Fitness Seller

Test E kuur tijdens Qlimax

Dat iedereen het doet betekent niet dat het per definitie niet slecht is eh bro. Ik snap best dat er ook zat zijn die het het risico niet waard vinden. AAS is al een aanslag op je gestel, drugs mss nog wel meer en dan zul je ze beide in flinke dosissen gaan combineren. Je kunt niet ontkennen dat dat klinkt als vragen om problemen op latere leeftijd.

Ik zeg toch niet dat het niet slecht is? ;-)
Maar vergeet niet dat wij over het algemeen veel gezonder leven dan de gemiddelde mens (beweging, gezonde voeding). Dus die paar keer krom op een feestje en tijdens een kuur, mwah... overdrijf het gewoon niet, dan valt de schade wel mee.
Als iemand echt zo'n gezondheids freak is, moet diegene ook niet aan AAS denken IMO.

Kan makkelijk nuchter blijven, maar vind hardstyle gewoon kanker muziek als ik nuchter ben.

Het word wss kuren NA qlimax. want het kaartje kostte me al net iets minder dan de helft van me kuur :P

Dan ga je toch lekker niet idioot, is er tenminste een kaartje over voor een persoon die WEL van de muziek houd.

Bedoelde het ook bij x, was vergeten erbij te zetten :p

Strakke kaken ook wel een beetje bij 4fmp maar als je voor gebruik magnesium consumeerd heb ik er geen last meer van

Laatst bewerkt:
Ik zeg toch niet dat het niet slecht is? ;-)
Maar vergeet niet dat wij over het algemeen veel gezonder leven dan de gemiddelde mens (beweging, gezonde voeding). Dus die paar keer krom op een feestje en tijdens een kuur, mwah... overdrijf het gewoon niet, dan valt de schade wel mee.
Als iemand echt zo'n gezondheids freak is, moet diegene ook niet aan AAS denken IMO.

Kan ik wel inkomen idd. Doe het zelf gewoon liever niet hehe.

Minder kater altijd een plus punt. 6apb is een aanrader. Kon de dag er na gewoon bunkeren en je ziet het bijna niet aan je gezicht op een feest.

OT: Als ik kuur heb ik helemaal geen zin in drank en drugs. Ben dan alleen maar in mijn hoofd bezig met mijn volgende training. Dat is nu de 1e week in mijn nakuur helaas wel anders :( Ben veel down :(

6apb is inderdaad een aanrader. Maar dat je zegt dat je het niet ziet klopt bij mij in ieder geval geen reet van, je ogen worden zo groot als de maan.

Verder kan ik 6apb echt aan iedereen aanraden qua brakheid/kwaliteit. Je bent lekker van het pad en je krijgt de volgende dag gewoon 2.5/3k kcal weg.

Protip: neem een half snoeppie bij je dosis 6apb en je hebt de tijd van je leven

6apb is inderdaad een aanrader. Maar dat je zegt dat je het niet ziet klopt bij mij in ieder geval geen reet van, je ogen worden zo groot als de maan.

Verder kan ik 6apb echt aan iedereen aanraden qua brakheid/kwaliteit. Je bent lekker van het pad en je krijgt de volgende dag gewoon 2.5/3k kcal weg.

Protip: neem een half snoeppie bij je dosis 6apb en je hebt de tijd van je leven
Gewoon hele erin klatse :eek!:

Jij noemt ghb gebruiken op een feest dus nuchter zijn?

Alleen GHB is alsnog niet nuchter nee.
Maar ik vind het wel een groot verschil hebben met XTC.

Ik stap topfit uit me nest na een feest, en loop er ook gewoon normaal bij wanneer ik een beetje ghb heb gebruikt. Met x heb ik precies het tegenovergestelde..

Bij mij valt GHB toch nog in het rijtje softdrugs als hier verstandig mee om wordt gegaan.

Ik stap topfit uit me nest na een feest, en loop er ook gewoon normaal bij wanneer ik een beetje ghb heb gebruikt. Met x heb ik precies het tegenovergestelde..

Bij mij valt GHB toch nog in het rijtje softdrugs als hier verstandig mee om wordt gegaan.

Met onvervuilde XTC, of het liefst pure MDMA heb ik nergens last van de volgende dag(en). Heerlijk slapen, heerlijk opstaan en gewoon lekker kunnen eten de volgende dag.

En op die manier kan je eigenlijk alles softdrugs noemen "als je er verstandig mee om gaat". Wat een bull****.

Ghb is echt geen softdrugs. Het is namelijk heel erg verslavend. Neem je iets te veel ga je nok. Is echt troep.

Terug
Naar boven