MuscleMeat

Test E kuur tijdens Qlimax

Kerel wat stel jij je aan zeg echt waar wtf ik ga zelf ook na die feesten maar als je van te voren goed eet en tijdens goed water drinkt en eet maakt t geen zak uit vooral de volgende dag goed eten mensen denken altijd dat je afvalt van drugs maar dat komt puur omdat je honger gevoel weg is de volgende dag dan moet je juist gaan eten zodat je niet afvalt ;) geloof mij ik ga soms 3 x in een maand na een feest en val nooit af en waarom ga je er uberhaut heen als je t toch k*t vind ...

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:54 ----------

Same here, ben al bij meer dan 100 hardstyle feesten geweest ondertussen, jaren lang altijd gebruikt en nu sinds 2 jaar elk feest nuchter zonder alcohol en drugs en ik ga harder los en lamger dan mn vrienden die er wel wat in trappen, zit meer tussen je oren dat je het nodig hebt

+1 behalve t space gevoel dan als dat ook tussen de oren zat nou kom maar op dan hahaha

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:55 ----------

als je voor qlimax gewoon ver boven onderhoud eet, tijdens qlimax ook wat probeert te eten en alleen water drinkt, en na qlimax zoveel mogelijk probeert te eten zal de schade best meevallen denk ik.

+1

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:56 ----------

en gewoon nuchter blijven op qlimax? of ben je nou echt zon phaggot die niet zonder alcohol of drugs kan? ik ga ook naar al die feestjes en ik gebruik al vanaf 1 januari niet meer.

Haha nieuwe voornemens ? :haha:

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:58 ----------

wat een overdreven gedoe. Waarom ga je in godsnaam naar een feest als je de muziek k*t vind???
Alleen om te begaaien?

Maar gewoon kuren, paar dagen extra eten, meer eiwitten. Voor qlimax grote bak kwark, tijdens veel water ( meeste wa je verliest is vocht) rn gelijk na qlixax, liefst in auto of bus whey. En probeer zoveel mogelijk te eten rondom qlimax.

+1

Waarom zou je al gaan kuren met die stats en je hebt een levensstijl waarbij je regelmatig xtc neemt

Door mensen zoals jou krijgt AAS een slechte naam

Same here, ben al bij meer dan 100 hardstyle feesten geweest ondertussen, jaren lang altijd gebruikt en nu sinds 2 jaar elk feest nuchter zonder alcohol en drugs en ik ga harder los en lamger dan mn vrienden die er wel wat in trappen, zit meer tussen je oren dat je het nodig hebt

Teach me master :roflol:

Kuren en xtc, hoe achterlijk kun je zijn. Het is het een of het ander.

Kaartje verkopen en naar een feest gaan waar je wel van de muziek kan genieten. Kan me niet voorstellen dat je los gaat op muziek die je k*t vind. Verpest je hele space man.

Of je nu AAS gebruikt of niet, je bent wel een behoorlijke pannenkoek als je naar een feestje gaat waar je 70,- voor neer moet leggen, terwijl je het en ik quote "kanker muziek" vindt...

Denk je dat je er meteen dood aan gaat dan ? Als je 1 pil neemt valt t allemaal nog wel reuze mee hoor

Is ook een disciplinekwestie. Kuren is bedoeld voor mensen die hun lichaam naar het volgende niveau willen brengen en zich daar 100% voor inzetten. Maar meeste mensen hier gebruiken het met drugs en alcohol en zijn gewoon te lui en ongedisciplineerd om goed te eten en hard te trainen

Is ook een disciplinekwestie. Kuren is bedoeld voor mensen die hun lichaam naar het volgende niveau willen brengen en zich daar 100% voor inzetten. Maar meeste mensen hier gebruiken het met drugs en alcohol en zijn gewoon te lui en ongedisciplineerd om goed te eten en hard te

als je het af en toe een x op een feest doet maakt het geen zak uit hoor zolang je goed blijft eten voor en na het feest en daar ook wat eet en goed drinkt val je niks af hoor hooguit een halve kilo maar dat is puur vocht maar dan heb ik het niet erover als je er 3 neeemt bijvoorbeeld dan ben je wel een pannekoek

Laatst bewerkt:
Sowieso naar qlimax gaan!;)

Is ook een disciplinekwestie. Kuren is bedoeld voor mensen die hun lichaam naar het volgende niveau willen brengen en zich daar 100% voor inzetten. Maar meeste mensen hier gebruiken het met drugs en alcohol en zijn gewoon te lui en ongedisciplineerd om goed te eten en hard te trainen

Te kort door de bocht ;)

Dat je drugs/alcohol gebruikt wil niet zeggen dat je niet gedisciplineerd kunt trainen, eten & rusten ;)

Mocht je het ECHT niet kunnen laten:

De schade valt best te beperken als je van te voren en na het feest veel eet. Van te voren zal geen probleem zijn, maar na het feest zal je het hoogstwaarschijnlijk vergeten.

Tijdens het feest zou ook kunnen, maar ik denk dat je op zo'n moment aan hele andere dingen denkt. En je kaken zullen ook niet meewerken, denk ik :p

Je gaat wel veel vocht verliezen. Heel veel. Zorg voor bijvoorbeeld een sportdrankje zoals AA / Aquarius.

Toch blijft het voor mij een principe kwestie, en neem ik geen drugs als ik on ben :) Zelfs als ik off ben gebeurt het bijna niet meer. De tijd dat ik moeite had om geen drugs te gebruiken op een feest heb ik allang achter me liggen.

Te kort door de bocht ;)

Dat je drugs/alcohol gebruikt wil niet zeggen dat je niet gedisciplineerd kunt trainen, eten & rusten ;)

Precies. Of hij nu naar qlimax gaat tijdens of voor zijn kuur maakt ook niet uit. Hen is goed als je het niet doet, maar er wordt hier wel overdreven gereageerd.

Ik ga zelf ook naar Qlimax en ik ben vaker ON als ik naar feestjes ga, dan pak ik ook gewoon wat. Behalve nu, nu blijf ik nuchter aangezien ik in me wedstrijdvoorbereiding ben haha

Is ook een disciplinekwestie. Kuren is bedoeld voor mensen die hun lichaam naar het volgende niveau willen brengen en zich daar 100% voor inzetten. Maar meeste mensen hier gebruiken het met drugs en alcohol en zijn gewoon te lui en ongedisciplineerd om goed te eten en hard te

als je het af en toe een x op een feest doet maakt het geen zak uit hoor zolang je goed blijft eten voor en na het feest en daar ook wat eet en goed drinkt val je niks af hoor hooguit een halve kilo maar dat is puur vocht maar dan heb ik het niet erover als je er 3 neeemt bijvoorbeeld dan ben je wel een pannekoek

Eh en jij houdt 't 12 uur lang vol op 1 pil? :p

Zou het uit principe niet doen, sinds ik kuur drink ik zelden nog en gebruik ik nooit meer. Vind de AAS al zwaar genoeg als belasting op m'n lichaam, hoeft niet nog meer rotzooi in en zet liever een paar ml extra van het geld :P

Eh en jij houdt 't 12 uur lang vol op 1 pil? :p

Zou het uit principe niet doen, sinds ik kuur drink ik zelden nog en gebruik ik nooit meer. Vind de AAS al zwaar genoeg als belasting op m'n lichaam, hoeft niet nog meer rotzooi in en zet liever een paar ml extra van het geld :P

Hahaha het is geen q base qlimax is zo voorbij en als je een beetje goeie pille hebt kan t met 1 ja maar praat ik over 300 mg pillen haha ikzelf gebruik er gemiddeld 2 maar niet tijdens mijn kuur of over die 300

Ga gewoon aan de g man of blijf thuis

zou pas kuren naar qlimax als je dan toch gaat verdwalen hahaha :p

Terug
Naar boven