf plat te leggen.

1-12 500mg test e
14 -18 20mg nolva

Of

1-12 250mg test e
1-12 200mg mast e
14-18 nolva 20 mg
Zou inderdaad misschien willen combineren, kameraad zei bold, maar dat moet je te lang aanhouden voor je er iets van merkt.
Mast daarentegen moet je 2x per week inspuiten? Ken je eventueel nog iets anders dat je maar 1x per week same met test kan inspuiten?
Maar liefst niet iets dat me volledig uitdroogt, aangezien ik daardoor blessuregevoelig wordt.
 
93 kg voor een natty van 1.80m is best al wat. Weet je zeker dat het 14-15% is? Beste verlagen tot 12% ongeveer. Hoe hoger het vetpercentage hoe groter de kans op oestrogene sides.
100 procent zeker ja :D geef toe dat ik wel al vorig jaar en deze zomer een winny tabs kuur heb gedaan, maar dat telt niet mee vind ik haha
 
Zou inderdaad misschien willen combineren, kameraad zei bold, maar dat moet je te lang aanhouden voor je er iets van merkt.
Mast daarentegen moet je 2x per week inspuiten? Ken je eventueel nog iets anders dat je maar 1x per week same met test kan inspuiten?
Maar liefst niet iets dat me volledig uitdroogt, aangezien ik daardoor blessuregevoelig wordt.
Hou het gewoon simpel op test en mast.
 
Testosteron en masteron enanthaat kun je prima een keer per week prikken.
 
Zou inderdaad misschien willen combineren, kameraad zei bold, maar dat moet je te lang aanhouden voor je er iets van merkt.
Mast daarentegen moet je 2x per week inspuiten? Ken je eventueel nog iets anders dat je maar 1x per week same met test kan inspuiten?
Maar liefst niet iets dat me volledig uitdroogt, aangezien ik daardoor blessuregevoelig wordt.

Test en mast is allebei dezelfde ester dus 1x per week prikken.

2 keer heeft de voorkeur maar hoeft niet
 
Persoonlijk zou ik voor een eerste kuur de laagste dosis doen die je als nog resultaten gaat geven. Het is een marathon, geen race. 500 MG is denk ik teveel voor een eerste kuur. Met hoe minder je groeit des te beter. Hierdoor groei je nog een beetje op een normaal tempo en heb je meer ruimte over voor later qua kuren. De hogere doseringen komen wel in latere kuren.

1-10 200 MG TEST-E
1-12 500 IU HCG 2x per week
12-15 Clomid

Heb geen ervaring met kuren maar ik neem aan dat er genoeg op dit forum zitten die het hier met me eens zijn.

dit klopt 100% en als je er logisch over nadenkt is dit altijd de conclusie maar 200mg is echt te laag ik zou dan kiezen voor 300mg test voor tien weken 2de kuur 420 voor tien weken 3de kuur 500 enz

langzaam verhogen mensen en je blijft elke kuur groeien met minimale doseringen.

persoonlijk heb ik voor meerdere weken op 1000mg+test gezeten maar groeide het best op 300mg test en 280mg winstrol per week.
 
dit klopt 100% en als je er logisch over nadenkt is dit altijd de conclusie maar 200mg is echt te laag ik zou dan kiezen voor 300mg test voor tien weken 2de kuur 420 voor tien weken 3de kuur 500 enz

langzaam verhogen mensen en je blijft elke kuur groeien met minimale doseringen.

persoonlijk heb ik voor meerdere weken op 1000mg+test gezeten maar groeide het best op 300mg test en 280mg winstrol per week.

Het is totaal niet zo dat je elke kuur moet verhogen. Dus waarom zou je vanaf 300mg elke keer een beetje meer doen. Tot 600mg test is het gewoon lineair...
 
Back
Naar boven