cjw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 6%
Kerel wat stel jij je aan zeg echt waar wtf ik ga zelf ook na die feesten maar als je van te voren goed eet en tijdens goed water drinkt en eet maakt t geen zak uit vooral de volgende dag goed eten mensen denken altijd dat je afvalt van drugs maar dat komt puur omdat je honger gevoel weg is de volgende dag dan moet je juist gaan eten zodat je niet afvalt
geloof mij ik ga soms 3 x in een maand na een feest en val nooit af en waarom ga je er uberhaut heen als je t toch k*t vind ...
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:54 ----------
+1 behalve t space gevoel dan als dat ook tussen de oren zat nou kom maar op dan hahaha
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:55 ----------
+1
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:56 ----------
Haha nieuwe voornemens ?
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:58 ----------
+1
geloof mij ik ga soms 3 x in een maand na een feest en val nooit af en waarom ga je er uberhaut heen als je t toch k*t vind ...---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:54 ----------
Same here, ben al bij meer dan 100 hardstyle feesten geweest ondertussen, jaren lang altijd gebruikt en nu sinds 2 jaar elk feest nuchter zonder alcohol en drugs en ik ga harder los en lamger dan mn vrienden die er wel wat in trappen, zit meer tussen je oren dat je het nodig hebt
+1 behalve t space gevoel dan als dat ook tussen de oren zat nou kom maar op dan hahaha
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:55 ----------
als je voor qlimax gewoon ver boven onderhoud eet, tijdens qlimax ook wat probeert te eten en alleen water drinkt, en na qlimax zoveel mogelijk probeert te eten zal de schade best meevallen denk ik.
+1
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:56 ----------
en gewoon nuchter blijven op qlimax? of ben je nou echt zon phaggot die niet zonder alcohol of drugs kan? ik ga ook naar al die feestjes en ik gebruik al vanaf 1 januari niet meer.
Haha nieuwe voornemens ?

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:58 ----------
wat een overdreven gedoe. Waarom ga je in godsnaam naar een feest als je de muziek k*t vind![]()
Alleen om te begaaien?
Maar gewoon kuren, paar dagen extra eten, meer eiwitten. Voor qlimax grote bak kwark, tijdens veel water ( meeste wa je verliest is vocht) rn gelijk na qlixax, liefst in auto of bus whey. En probeer zoveel mogelijk te eten rondom qlimax.
+1

Zelfs als ik off ben gebeurt het bijna niet meer. De tijd dat ik moeite had om geen drugs te gebruiken op een feest heb ik allang achter me liggen.